Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai - en viktig dag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-11, 10:47   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.442
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Her er 17 mai "skoledag", og det er forventet at man stiller i toget. Er det ikke sånn alle steder?

Nei, 17. mai er en offentlig fridag og man stiller fullstendig fritt til å bruke dagen til det man har lyst til. Men jeg vet at det noen steder er frowned upon at man gjør nettopp det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:47   #42
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Jeg synes også dagen er verdifull, men jeg finner det lite verdifullt å feire den på den måten vi har gjort de siste årene. Den gir oss ingen glede.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:48   #43
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Den norske 17. maifeiringen er en unik folkefest på verdensbasis, og jeg synes det er fint å feire at vi er et fritt, demokratisk land, hvor vi slipper å leve i frykt for krig og undertrykkelse. Jeg er stolt av at vi paraderer våre barn og unge i sine fineste klær, viftende med flagg og innsmurt i is og sukkerspinn, i gatene i stedet for digre hengere med langdistanseraketter og atomstridshoder. Man trenger ikke gå så alt for mange år tilbake i tid for å huske frykten den kalde krigen førte med seg, spesielt her i nord hvor nærheten til Sovjetunionen medførte "duck and cover" øvelser på skolen når sirenen gikk, og vi stilte oss opp på rekke for å bli geleidet ned i bomberommet på skolen. Jeg synes det er trist at mange av oss har blitt så dekadente at denne dagen ikke betyr noe lenger, at vi tar fred, frihet, fellesskap og likeverd som selvfølgeligheter man ikke ofrer en tanke.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:48   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.905
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Her er 17 mai "skoledag", og det er forventet at man stiller i toget. Er det ikke sånn alle steder?

17. Mai er IKKE en skoledag på noen som helst måte. Men lærere på barnetrinnet forventes vel å gå sammen med klassen sin.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:49   #45
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

17. Mai er IKKE en skoledag på noen som helst måte. Men lærere på barnetrinnet forventes vel å gå sammen med klassen sin.

Jeg har hatt skolebarn siden 2000, og aldri opplevd å se læreren i toget.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:50   #46
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Jeg forstår godt at det er mange som ikke liker 17. mai eller ikke ønsker å feire dagen. Jeg tror også at det er mange barn som ikke trives i settingen. Også syns jeg at feiringen er overdrevet nasjonalistisk og prøver å tone det litt ned. Klart det er fint feire at Norge er et fritt land og en egen nasjon, men mye av 17.mai-budskapet bikker over i en selvforherligelse uten like, og det blir litt klamt for meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:52   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.905
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har hatt skolebarn siden 2000, og aldri opplevd å se læreren i toget.

Når jeg jobbet i Oslo på en 1-10 skole var det frivillig under tvang for lærerene på barnetrinnet å gå. Der sønnen min går nå forventes det at lærere går. Hvis ikke må vi som er klassekontakter finne noen foreldre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:54   #48
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvis ikke må vi som er klassekontakter finne noen foreldre.

Vi har alltid hatt foreldre i toget. Det har som regel vært klassekontaktene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:56   #49
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.295
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

For meg er ikke 17. mai så viktig lenger, men jeg husker jo hvor stas det var da jeg var barn. Så jo, her er det en stor dag. I år skal vi være her i byen og ha besteforeldre på besøk. Lokalt tog på formiddagen (dropper det store barnetoget i byen) og borgertoget i sentrum på ettermiddagen. Lunsj og kake hjemme mellom slagene.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:56   #50
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

men mye av 17.mai-budskapet bikker over i en selvforherligelse uten like, og det blir litt klamt for meg.

Jeg liker for eksempel ikke at den grusomme bøgdasangen skal synges hver eneste 17.mai. Jeg synes nesten det er på grensen til ubehagelig at man skal ha en 17.mai-feiring hvor dette er et viktig innslag under arrangementet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:57   #51
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Jeg synes 17. mai er en fantastisk nærmiljøfest i tillegg at den er nasjonalt samlende. Jeg gleder meg i år som i fjor!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 10:58   #52
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Vi skal reise på bort denne 17.mai. Vi er kjempeslitne hele familien, etter mye sykdom og diverse. Eldstemann har brukket foten og kan uansett ikke gå i noe tog. Mor har rygg/bekken vondter etter mye bæring og far har aldri likt "stresset" på festdager.

Jeg syns 17.mai feiring får være et personlig og fritt valg, og at "burde jo feire" og "forpliktelse"-faktoren skal være lav.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:00   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes 17. mai er en fantastisk nærmiljøfest i tillegg at den er nasjonalt samlende. Jeg gleder meg i år som i fjor!

Ja! Nasjonalt samlende, det er fantastisk! Jeg sitter og sipper over 17. maiprogrammet når det kommer i posten, men så er jeg ikke helt normal når det kommer til sånt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:01   #54
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.905
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

I fjor fikk jeg meg den etterlengtede beltestakken min, så nå blir det i alle fall feiring!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:02   #55
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men lærere på barnetrinnet forventes vel å gå sammen med klassen sin.

Dette syns jeg urimelige forventninger. Hvorfor skal lærerne være på jobb uten å få lønn? Er det samme sak med pleiere på sykehjem? Stå ute med de eldre og syke for å se toget.

Er det andre yrkesgrupper som jobber gratis på 17.mai? Jeg spør av nysgjerrighet.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:05   #56
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes 17. mai er en fantastisk nærmiljøfest i tillegg at den er nasjonalt samlende. Jeg gleder meg i år som i fjor!

Det syns jeg var en flott holdning! Vi har feiret hvert år, og kommer nok til å gjøre det kommende år. Det er veldig mye positivt med denne dagen som man kan velge å fokusere på og alt er jo hva man gjør det til.

I år blir det likevel ikke feiring på oss, siden det er det beste akkurat nå i vårt tilfelle. Så ja, jeg mener fremdeles at hver og en får bestemme for seg og bli respektert for den avgjørelsen.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:07   #57
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.819
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi har alltid hatt foreldre i toget. Det har som regel vært klassekontaktene.

Oy - gubben min er klassekontakt neste år... Og han som virkelig ikke kan utstå denne dagen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:08   #58
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Jeg har aldri vært noe begeistret for 17. mai da jeg ikke føler meg som noe del av et nasjonalt fellesskap.

Men vi er nå med i skoletoget og feiring på skolen etterpå for barnas skyld.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:13   #59
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Jeg er utrolig glad i 17. mai. Faktisk så glad, at da jeg fikk høre at på lillegutts skole ligger feiringen til 16. mai - og vi må gå bakerst i det lokale toget (på eget initiativ) 17. mai, så ble jeg ordentlig lei meg. Skikkelig, ordentlig betutta

Men som en kamerat sa - da får dere jo TO feiringer!!! Så vi skal på med bunaden, ut i gatene og storkose oss! Både lillegutt og jeg elsker sånt, masse folk - heldigvis flere vi kjenner, mormor og onkel kommer og blir med, det er leker og opplegg i den lokale skolegården etterpå. Og korpsmusikk og gå i tog

(ellers lider jeg av en gammel korpsskade. På 17. mai er det umulig å gå rundt uten å gå i takt. I tillegg hopper jeg over og skifter til "riktig" ben ift korpsmusikken helt instinktivt )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 11:16   #60
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

I fjor fikk jeg meg den etterlengtede beltestakken min, så nå blir det i alle fall feiring!

Jeg så deg i den i fjor, og den var/du var kjempefin!
Faktisk dukket du opp på et bildesøk på google da jeg så etter bunadsskjerf til sønnen min også, men fikk ikke sjekket hva linken var fra iphone (tenkte jeg skulle tipse deg om det).

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no