Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Wordfeud - resultater innledende grupper

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-13, 22:05   #61
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Løve70 - isbjorn: 528-410

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 23:01   #62
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Jeg har vært bortreist uten nett. Jeg trodde alle mine kamper var her, men finner ikke mot nattergal. Vet hun vant ganske bra over meg... Resultatene er dessverre borte fra wf nå.

Ellers har jeg 1309 poeng på de andre 4 kampene.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 23:31   #63
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

2081 på Isbjorn.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 23:33   #64
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Jeg spiller fremdeles med Tiddelibum, mosol og Ozeania. Var uten nett i går, så er litt på etterskudd

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 23:43   #65
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Jeg har vært bortreist uten nett. Jeg trodde alle mine kamper var her, men finner ikke mot nattergal. Vet hun vant ganske bra over meg... Resultatene er dessverre borte fra wf nå.

Ellers har jeg 1309 poeng på de andre 4 kampene.

Pegasus 523- Svanen 253

Totalt 1562 poeng.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 23:48   #66
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Jeg beklager så mye at jeg har vært fraværende i spill idag; tok meg litt mer vann over hodet enn jeg burde med bursdagsfeiring osv. Skal vi spille ferdig eller bare komme med resultatene nå?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 00:02   #67
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg beklager så mye at jeg har vært fraværende i spill idag; tok meg litt mer vann over hodet enn jeg burde med bursdagsfeiring osv. Skal vi spille ferdig eller bare komme med resultatene nå?

Nei, kjære vene, bare spill ferdig! Det er da ingen ting som haster!

Så lenge jeg vet at dere rapporterer når dere er ferdigspilt, så slipper jeg å tråle sidene opp og ned for evnt oppdaterte innlegg.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 10:18   #68
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Jeg har tilsammmen 1883 poeng.


Personlig syns jeg det hadde vært greiere å gjort som normalt, at vinneren av gruppa går videre uavhengig av antall poeng.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 11:39   #69
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har tilsammmen 1883 poeng.


Personlig syns jeg det hadde vært greiere å gjort som normalt, at vinneren av gruppa går videre uavhengig av antall poeng.

Flere i gruppa kan få like mange seire, slik at vinneren uansett må kåres på bakgrunn av poeng. Forskjellen fra forrige runde er bare at da summerte jeg opp alle poengene selv, nå ble det en litt for stor jobb.

Men ved en evnt neste runde, så kan jo hver enkelt rapportere både antall seire og poeng, så blir det litt enklere for alle

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 12:02   #70
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Nolomåse- Fløyel: 420-416
Nolomåse- Midifila: 418-436
Nolomåse- Magica: 371-478
Nolomåse- Malekatta: 386-446
Nolomåse-Teflona: 445-398

Totalt nolo:2022

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 14:53   #71
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Gruppe 2 FP-nick (WF)
Ole Brumm (Tiddelibrumm)- IOA (bnbe) 483-364
Ole Brumm (Tiddelibrumm)- Acino (Ozeania)
Ole Brumm (Tiddelibrumm)- Løve70 469-453
Ole Brumm (Tiddelibrumm)- mosol 482-427
Ole Brumm (Tiddelibrumm)- Isbjørn (Isbjorn) 507-364

Kampen mot Acino er nesten ferdig, noen få trekk igjen.

Så langt er poengsummen min 1941.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 18:52   #72
Chuck Norris
Nybegynner
 
Chuck Norris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 9
Chuck Norris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Chuck Norris once won a game of Scrabble with all Q's.

Noen som vil spille med Chuck Norris?

Chuck Norris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 22:00   #73
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Løve70 - bnbe: 501 - 361
Løve70 - TiddeliBrum: 453 - 469
Løve70 - isbjorn: 528 - 410
Løve70 - mosol: 469 - 446
Løve70 - Ozeania:

Så langt 1951 poeng. Venter på å få ferdigstilt kampen mot Acino/Ozeania.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 22:17   #74
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Opprinnelig lagt inn av Chuck Norris, her.

Chuck Norris once won a game of Scrabble with all Q's.

Noen som vil spille med Chuck Norris?

Da må du melde i fra her: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=128946

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 23:00   #75
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

mosol - Løve70: 446 - 469
mosol - isbjorn: 430 - 423
mosol - BNBE: 400 - 395
mosol - Tiddelibrumm: 427 - 482
mosol - Ozeania: ikke ferdigspilt (men 0 brikker igjen i potten, så snart ferdig)

mosol - Ozeania: 459 - 351

mosol totalsum: 2162

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)

Sist redigert av mosol : 14-08-13 kl 12:09. Årsak: Siste resultat på plass
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 10:36   #76
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Gruppe 2 FP-nick (WF)
Ole Brumm (Tiddelibrumm)- IOA (bnbe) 483-364
Ole Brumm (Tiddelibrumm)- Acino (Ozeania)
Ole Brumm (Tiddelibrumm)- Løve70 469-453
Ole Brumm (Tiddelibrumm)- mosol 482-427
Ole Brumm (Tiddelibrumm)- Isbjørn (Isbjorn) 507-364

Kampen mot Acino er nesten ferdig, noen få trekk igjen.

Så langt er poengsummen min 1941.

Da er jeg ferdig, kampen mot Acino endte 549-420 i min favør, da blir totalen min

2490 ( 5 seiere)

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 23:26   #77
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Løve70 - bnbe: 501 - 361
Løve70 - TiddeliBrum: 453 - 469
Løve70 - isbjorn: 528 - 410
Løve70 - mosol: 469 - 446
Løve70 - Ozeania: 496 -367

Så langt 1951 poeng. Venter på å få ferdigstilt kampen mot Acino/Ozeania.

Da var jeg også ferdig. Totalt 2447.

Gratulerer med gruppeseieren til TiddeliBrumm

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 01:52   #78
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Ozeania - løve70: 367 - 496
Ozeania - Tiddelibrumm: 420 - 549
Ozeania - Mosol: 354 - 468
Ozeania - Isbjorn: 401 - 450
Ozeania - Bnbe: 464 - 442

Totalt på Acino(som er Ozeania): 2006

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 11:25   #79
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wordfeud - resultater innledende grupper

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

mosol - Løve70: 446 - 469
mosol - isbjorn: 430 - 423
mosol - BNBE: 400 - 395
mosol - Tiddelibrumm: 427 - 482
mosol - Ozeania:ikke ferdigspilt (men 0 brikker igjen i potten, så snart ferdig)

mosol - Ozeania: 468 354

Totalt: 2171

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no