Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Å, jeg ønsker meg sånn bunad

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 21:17   #121
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å, jeg ønsker meg sånn bunad

Jeg har ikke bunad, men har veldig lyst på. Kunne faktisk tenkt meg å designe min egen festdrakt, og brodere/sy selv, for jeg ser ikke helt at jeg skal ha råd til å kjøpe en bunad.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 21:32   #122
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å, jeg ønsker meg sånn bunad

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ikke gi opp, det tok meg ti år, men han er på gli nå...

Har ikke gitt opp. Lurer på om jeg skal begynne å spare penger for å kjøpe til han når han har rund dag om tre år Men samtidig så er jeg sur for at han ikke har villet ha til i år for i nå har vi vært i dåp, 17. mai, skal snart i konfirmasjon og bryllup i august. Da hadde det vært ypperlig å hatt den nå, men det er dessverre for sent

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 21:39   #123
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Å, jeg ønsker meg sånn bunad

Hva med festdrakten Silkefin?
Eller trønderbunaden i stoffet Gloria?

Se pdf fra Husfliden.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 21:56   #124
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å, jeg ønsker meg sånn bunad

Sort gloria er veldig fin ja! Festdrakt gidder jeg ikke

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 22:35   #125
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Å, jeg ønsker meg sånn bunad

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Festdrakt gidder jeg ikke

Skal vel ikke si noe på det.
Jeg har bunaden selv, blå og mine to søstre har henholdsvis rød og grønn.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 16:14   #126
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å, jeg ønsker meg sånn bunad

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Den ligna litt på Orkdalsbunaden.

For ikke å snakke om Aure og Hemne-bunaden(e)..

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 00:07   #127
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å, jeg ønsker meg sånn bunad

Denne
Det er litt svada de første sekundene, men deretter kommer det noe bunadsrelatert moro


(Kilde: youtube.com)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no