Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Antrekk:"Pen Fritid"

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-15, 11:27   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Antrekk:"Pen Fritid"

Jeg skal på faglig med konsernet idag. Antrekket er "Pen Fritid" faglig innhold på dagtid, middag og fest på kvelden. Jeg er usikker på hva jeg skal ha på. Er "pen fritid dongeribukse, topp og sko, eller kjole?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-15, 11:46   #2
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Antrekk:"Pen Fritid"

En ekstra fin grilldress, Che. Gjør det! Gjør det!
Jeg ville tenkt pent kledd i jeans eller en pen hverdagskjole.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-15, 11:47   #3
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Antrekk:"Pen Fritid"

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

En ekstra fin grilldress, Che. Gjør det! Gjør det!
Jeg ville tenkt pent kledd i jeans eller en hverdagskjole.



Ja, en som er litt blank og fin i stoffet!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-15, 11:50   #4
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antrekk:"Pen Fritid"

Det samme som "smart casual"? Jeg var på tilsvarende arrangement med jobben forrige helg og damene hadde typisk korte kjoler eller skjørt med pene topper. Noen hadde også pene svarte bukser med pene topper til. Jeg hadde svart paljettskjørt, hvit topp med svart bolero i "fuskepels". Og pumps. Jeg synes egentlig det var veldig lite casual over forsamlingen, men det kommer kanskje litt an på arbeidssted. Vi er ganske pent kledd på jobben og for å ikke ha på seg det samme som på jobb hadde folk pyntet seg litt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-15, 11:51   #5
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk:"Pen Fritid"

Noe man vanligvis ville tatt på seg for å gå ut og spise med venner?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-15, 11:55   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk:"Pen Fritid"

Jeg tror jeg har endt opp med en omslagskjole og ulljakke over. Så tar jeg jakka av på kvelden.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-15, 11:56   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk:"Pen Fritid"

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Det samme som "smart casual"? Jeg var på tilsvarende arrangement med jobben forrige helg og damene hadde typisk korte kjoler eller skjørt med pene topper. Noen hadde også pene svarte bukser med pene topper til. Jeg hadde svart paljettskjørt, hvit topp med svart bolero i "fuskepels". Og pumps. Jeg synes egentlig det var veldig lite casual over forsamlingen, men det kommer kanskje litt an på arbeidssted. Vi er ganske pent kledd på jobben og for å ikke ha på seg det samme som på jobb hadde folk pyntet seg litt.

Dette er ikke "pen fritid" for meg. Jeg bruker paljetter til hverdags og jeg, men læll.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-15, 11:57   #8
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk:"Pen Fritid"

Som en digresjon må jeg bare nevne hva en britisk foredragsholder fortalte oss i startn av et foredrag en gang:

Under hans første foredrag i Norge, følte han seg ordentlig overdressed i sin mørke dress og slips da han skuet over den temmelig casually dressed forasmlingen foran seg (lærere - det er lite stiv dresskode i undervisningssektoren). Så han bestemte seg for at han skulle treffe bedre under det sosiale arrangementet på kvelden - hantenkte at om folk kler seg så avslappet på jobb, så er det vel enda mindre stivt under hyggelig sammenkomst på kvelden. Så han stilte fornøyd i olabukse og en litt sliten t-skjorte. Mens alle andre var stivpyntet.

Han var riktig så fornøyd der han sto foran oss, for etter en rekke foredrag i Norge, hadde han endelig funnet ut av det - og hadde tatt på seg en pen olabukse og en nystrøket, rutete skjorte.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-15, 12:02   #9
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antrekk:"Pen Fritid"

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Dette er ikke "pen fritid" for meg. Jeg bruker paljetter til hverdags og jeg, men læll.

Ikke for meg heller. Pen fritid er mer jobbantrekket mitt, egentlig. Og det synes jeg ble litt kjedelig. Så den dresscoden er ganske forvirrende.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no