Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Concealer

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 20:17   #61
Alley
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 17
Alley har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Concealer

Triple concealeren fra Andrea Milano er kjempe genial, fordi den (som navnet tilsier) består av tre ulike nyanser. (I tillegg til at det går an å blande dem for å få egne nyanser)

Alley er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:54   #62
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Concealer

Veldig fornøyd etter en ukes bruk med YSL sin concealer.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:06   #63
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Concealer

Opprinnelig lagt inn av Alley, her.

Triple concealeren fra Andrea Milano er kjempe genial, fordi den (som navnet tilsier) består av tre ulike nyanser. (I tillegg til at det går an å blande dem for å få egne nyanser)

Men du... du er forhandler sant .
Make up store har også slike.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:18   #64
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Concealer

Jeg kan melde i fra at sminke (de jeg sammenlignet) er rimeligere på OSL enn på f.eks. skattefrie steder i Karibien som skal ha lave priser (eller i hvert fall markedsfører seg med det).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:22   #65
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Concealer

Siden denne tråden har sklidd ut litt uansett så må jeg bare fortelle om det produktet jeg er mest fornøyd med etter min lille (store) shopping på OSL i påsken. Det er en helt vidunderlig krem som heter Idealist av Estee Lauder. Silkemyk hud, fantatisk deilig å ha på og jeg synes absolutt jeg merker forskjell etter bare 2 ukers bruk. Dyr men veldig drøy i bruk.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 692647_fpx.jpg (12,5 KB, 2 visninger)
__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:34   #66
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Concealer

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Siden denne tråden har sklidd ut litt uansett så må jeg bare fortelle om det produktet jeg er mest fornøyd med etter min lille (store) shopping på OSL i påsken. Det er en helt vidunderlig krem som heter Idealist av Estee Lauder. Silkemyk hud, fantatisk deilig å ha på og jeg synes absolutt jeg merker forskjell etter bare 2 ukers bruk. Dyr men veldig drøy i bruk.

Type hud har du Lisa?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:45   #67
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Concealer

Tja, jeg innbiller jeg jo at jeg har litt tørr hud men men visstnok helt vanlig "normal skin" i følge en mann i hvit frakk på Clarins sin counter på selfridges for noen år siden

(Veldig blek tydligvis, jeg var den helt lyseste tonen på YSL sin concealer av 4 grader og "desverre" hadde de ingen lysere )

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:47   #68
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Concealer

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Tja, jeg innbiller jeg jo at jeg har litt tørr hud men men visstnok helt vanlig "normal skin" i følge en mann i hvit frakk på Clarins sin counter på selfridges for noen år siden

(Veldig blek tydligvis, jeg var den helt lyseste tonen på YSL sin concealer av 4 grader og "desverre" hadde de ingen lysere )

Takk
Jeg er HVIT. Altså HVIT.
Jeg har 2 i YSL. Men det er pga at 1 er rosatonet, og 2 har gultone.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:52   #69
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Concealer

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Takk
Jeg er HVIT. Altså HVIT.
Jeg har 2 i YSL. Men det er pga at 1 er rosatonet, og 2 har gultone.

Aha, hun sa at nr 2 ville bli altfor gul til meg men jeg visste ikke at nr 1 var rosatonet. Da får jeg se an hvordan det går til sommeren, da blir jeg faktisk ganske brun og jeg ser for meg at nr 1 blir altfor lys ... muligens.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 23:01   #70
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Concealer

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Aha, hun sa at nr 2 ville bli altfor gul til meg men jeg visste ikke at nr 1 var rosatonet. Da får jeg se an hvordan det går til sommeren, da blir jeg faktisk ganske brun og jeg ser for meg at nr 1 blir altfor lys ... muligens.

Det sa de til meg på Gardermoen ja. Så jeg kjøpte nr. 1. I et parfymeri her i byen, sa de noe helt annet så jeg kjøpte nr. 2. Gikk hjem og testet, og så at nr. 2 helt klart var penest.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 18:06   #71
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Concealer

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg kan melde i fra at sminke (de jeg sammenlignet) er rimeligere på OSL enn på f.eks. skattefrie steder i Karibien som skal ha lave priser (eller i hvert fall markedsfører seg med det).

OSL har Europas (og kanskje en av verdens) billigste tax-free. Få som vet det.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:15   #72
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.913
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Concealer

Jeg kan ikke se på YSL-en min om den er 1 eller 2. Det står ikke noe på pennen. Har trippelsjekket. Teit, for jeg husker ikke hva jeg kjøpte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:36   #73
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Concealer

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kan ikke se på YSL-en min om den er 1 eller 2. Det står ikke noe på pennen. Har trippelsjekket. Teit, for jeg husker ikke hva jeg kjøpte.

Ta litt på hånden - skinner det i rosa - så er det nr. 1.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:37   #74
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.007
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Concealer

1 og 2 er like lyse/mørke, men som nevnt er 1 mer rosatonet, og 2 mer gultonet. Jeg kan bruke begge, men foretrekker 1 normalt, og 2 når jeg blir brunere, for da blir hudtonen min gulere.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 23:08   #75
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.913
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Concealer

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ta litt på hånden - skinner det i rosa - så er det nr. 1.

Har prøvd, men jeg greier ikke å avgjøre om det er rosaaktig eller gulaktig. Det er i grunnen begge deler.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no