Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-11, 11:30   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Vi skal på et cruise ( ) og har fire timer i Kiel en søndag. Rekker man å gjøre noe? Er butikkene åpne? Er det noe hyggelig der?

Og; har noen testet ut hudpleiesalongen om bord på båten?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:40   #2
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Det er ikke "normalt" søndagsåpne butikker i Kiel men her er åpningstidene for bestemte søndagsåpne butikker:

Søndagsåpne butikker 2011:

30.01.2011 (CITTI Park / IKEA / PLAZA)
27.02.2011 (Kieler Umschlag)
29.05.2011 (Pries / Friedrichsort - fyrtårnfest)
28.08.2011 (Wellingdorf - bydelsfest)
09.10.2011 (Bondemarked)
06.11.2011 (Skandinavien dagen)


Sentralbanestasjonen i Kiel
Midt i byen, like ved Kielfjorden, ligger sentralbanestasjonen i Kiel. Den er åpen omtrent døgnet rundt og kan tilby alt fra reiser til mat og shopping! 19 butikker med et omfattende tilbud av varer og tjenester har åpent 7 dager i uken, inkludert søn- og helligdager! Hos oss finner du alt du trenger til store og små reisebehov – fra dagligvarer, via et variert tilbud av mat og drikke, tobakk og brennevin til bank- og frisørtjenester. Mer informasjon får du hos turistsenteret på sentralbanestasjonen!

Jeg har ikke testet hudpleiesalongen ombord enda jeg har vært avgårde ca 10 ganger siden 2007...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:48   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Jeg har sett den listen, men det er ikke noen av de søndagene vi skal dra, og ikke aner jeg hva slags butikker det er. Jeg er ute etter litt mer info en det jeg kan finne selv på colorlines sider. Hva pleier dere å gjøre i land? Er det noe annet jeg bør vite? Jeg har ikke vært på Kielfergen siden jeg var 14, så siden du virker som en dreven Kielfarer så er alle tips til hjelp!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:54   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Hudpleiesalongen ombord er flott.
Butikkene vet jeg ikke.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:55   #5
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Vi pleier ikke å legge de turene slik at vi er der en søndag Den ene dagen vi var der så gikk vi på sentralbanestasjonen - der drakk vi kaffe og kikket litt i butikkene. Kjøpte endel påskegodis... Vi pleier å gå på Sofienhof når unga er med og det er ukedag... kan høre litt med mamma dersom du kan vente til tirsdag med svar

Ville bestilt bord i restaurenten dersom dere skal spise ala carte.. ellers tja.. kan være grusomt surt over broa man går for å gå i land, ingen vits i å gå i land i Kiel før klokka er godt over 10... ihvertfall ikke dersom det er endel folk ombord..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:57   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Jeg har vært på kielfergen etpar ganger og har vel ikke akkurat noen stor opplevelse av Kiel, det var liksom et handlesenter der som ikke var det store å skryte av og noen litt småsøte butikker bortenfor der igjen. Og etpar snedige ølbutikker, men de er vel ikke åpne på søndager. Dette var altså rett ved båten, vi bevegde oss ikke så mye lengre enn det.
Sist valgte jeg å bli på båten og trene og ta boblebad og steambad og badstu istedetfor

Jeg har god erfaring fra hudpleiesalongen, fikk god massasje der og det var deilig å skjemme seg bort med ansiktsbehandling++ når jeg først var på tur. Eneste er at det fyller seg veldig fort opp, så det lønner seg å gå rett dit _før_ du går til rommet faktisk og så fort du er ombord i båten, og booke en time. Det er bare noen få av timene du kan forhåndsbooke nemlig.

Den ene gangen jeg var der hadde de en representant fra Helena Rubinstein som demonstrerte sminke i taxfree-butikkden, det var gøy! Så jeg fikk lagt full kveldssminke og fikk tips om hvordan gjøre det og slikt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 12:02   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Men nå kom jeg på at jeg fikk motbør den bade-tråden, så det kan hende vi har forskjellig oppfatning av Kiel også

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 12:10   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Jeg tror vel heller ikke Kiel er det helt store kulturelle mekkaet, m^2. Og hvertfall ikke noe man rekker å finne på de fire timene. Jeg tenkte jeg skulle forhåndsbestille en ansiktsbehehandling. Er badstuene felles?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 12:11   #9
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Jeg er mye i Kiel siden svigerforeldrene mine bor noen mil sør for byen. Men det er nok dessverre ikke så mange åpne butikker på en søndag med mindre det er de spesielle handels-søndagene og de har du jo fått liste over lenger opp her.

På hverdager er Kiel en ok handelsby hvis man bare beveger seg litt unna båten. Sofienhof er et ok kjøpesenter, og det er en del butikker også i gågaten og omkringliggende gater. Ellers har Kiel flere fine shoppingmuligheter rundt i byen og like utenfor byen, men de rekker du ikke med fire timer i land og uten bil.

Når det gjelder båten, anbefaler jeg deg å bestille lunsjbuffet. Da går du dit med en gang du har satt bagasjen fra deg på lugaren. Det er en fin buffet som virkelig er verdt pengene, og mye billigere enn den vanlige buffeten litt senere på kvelden.

Hudpleiesalongen har jeg ikke prøvd. Jeg synes det var for dyrt, men jeg er vel generelt ganske gjerrig når det kommer til den slags. Badeland var vi heller ikke spesielt imponert over og det var dessuten dyrt og temmelig fullt. Nå må det vel legges til at vi ikke drar på cruise, men tar båten på veg til og fra ferie i Tyskland. Dermed drar vi ofte i ferier og da er båten temmelig full.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 12:13   #10
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Kiel på søndager er kjedelig. Vi var på jernbanestasjonen og kjøpte noe tysk godteri, men det var lite å se på der, samt typisk kjip jernbanestasjonstemning. Vet det er et lite akvarium, ikke veldig langt fra ferjeanløpet. Kanskje det kunne være noe?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 12:15   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror vel heller ikke Kiel er det helt store kulturelle mekkaet, m^2. Og hvertfall ikke noe man rekker å finne på de fire timene. Jeg tenkte jeg skulle forhåndsbestille en ansiktsbehehandling. Er badstuene felles?

Neida, de er separate. Det ligger to boblebad/jacuzzi inne i treningsrommet og en bar (!), det er felles.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 12:20   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Hvis man går i land, må man da vente med å gå på igjen, eller har man fri adgang? Finnes det kanskje en søt liten café noe sted?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 12:29   #13
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Spis på Vapiano! Der har de kanongod pasta og pizza. Du finner de nedenfor Jernbanestasjonen - mot vannet. Det er faktisk et must og jeg ble veldig overrasket da jeg oppdaget at dette er en kjede. Er det vær til det, så kan du sitte ute. Om ikke så er den velig hyggelig inne også. Google Vapiano Kiel så finner du mer.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 12:37   #14
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Du kan gå ombord igjen når du vil.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 12:45   #15
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Og så kan du drikke kaffe på Starbucks - ligger midtveis oppi gågata.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:01   #16
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Jeg synes gågaten var koselig, vi gikk til kirken og opp til venstre. Der var det et hyggelig torg med utecafeer.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:02   #17
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Og så kan du drikke kaffe på Starbucks - ligger midtveis oppi gågata.

Det var det jeg skulle foreslå. Rusle en tur, ta kaffe ok kake på Starbucks, og rusle tilbake.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:04   #18
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Og så kan du drikke kaffe på Starbucks - ligger midtveis oppi gågata.

Oj.. dette skal jeg notere meg fram til gubben og jeg får oss en tur aleine

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:17   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hudpleiesalongen ombord er flott.

Har du testet den ut? Hva slags behandling tok du?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 14:41   #20
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fire timer i Kiel på en søndag, what to do?

Du kan bare slappe av i baren også om det er kjedelig

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no