Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 00:16   #61
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Da fikk jeg endelig ut fingeren (hadde litt beslutningsvegring noen dager) og har bestilt 1 uke i en 3-roms R.O.O.M.-leilighet! Det skal bli deilig!



Oi, kanskje vi ses da? Vi er det fra 4. til 11. juli. Sprekt av dere å reise så kort tid etter fødselen. På den annen side er de fleste små som regel ganske medgjørlige og sover mye rundt den alderen.

Så deilig!!.
Vi er dessverre ikke der nede samtidig. Vi er der fra 14-28juli.
Ja,kanskje litt dristig å reise så kort etter fødsel. Tror det skal gå bra.

  Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:46   #62
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Drar fram denne igjen jeg. Vi vurderer å dra dit i mai. Noen som har vært der så tidlig?? Er det fare for dårlig vær?

Lurer på om vi skal velge Happy baby, siden vi skal ha med oss en 1-åring som helt sikkert ikke sitter i ro. Er ledig 16/5 ogt 23/5 enda.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 02:04   #63
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Vi har bestilt en uke på Nuevas Palmeras i midten av juni.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 18:41   #64
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Drar fram denne igjen jeg. Vi vurderer å dra dit i mai. Noen som har vært der så tidlig?? Er det fare for dårlig vær?

Vi var der siste uka i april for ett par år siden. Det var godt og varmt da, men kunne bli litt overskyet. På kveldene trengte man en tynn genser, men det var jo bedre enn en norsk sommer

Vi har tenkt oss tilbake i mai i år, vi også.

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 18:44   #65
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Jeg har vært en del ganger i Alcudia, og jeg synes mai er i tidligste laget. Det er mye skiftende vær da. Man kan selvsagt være veldig heldig, men jeg vil helst være litt "garantert" varmt vær. I tillegg er ikke sjøen så varm, og vi liker ikke basseng så godt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 22:24   #66
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Nå er vi veldig spente. Vi har aldri reist på Sunwing-ferie i fellesferien før, men i år tar vi altså sjangsen. 2 uker på Vila Princessa. Ikke helt tilfeldig er den ene uken samtidig med at MinaX er der. For å få til det kunne vi ikke akkurat velge og vrake i leiligheter, men vi er virkelig ikke kravstore på rommene, så det skal nok gå bra.

Snuppa har studert nettsidene til øyet ble stort og vått, og har fortalt meg hvor veldig, veldig mye hun gleder seg til det er ferie.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 17:11   #67
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Drar fram denne igjen jeg. Vi vurderer å dra dit i mai. Noen som har vært der så tidlig?? Er det fare for dårlig vær?

Vi har vært på Mallorca 2 ganger i mai mnd.
Ene gangen reiste vi den 19 mai, hadde kjempefint vær hele uken.
Andre gangen reiste vi 27 april, da skulle vi være borte i 2 uker, første uken var kjempefin, andre uken var det regn i 6 dager.

I år reiser vi i midten av juni.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 20:12   #68
Liljaslykke
Nybegynner
 
Liljaslykke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 12
Liljaslykke har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nå er vi veldig spente. Vi har aldri reist på Sunwing-ferie i fellesferien før, men i år tar vi altså sjangsen. 2 uker på Vila Princessa. Ikke helt tilfeldig er den ene uken samtidig med at MinaX er der. For å få til det kunne vi ikke akkurat velge og vrake i leiligheter, men vi er virkelig ikke kravstore på rommene, så det skal nok gå bra.

Snuppa har studert nettsidene til øyet ble stort og vått, og har fortalt meg hvor veldig, veldig mye hun gleder seg til det er ferie.

Vi koste oss der i fjor.

__________________
Bitt av sybasillen.
Liljaslykke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 20:28   #69
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Man ikke dra akkurat til Alcudia selv om man har barn, da. Det er mange andre steder som er finere (syns jeg). Vi var på et mye mindre sted som het Cala Mesquida, en nydelig bukt med fin strand, og ikke så stappfullt. Vi var på besøk hos noen som var på ferie i Alcudia, og jeg likte meg ikke så godt der - veldig stort og ståkete, mye trafiikk, og veldig langgrunn strand (ihvertfall akkurat der vi var).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:40   #70
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Man ikke dra akkurat til Alcudia selv om man har barn, da. Det er mange andre steder som er finere (syns jeg). Vi var på et mye mindre sted som het Cala Mesquida, en nydelig bukt med fin strand, og ikke så stappfullt. Vi var på besøk hos noen som var på ferie i Alcudia, og jeg likte meg ikke så godt der - veldig stort og ståkete, mye trafiikk, og veldig langgrunn strand (ihvertfall akkurat der vi var).

Sunwing Alcuida har veldig rolig beliggenhet direkte på stranden men med kort bilfri (langs stranden) vei inn til havnen. Perfekt belligenhet i Alcudia!

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:55   #71
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Jeg er enig med deg Maxi, Alcudia er ikke akkurat øyas mest sjarmerende sted. Men de har et bedre utvalg av spisesteder enn andre steder jeg har vært på Mallorca, og mer tilrettelagt for barn. Mallorca er best med bil synes jeg. Men så får jeg klaus av kun å holde til på hotell og basseng da.

Og der ble jeg minnet på at vi må bestille bil til mallorcaferien i mai.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:58   #72
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Vi har bestilt en uke på Nuevas Palmeras i midten av juni.

Gled dere! I fjor var alt nyoppusset også.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 00:14   #73
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Husk gamlebyen i Alcudia, mye mer sjarmerende enn hovedgata og bedre spisesteder.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 00:16   #74
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mallorca. Sunwing resort Alcudia

Ja, gamlebyen var sjarmerende. Der har de også et supermarked (Mercadona eller noe sånt?) med stort utvalg og varer til en brøkdel av prisen sammenlignet med den verst turistifiserte delen av Alcudia.

Kjenner jeg begynner å få reisefeber allerede. Noen som har bodd på Victoria etter at det ble oppusset? Er det fint?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no