Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du norraryd barstol? (evt. kan man returnere monterte ikea-møbler?)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-19, 10:39   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du norraryd barstol? (evt. kan man returnere monterte ikea-møbler?)

Jeg har googlet på nye kjøkkenstoler lenge, har ønsket meg noe pinnestolaktig, men siden vi har kjøkkenøy trenger jeg høyere stoler. Jeg har fantasert om å bytte bein på gamle pinnestoler (mye mer jobb enn man skulle tro), funnet noen svinedyre, lekre på nett (og slått det fra meg) og ønsket at jeg bodde i USA (siden Target hadde noen). Og vips! så har IKEA en sånn stol jeg vil ha!



Det er altså en Norraryd barstol (som vi riktignok må kappe av ca 12 cm på beina av, men det er mindre jobb enn å sette på nye på en gammel pinnestol):








Men av ulike årsaker får jeg ikke prøvesittet før vi evt. kjøper, og jeg lurer på om de er gode å sitte på?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no