Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-14, 23:23   #21
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.435
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

En av de som er vanskelig å kjøpe til, broren min - den evige ungkaren, har jeg faktisk fått planlagt både bursdagspresang(desember) og julepresang til. Han skal til å bygge hus nå så han får rett og slett gavekort på ikea, gjenstår bare å kjøpe det

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 23:35   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.343
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Så flott, Acino! Det tipper jeg han blir svært glad for! Det er så deilig når man finner noe man tror vil falle i smak.

Jeg synes i grunnen alle er vanskelige å kjøpe til, jeg, inkludert mine to egne barn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 23:56   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg tror ingen vi kjenner tenker at barna deres får for få gaver, og dermed er det nok heller ingen som tenker at det er smålig om man velger å kutte ut. Vi gir til de vi ser på som våre nærmeste. Det inkluderer noen venner som er for familie å regne i den sammenheng.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 00:06   #24
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg har ikke gjort annet foreløbig enn å konstatere at jeg har vakt hele julehelga. Jeg er litt i tenkeboksen med hensyn på hva det har å si for juleopplegget. Julegudstjeneste med vakttelefon? Beinfly ut av domen fordi det ringer?

Uansett, jeg har innsett at det ikke blirt hjemmesnekra gaver på noen. Men jeg planlegger å kjøpe de første ganske snart. Obs har kjøkkenuker. Blir nok noe kjøkkenrelatert på de fleste. Ungene skal få klippekort i pirbadet + en liten ting i tillegg. Jeg er i tenkeboksen på feiring - feirer vi med foreldrene mine i år eller gjør vi det ikke? Dvs hvor feirer vi? I og med at jeg har vakt er det kanskje greit å la dem ivareta tradisjonene i år også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 00:08   #25
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Helt utrolig at jeg rakk å strikke den lua så kjapt, så stor som den er.



Veldig fin lue! Skulle ønske jeg sto på din gaveliste.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 00:18   #26
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.636
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Vi gir sesongkort i skibakken i år til hele familien.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 00:33   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Vi skal, som vanlig, være hjemme, og i år håper jeg det blir bare oss + mamma. Julegaven til ungene er i boks, vi drar på tur til utlandet i romjulen. Jeg har bestilt bøker til alle barna og ungdommene i familien får nok gavekort her og der. Mannen skal fikse gaven til svigers, den er den vanskeligste.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 07:17   #28
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg har kjøpt lego og Camelbak drikkeflasker på medlemstilbud ho Coop. Fine gaver til barn og ungdommer. Jeg er også snart ferdig med lestepar nr 4.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 07:24   #29
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Ja, nei, atter en gang må jeg vel bare konstatere at jeg ikke klarte å begynne tidlig med julegavene likevel. Jaja. Men jeg vet iallefall hva mamma skal få, det er ganske utrolig siden hun absolutt er den vanskeligste å kjøpe noe til.

Ja, også vet jeg at vi ikke skal være hjemme på julaften, jeg tror vi skal til broren min. I tillegg vet jeg at ungene skal være hos meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 07:39   #30
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg har så smått begynt på julegavene. 3,5 gaver er i boks.
Dato for julekakebaking er satt.
Har ikke tenkt på kalender ennå. Mulig det blir Lego som i fjor!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 07:48   #31
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg er litt i strutsemodus.

Det jeg vet er dato for julekonsert på skolen (formiddag + kveld), juleavslutning med speiderløfte på speideren, turn og juleavslutning der, og har ca peiling på når juleavslutning på bhg er.

20 desember reiser vi til Spania for 2 uker. Gaver til ene broren min + kone, mamma og pappa og ungene blir kjøpt der.

Jeg holder på å strikke sokker til assistent, spes.ped og lærer til B.

Resten aner jeg virkelig ikke.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 08:04   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg har ikke tenkt å tenke på jul før i midten/ slutten av november.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 08:13   #33
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Å juletråd! Jeg har absolutt ingen hemninger når det kommer til julegreier, uansett om det bare er september.

Vi kjøper rundt 40 gaver i år, og halvparten av dem er allerede på plass. Resten, eller i det minste mange av dem, tenker jeg å kjøpe i København i slutten av november. Jeg satser på at barnehagebildene blir bra i år også, for vi pleier å bruke dem til julekort.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 08:33   #34
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg har begynt å glede meg. Gavene kjøper jeg i november, med unntak av noen få som jeg kjøpte i London for noen uker siden.

Vi skal være hjemme, som alltid. Og så får vi se hvor mange som kommer til oss. Det er egentlig det eneste som kan variere.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 08:36   #35
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Nydelig lue, Appelsin. Oppskrift?

Her har visst barna bestemt pakkekalender. Bør starte snart da...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 08:37   #36
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg skal ajourføre julegavelista mi sånn at jeg er klar til å handle en del julegaver i England neste uke. Sannsynligvis får jeg kjøpt en del kalendergaver også

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 08:43   #37
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Jeg er faktisk ferdig med alle julegaver! Første gang jeg er så tidlig ferdig.
Og egentlig litt uplanlagt var det.
Jeg har strikket ferdig en Marius-genser, og har et par strikkeprosjekt til foran meg. Alt det garnet er også ferdig innkjøpt.
Kjempedeilig å ha kommet så langt.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 08:55   #38
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Vi har bestemt hvor vi skal være. Noe annet julerelatert akter jeg ikke å sette i gang med før tidligst i midten av november. :stikker:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 09:00   #39
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Ok, velkommen tilbake i november, dere som ikke skal tenke på jul før da. Godt dere sier i fra, så vi slipper å lure på hvor dere blir av.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 09:07   #40
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Vi sier alltid fra, det vet du jo.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no