Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-19, 09:36   #61
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

I går humret jeg litt til "Hjem til jul" på Netflix - Norsk juleromcom med gode skuespillere både i hovef- og biroller ��

Gikk inn i tråden bare for å sjekke om noen hadde sett på denne. Verdt å se altså? Noe å se sammen med 14-åringen kanskje?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 06-12-19, 10:00   #62
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg kikket også på Hjem til jul i går, og synes det var en koselig serie. Absolutt verdt å se.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv  
Gammel 06-12-19, 10:01   #63
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Gikk inn i tråden bare for å sjekke om noen hadde sett på denne. Verdt å se altså? Noe å se sammen med 14-åringen kanskje?

Jeg synes det - men jeg er veldig glad i enkle plot og feelgood på fritiden

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 06-12-19, 11:48   #64
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg synes den var supersøt! Så den sammen med 10- og 13-åringen, og de koste seg også. Litt heftige sexscener (og akkurat da stakk til alt overmål mora mi innom og så sammen med oss!), så da måtte vi fnise en god del for å overdøve kleinheten.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå  
Gammel 06-12-19, 14:02   #65
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

I går humret jeg litt til "Hjem til jul" på Netflix - Norsk juleromcom med gode skuespillere både i hovef- og biroller ��

Jeg så hele serien i går og syns den var hyggelig og ganske morsom.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 16:33   #66
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg likte hjem til jul.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 17:45   #67
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Mannen og jeg likte den også. Så hele sesongen i går.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 21:31   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

The Irishman film på Netflix.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 07-12-19, 21:37   #69
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Kan ellers anbefale deg å bruke 14 minutter på denne perlen fra svensk TV sitt arkiv. Stikkord er gamle damer, kaffe og kropp.

https://www.svtplay.se/video/1522659...ffe?start=auto

Åhhh Gamle damer, kaffe, kropp og sex.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 07-12-19, 23:21   #70
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Jeg kikket også på Hjem til jul i går, og synes det var en koselig serie. Absolutt verdt å se.

Nesten ferdig med den. Helt ålreit.

Jeg ser det er Oddgeir Thune som spiller legen Henrik. Jeg vet ingenting om Oddgeir annet enn at han er sammen med Pia Tjelta. Men han snakker Stavanger-dialekt. Er han fra Stavanger? Aldri hørt noe om det. Men merker at han snakker en litt merkelig stavangerdialekt. Litt sånn påtatt og overdrevet syngende, så mulig det er kun for denne rollen?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 08-12-19, 19:24   #71
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg ser siste sesong av The Crown. Elsker historiske drama, og nå er Helena Bonham Carter med

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 10-12-19, 19:28   #72
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg vet ikke hva jeg skal se etter at jeg ble ferdig med The Crown.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 11-12-19, 20:20   #73
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nesten ferdig med den. Helt ålreit.

Jeg ser det er Oddgeir Thune som spiller legen Henrik. Jeg vet ingenting om Oddgeir annet enn at han er sammen med Pia Tjelta. Men han snakker Stavanger-dialekt. Er han fra Stavanger? Aldri hørt noe om det. Men merker at han snakker en litt merkelig stavangerdialekt. Litt sånn påtatt og overdrevet syngende, så mulig det er kun for denne rollen?

Han er visst født i Bergen.

Lovesick visste seg å være riktig så kjekt så jeg ble fort ferdig med alle episodene. Nå har jeg begynt på Virgin river, men er ikke så engasjert og følger bare sånn halvveis med. Håper det dukker opp noe skikkelig bra snart.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 11-12-19, 20:38   #74
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg ser Hjem til jul, og liker den. Måtte spare siste episoden til i kveld, så jeg ikke "brukte den opp" for fort.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 11-12-19, 20:49   #75
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg så Netflix-filmen Holiday in the wild sammen med sønnen i går. Den var ikke akkurat en tungvekter, men riktig så trivelig underholdning, spesielt siden jeg fikk fotmassasje gjennom hele filmen.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 10:06   #76
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi ser Poldark på NRK for tida. Heldig vis ligger alle sesongene ute igjen, de har tydeligvis fått forhandlet en ny avtale. Også driver jeg og ser Vår tid er nå på NRK, men der er dessverre første og andre sesong borte.

Fakse er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 10:33   #77
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Vi ser Poldark på NRK for tida. Heldig vis ligger alle sesongene ute igjen, de har tydeligvis fått forhandlet en ny avtale. Også driver jeg og ser Vår tid er nå på NRK, men der er dessverre første og andre sesong borte.

Jeg visste ikke at det var kommet sesong tre av vår tid er nå. Takk for tips.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 10:40   #78
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har sett Hjem til jul og er snurt over hvor lett det fremstilles å skaffe beilere.

Nå er jeg vel offisielt tom for ting å se på.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 10:47   #79
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg og eldstejenta begynte på Hjem til jul i går, og så de to første episodene. Lo oss fordervet av anorakk-scenen på sykehuset, for vi innså at hovedrollens 14 år gamle navnesøster i heimen ville ha reagert på nøyaktig samme måte. Hun lovet seg selv å aldri skaffe seg anorakk. Litt forvirrende i starten at det foregår i Røroslo, og den er selvsagt både overdrevet og fjollete, men likevel ok, hvis man tar den for det den er. Vi humra i alle fall flere ganger, og som sagt, kreperte nesten av slåsskampen mot anorakken.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-12-19 kl 11:00.
My er ikke aktiv  
Gammel 12-12-19, 11:17   #80
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har sett Hjem til jul og er snurt over hvor lett det fremstilles å skaffe beilere.

Nå er jeg vel offisielt tom for ting å se på.

Det er veldig praktisk når man bor både i Oslo og på Røros og man kan bevege seg mellom stedene på spark.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no