Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Cookie Clicker

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-13, 22:24   #1
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Cookie Clicker

Have a cookie! (Have a billion)

Cookie Clicker!

Dette er et av de mest imponerende nettleser-spillene jeg har sett. Og du kan la det stå og klikke for seg selv på en fane i bakgrunnen mens du gjør noe annet. (Jeg har lagt det på skjermen jeg har ved siden av da, i håp om å se «golden cookies» i øyekroken når de dukker opp.) Jeg har 41.416.556,6 Cookies Per Second for øyeblikket.

Ben "carpal tunnel" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 23:03   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Cookie Clicker

Æsj.... Jeg klarer jo ikke å ikke gå inn på slikt. Nå klikker jeg i vei.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 23:49   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cookie Clicker

Forbanna BM, nå sitter jeg også og klikker ivei. Dvs. jeg begynte nettopp, og har nå 4 fabrikker, bestemor og gårder og tjener cookies i fleng.
Edit: nå har jeg drøssevis av hver eneste ting nedover lista. Hva gjør forresten gull-cookiesene? Jeg sitter og ser på Dexter så jeg får dem sikkert ikke med meg. Har fått et par, de kommer visst ganske sjelden.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 29-09-13 kl 01:58.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 08:07   #4
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cookie Clicker

Siden man ikke har innlogging - hvordan lagres informasjonen om hvor langt man har kommet?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 10:45   #5
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cookie Clicker

I en informasjonskapsel.

Ben "lost in translation" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 10:54   #6
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cookie Clicker

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hva gjør forresten gull-cookiesene? Jeg sitter og ser på Dexter så jeg får dem sikkert ikke med meg. Har fått et par, de kommer visst ganske sjelden.

Jeg har ikke fått med meg så mange gullcookies, men det er i alle fall to ting jeg har fått med meg. Noen ganger får man en haug med cookies. Andre ganger er det slik at i 77 sekunder fra du klikket på gullcookien, så 7-dobler alle poeng seg. Det lønner seg altså å klikke som en gal på cookien i sånn omtrent 77 sekunder. Med innlegg av kjøp av ymse ting for å gjøre klikkene mer verd.

Vil jeg tro er lurt?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 11:57   #7
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cookie Clicker

Dette kommer til å ta en stund. Den dyreste upgraden jeg kan se for øyeblikket koster 9.000.000.000.000 (nitusenmilliarder) cookies, og det er nesten dobbelt så mange som jeg har bakt totalt. Og det kommer nok upgrades som koster mer siden.

Har dere forresten achievmenten for å selge en bestemor?

Ben "here, kitty, kitty" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 12:14   #8
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cookie Clicker

BM da! "You disgust me!"

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 12:26   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cookie Clicker

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Har dere forresten achievmenten for å selge en bestemor?

Ben "here, kitty, kitty" Murphy

Jeg solgte en bestemor nå og fikk achievmenten "just wrong".
Herregud som jeg tjener inn cookies nå. Var oppe og ryddet en stund, da jeg kom tilbake hadde jeg litt over 10 milliarder og kunne shoppe som en gal, hehe.
Kjøpte meg nettopp en sånn antimatter condenser.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 12:27   #10
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cookie Clicker

Det er riktig som Lille meg skriver om gullcookies, men i tillegg er det flere achievements for å klikke på mange av dem, og achievements er ikke bare til pynt; jo flere achievements du har, jo mer melk har du, og jo mer melk kattungene du kan kjøpe til å hjelpe deg med bakingen får, jo flere CpS får du.

Ben "Bingo center/Research facility owner" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 12:46   #11
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Cookie Clicker

Nå lager jeg nesten 40 mill. i sekundet.
Er ikke så lett å skrive studieoppgave når en blir så forstyrret...

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 23:40   #12
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cookie Clicker

Akkurat hva jeg trengte.....not....

Jeg har jo ikke selvdisiplin. Pkanskriving og pensum blir ikke så lokkende når man kan klikke i vei på en kjeks lizml

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 01:15   #13
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cookie Clicker

Sterkt vanedannende for mennesker med søvnproblemer. ...

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 30-09-13 kl 02:22.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 09:03   #14
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cookie Clicker

Jeg tror kanskje ikke jeg skal sjekke den linken i dag. :må jobbe:

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 09:18   #15
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cookie Clicker

Jeg og sjuåringen har hvert vårt spill gående. Jeg leder.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 11:06   #16
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cookie Clicker

Jeg tror ikke en gang jeg skal våge meg inn på Cookie Clicker, men jeg så denne i fb-feeden min i dag:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 23:48   #17
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cookie Clicker

212.446.613,4 cookies pr sek. Joda, jeg har da ett liv utenom. Jeg har den på mobilen, så her produseres det kaker hele døgnet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no