Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hva lønner seg å handle i Sverige

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-13, 22:45   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.021
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lønner seg å handle i Sverige

Bacon og karbonadedeig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 22:52   #22
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva lønner seg å handle i Sverige

Takk for tips.
Kjøpe for å kjøpe har ikke jeg økonomi til, men når det nå en gang snart er jul (jada, det ER snart jul) så tenkte jeg kanskje det var noe å hente i matveien.
Godterier kjøper jeg med meg så vi har framover til lørdagsgodtet til småtrolla og jeg merker meg Fun-saft. Det liker de godt her hjemme, så da blir det noen flasker av det også.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 11:40   #23
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.013
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva lønner seg å handle i Sverige

Parkdresser.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 14:37   #24
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva lønner seg å handle i Sverige

Tørrvarer, te, middagsmat, pålegg, ost, dyrefor(om man har dyr)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 15:15   #25
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva lønner seg å handle i Sverige

Vi handler der et par ganger i mnd fordi vi bor ganske nærme og fordi mannen snuser, tar vanlig ukehandel men legger jo merke til en del ting som er billigere enn her i Norge. Bl.a: Ost, alt av kjøttmat, vaskemidler, kaffe og te, godis, 3,5% øl, brus på flaske (bokser er ikke så økonomisk), do- og tørkeruller, wasa knekkebrød, mel og bakevarer, helsekost, apotekvarer.

Det er ikke veeldig mye å spare, men på en full handlevogn så blir det nok noen hundrelapper, for meg er det viktigste at det er et mye bedre utvalg av varer.

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 15:18   #26
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.931
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva lønner seg å handle i Sverige

Jeg tar av og til med en del Änglamarkprodukter (sjampo, vaskemidler, såpe, hermetikk, tørrvarer), altså basisvarer som jeg vet det går av på det jevne. Økologisk er mye billigere enn hjemme, og utvalget mye større. Men jeg vet ikke hvordan det er i Strömstad, jeg har handlet i Stockholm .

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 15:39   #27
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva lønner seg å handle i Sverige

Fluorskylling.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no