Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-09, 09:45   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Skal ut på jakt i dag på dongeribukse str. 44 - Tips til hvor man kan finne fine bukser for oss som ikke er sylfider?
Helst ikke veldig høy livet, og gjerne ganske smal. Jeg har en favoritt fra Kappahl av alle steder, men jeg har to slike, så kunne tenkt meg en annen nå. Mørk blå helst.

  Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 09:49   #2
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Jeg er veldig glad i Veto sine... Noen av de er mister fasongen sin litt for lett, men de fleste har en fantastisk passform som holder..

I tillegg vet jeg om ett merke til.. men jeg husker jo søren ikke hva det heter...
Skal skrive det ned om jeg kommer på det jeg..

Før var det simply wish som gjaldt, men det merket finnes jo ikke lengre
Dama på B-young mener at Street one liksom skal være noe tilsvarende, men aldri i verden.. jeg får iallefall ikke på meg de buksene.

Ett annet favoritt merke er Soya og Fransa

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 09:49   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Har du en zizzi-butikk i nærheten. Tror det er det det heter. Det er en dansk stormote-kjede som har klær fra 42 og oppover. Jeg bruker 42 i bukser, og der er de bittelitt store. Hvis jeg f.eks. går på Bik Bok eller Vero Moda kan jeg glemme å få de på meg. De har også fine og fargerike topper i motsetning til BB på HM som har mange svarte telt.

Ellers går jeg inn i de fleste 42-bukser på Mexx. Tror de også har 44, så det kan være verdt å sjekke. (jeg har typisk fyldige hofter, rumpe og lår)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 09:57   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Zizzi er en favorittbutikk allerede ja, for HM kan man bli deprimert av, så der har jeg ikke vært på evigheter. Sort, grått, brunt. Du er feit, så du må se trist ut er visst mottoet. Vær sikker på at ingen ser deg!
Har en dongeribukse fra Zizzi allerede, men den har litt rar fasong. Den passer knall i livet og over rompa, men er så trang over knærne, at jeg må gå og dra den opp hele tiden fordi den drar seg nedover. Skal ta meg en tur på B-Young i dag.

  Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 11:37   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.871
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Jeg liker Gerry Weber sine bukser. (Eller hvordan det navnet skrives.)

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 11:45   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Det er ikke alle som finner noe på Zizzi. Jeg prøver gang på gang, men snittet på buksene der er bare helt feil. Jeg har faktisk funnet mange gode og fine dongeribukser på H&M det siste halvåret. Før gjorde jeg aldri det, men de må ha endret snittet på buksene, for nå sitter mange av dem perfekt på meg. Og jeg er en størrelse 48. Så hvis du ikke har vært på H&M på en stund, så vil jeg anbefale å prøve igjen. Du kan bli positivt overrasket!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 11:51   #7
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Gerry Weber og Veto har jeg ikke hørt om før. Hvor kan en kjøpe de? Helst butikker og ikke på nettet, da bukser absolutt bør prøves.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:00   #8
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Jeg fant fine dongeri på Byoung. Funaki jeans og fikk dem opp til 36 i tommer.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:04   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Gerry Weber og Veto har jeg ikke hørt om før. Hvor kan en kjøpe de? Helst butikker og ikke på nettet, da bukser absolutt bør prøves.

Gerry Weber er et, eh, damete merke som de bl.a. har på Steen & Strøm, mener jeg å ha sett. Mulig de har noe på Vivikes også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:10   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.002
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har faktisk funnet mange gode og fine dongeribukser på H&M det siste halvåret. Før gjorde jeg aldri det, men de må ha endret snittet på buksene, for nå sitter mange av dem perfekt på meg. Og jeg er en størrelse 48. Så hvis du ikke har vært på H&M på en stund, så vil jeg anbefale å prøve igjen. Du kan bli positivt overrasket!

Kjøper du da på vanlig avdeling eller på BiB-avdelingen deres?

Jeg har nå faktisk funnet bukser på Cubus. Jeg var egentlig bare innom for å kjøpe ulltøy til ungene, og så prøvde jeg plutselig bukser. De hadde masse modeller som passet meg i den vanlige avdelingen (vet ikke om cubus har noen plus size-avdeling). Jeg er vanligvis en solid 46, så det var litt overraskende.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:11   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.002
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg fant fine dongeri på Byoung. Funaki jeans og fikk dem opp til 36 i tommer.

Takk for tips. Da skal jeg lete på B-young også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:24   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

B-young ja

HM funker ikke i det hele tatt på meg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:24   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Lindex har også noen ok synes jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:25   #14
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

www.makeyourownjeans.com

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:26   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kjøper du da på vanlig avdeling eller på BiB-avdelingen deres?

Vanlig, du liksom.

Tidligere, da jeg brukte 44 og 46, så passet de fleste ikke-BiB-buksene i disse størrelsene, mens BiB-buksene i samme str. hadde en helt annen fasong som gjorde at jeg overhodet ikke kunne bruke dem. Det er det jeg synes har endret seg nå, i og med at jeg har funnet flere BiB-bukser i 48 og 50 som har hatt perfekt passform.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:30   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vanlig, du liksom.

Tidligere, da jeg brukte 44 og 46, så passet de fleste ikke-BiB-buksene i disse størrelsene, mens BiB-buksene i samme str. hadde en helt annen fasong som gjorde at jeg overhodet ikke kunne bruke dem. Det er det jeg synes har endret seg nå, i og med at jeg har funnet flere BiB-bukser i 48 og 50 som har hatt perfekt passform.

Hos meg har det liksom vært motsatt.
Jeg sjanser ikke i det hele tatt på de 48-50 de har der.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:30   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.871
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Gerry Weber er et, eh, damete merke som de bl.a. har på Steen & Strøm, mener jeg å ha sett. Mulig de har noe på Vivikes også.

Ja det er veldig damete, men de har en serie for de med litt former buksene er fine.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:31   #18
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.841
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

BiB- HM, Lindex og Veto har bukser som passer meg.
Cubus har også endel bukser, men de synes jeg blir altfor vide i livet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:32   #19
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Jeg har funnet én OK bukse på Lindex, og da holdt jeg på å få sjokk. Det har aldri skjedd før. KappAhl kan jeg bare glemme. Buksene der er bare helt, HELT feil på meg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:53   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.002
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man fine dongeribukser for 44+?

Hva er Veto? Er det et merke eller en butikkjede? Hvis det er et merke; i hvilke butikker vil jeg finne dette?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no