Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-11, 11:51   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Pil

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg blir vanligvis lite stresset i anledning julen, men "den andre tråden" og "den andre andre tråden" (vi vet alle hvilken jeg snakker om, ja?) gjør meg litt småurolig. Jeg klarer ikke å la være å kikke innom, og leser til øyet blir stort og vått om at folk faktisk gjør juleting før 20. desember.

Jeg synes vi som venter med jula til aller siste liten fortjener en egen tråd. Hva den skal inneholde? Nei, si det? Vi har jo ikke noe å rapportere før etter 20. desember, så det blir kanskje ikke den store aktiviteten? Litt fellessjusking kan vi bedrive. Og jeg skal se om jeg orker å finne igjen julekortene jeg ikke fikk sendt i fjor. Kanskje ungene har forandret seg så lite at de kan brukes i år? I romjula er det vel kanskje tid til å både lete dem opp og skrive dem? Ellers får de ligge enda et år.

Uansett: Sjusk i vei!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 11:52   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 11:56   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Ikke så mye å bidra med enda (leeeenge til 20. desember), men melder meg herved som julesjuske!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:01   #4
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Jeg føler meg som ei julesjuske, slik egentlig.

Jeg vasker ikke rundt til jul.
Jeg baker kun pepperkaker, men lager litt julesnop vi stort sett deler ut til bekjente.
Jeg vurderer sterkt å sende julemail i år.

Jeg gjør alltid julegavene ferdig tidlig, for jeg ORKER ikke handle i julestresset, enkelt og greit. Noen hobbyaktiviteter gjør jeg med ungene, men det er også like mye for min egen del, ettersom jeg liker å holde på med litt av hvert

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:02   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Jeg har konstatert at det blir jul uansett hvor mye eller lite jeg stresser, og vi kommer alltid i mål på et vis. Den ene tråden unngår jeg helt og den andre tråden tør jeg bare unntaksvis nærme meg.

Jeg har en drøm om å finne en komplett juleliste over alt som må fikses til jul. Jeg vet at jeg kan stryke ut godt over halvparten av punktene, for de gjør jeg ikke uansett. Men bare å ha den lista ville gjort meg litt mindre stresset.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:06   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har en drøm om å finne en komplett juleliste over alt som må fikses til jul. Jeg vet at jeg kan stryke ut godt over halvparten av punktene, for de gjør jeg ikke uansett. Men bare å ha den lista ville gjort meg litt mindre stresset.

Det var smart. Jeg så en slik liste her om dagen (bestill time hos frisør i uke 46) og tenkte at den var helt håpløs. Tenkte ikke på at den kunne brukes på den måten.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:09   #7
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Ganske mange julegaver er kjøpt inn allerede, men det er bare fordi jeg ikke orker stresset med tidspresset og det å kjøpe inn mange gaver på liten tid.

Men julekaker? Den fella har jeg gått i før, og spist julekaker til mars, så det unngår jeg i år gitt. Ikke synes jeg de er så kjempegode heller. Vi er jo bare to i familien, og skal ikke ha de store juleselskapene. Dermed hoper julekaker seg opp til langt ut på neste år, så jeg tror vi gjør som i fjor, kjøper inn julekaker enkeltvis på bakeriet.

Og hvem bedriver rundvask til jul? Her vaskes det såpass godt hver uke at jeg ikke ser behovet.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:11   #8
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har en drøm om å finne en komplett juleliste over alt som må fikses til jul. Jeg vet at jeg kan stryke ut godt over halvparten av punktene, for de gjør jeg ikke uansett. Men bare å ha den lista ville gjort meg litt mindre stresset.

Rundt 18. desember kan man begynne å tenke på lister.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:12   #9
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Ganske mange julegaver er kjøpt inn allerede, men det er bare fordi jeg ikke orker stresset med tidspresset og det å kjøpe inn mange gaver på liten tid.

Vennligst forflytt deg over i den andre andre tråden. Denne er for ekte julesjusker.

Julesjuskemoderatorisk hilsen fra noen

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:14   #10
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg gjør alltid julegavene ferdig tidlig, for jeg ORKER ikke handle i julestresset, enkelt og greit. Noen hobbyaktiviteter gjør jeg med ungene, men det er også like mye for min egen del, ettersom jeg liker å holde på med litt av hvert

Som i før 20. desember?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:15   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Jeg tenker hardt på å vaske kjøkkenskapene.

Hvis tanke mot formodning skulle bli til handling så skal jeg flytte over til en av de andre trådene etter at jeg satt et digert kryss i taket.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:16   #12
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Julekaker er jo bare tull, jo. Ikke er de særlig lavkarbo heller.

Pepperkaker kan man bake og pynte med ungene. Den er grei. Men baker og pynter man pepperkakehuset for langt unna jul, så bare støver det ned og smaker ikkeno godt når man knuser det. Så det bør gjøres så nært opptil julaften som mulig, egentlig.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:20   #13
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Pepperkaker kan man bake og pynte med ungene. Den er grei. Men baker og pynter man pepperkakehuset for langt unna jul, så bare støver det ned og smaker ikkeno godt når man knuser det. Så det bør gjøres så nært opptil julaften som mulig, egentlig.

For to år siden bakte jeg pepperkakehus lille julaften. Det ble aldri montert, men det ble spist opp.

I fjor leide jeg inn en haug med nieser som ikke fikk forlate huset før pepperkakehuset var ferdig pyntet og montert. Dette skjedde selvfølgelig etter 20. desember.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:41   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Alle kaker bør bakes veldig nært opp til jul, da er de mye bedre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:44   #15
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Som i før 20. desember?

Ja. Fordi jeg som sagt ikke orker å handle med julepynt og stressende julemennesker rundt meg, og fordi lommeboka helst vil fordele utgiftene utover høsten.

Jeg NEKTER å bli kastet ut av sjusketråden, bare fordi jeg gjør en ting ferdig før 20.desember altså

Bare spør mamma. Jeg er helt håpløs når det kommer til juleforberedelser. Det har hun fortalt meg mang en gang

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:45   #16
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:52   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg tenker hardt på å vaske kjøkkenskapene.

Bare det er nok til å få deg ekskludert herfra.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:53   #18
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg NEKTER å bli kastet ut av sjusketråden, bare fordi jeg gjør en ting ferdig før 20.desember altså

Bare spør mamma. Jeg er helt håpløs når det kommer til juleforberedelser. Det har hun fortalt meg mang en gang

Kanskje vi må oppgi eksterne referanser for å få lov til å delta i denne tråden? Men mødre, bestemødre eller gamle tanter teller ikke. De har som regel altfor høye forventninger til hva vi bør gjøre og gir sjuskestempel til dem som ikke vasker kjøkkentaket og vinduene til jul.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:53   #19
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Bare det er nok til å få deg ekskludert herfra.

Det ville du nok ikke sagt om du hadde åpnet nevnte kjøkkenskaper.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:54   #20
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Bare det er nok til å få deg ekskludert herfra.

Egentlig er det ikke lov å tenke hardt på vasking av noe som helst før 20. desember.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no