Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 20:41   #601
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ja, kanskje folk lærer. Hver gang noen gjør noe fælt, som å ta livet av familien sin eller noe, så står jo alltid en nabo eller venn frem og forteller pressen om hvor normal og fin og kul vedkommende var.

Og det kan man jo være samtidig. Hvis slemme handlinger bare hadde vært utført av folk som kun er slemme så hadde jo ting generelt vært mye lettere.

vixen er aktiv nå  
Gammel 14-10-12, 22:08   #602
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg trodde "er du blaut" kunne bety noe sånt som "er du dum?", men når det ikke er det, så er forklaringen hans syltynn.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:32   #603
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nå har han visstnok sagt at han ikke kommer til å trekke seg og at Vågå arbeiderparti ikke har bedt ham om det. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3492864.ece

Hjelpes, for en total mangel på selvinnsikt. Han kommer helt sikkert å anke saken sin helt til Haag hvis han blir dømt - han kommer aldri til å gi seg eller innse at han har gjort noe galt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:39   #604
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Kan Ap ekskludere ham fra partiet?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:40   #605
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Kan Ap ekskludere ham fra partiet?

Jeg satt akkurat og lurte på det samme. Hvis han ikke følger oppfordringen om å gå av, må jo det være neste steg?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:42   #606
Honey
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 190
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Ja. Han blir likevel sittende som en uavhengig representant i kommunestyret. Bygda og lokallaget har valgt han som ordfører de neste 3 årene, og det får de slite med. Med mindre han velger noe annet.

Honey er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:44   #607
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nå skal vel Vågå AP ha møte om dette kl 18 på mandag.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:44   #608
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

De har vel den ordføreren de fortjener, tenker jeg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:49   #609
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Nå skal vel Vågå AP ha møte om dette kl 18 på mandag.

Det skal de. Men han har altså gått til pressen og opplyst om at han blir sittende.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:50   #610
Honey
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 190
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

De har vel den ordføreren de fortjener, tenker jeg.

Ja, heldigvis/desverre lever vi i demokrati, og må derfor leve med at majoriteten ikke alltid tar kloke valg. Majoriteten av Vågå valgte Øygard som ordfører i fjor, til tross for denne saken.

Honey er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:51   #611
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake



Jeg kan virkelig ikke forstå at det er mulig! Det kan vel ikke være sånn at uansett hvor inkompetent man er så forblir man ordfører for evig tid???

Og den mannen der...

Men altså, hun kona. Jeg så bilder av dem i Dagbladet tror jeg det var, og hun så ikke akkurat på ham med et blikk som lyste av hengivenhet og tillit. Jeg kan bare ikke forstå at hun fremdeles står ved ham etter alt dette her. Jeg begriper det ikke.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:56   #612
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.



Jeg kan virkelig ikke forstå at det er mulig! Det kan vel ikke være sånn at uansett hvor inkompetent man er så forblir man ordfører for evig tid???

Og den mannen der...

Men altså, hun kona. Jeg så bilder av dem i Dagbladet tror jeg det var, og hun så ikke akkurat på ham med et blikk som lyste av hengivenhet og tillit. Jeg kan bare ikke forstå at hun fremdeles står ved ham etter alt dette her. Jeg begriper det ikke.

Jeg begriper det ikke, jeg heller. Men han fremstår jo som en fyr med narcisistiske trekk/personlighetsforstyrrelse/hvahardu - han er helt uskyldig, han blir voldsomt indignert og såret over at folk blir sjokkert over hva han har gjort - samtidig som han tilsynelatende ikke evner å se at han skal ha gjort noe som helst galt selv, men kjører en svertekampanje av utrolige dimensjoner mot en stakkars jentunge.
Å leve sammen med en slik gjennom mange år, kan gjøre noe med deg.

Jeg er ikke fagperson og jeg spekulerer her, altså - men det begynner å tegne seg et bilde av en fyr som ikke er god å ha med å gjøre og som sikkert har hersketeknikket med konen sin i mange, mange år.

(Jeg sletter hvis spekulasjonene mine bryter med reglene, altså.)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 22:57   #613
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyeste:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10062258

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 23:03   #614
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Han sier det utover i rettssaken vil komme fram opplysninger som vil vise ting i en større sammenheng, sier Langøygard.

Jeg tenker så mye på dette. Jeg skjønner at det sikkert er mye grums i jentas forklaringer også, men jeg klarer ikke se for meg noen som helst opplysninger som kan forsvare de fakta som har kommet på bordet så langt. Ikke en eneste opplysning klarer jeg å tenke ut.

Jeg var innom noen varianter med tidsmaskiner og aliens til og med, men nei.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 23:06   #615
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg tror det er en desperat manns ord. Uansett hva som måtte komme fram er de skypesamtalene nok til at jeg ikke syns han passer som ordfører.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 23:09   #616
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror det er en desperat manns ord. Uansett hva som måtte komme fram er de skypesamtalene nok til at jeg ikke syns han passer som ordfører.

Veldig enig. Jeg kan ikke se for meg en eneste ting som kan virke formildende når det gjelder de Skype-samtalene der med en fjortenåring.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 23:14   #617
Honey
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 190
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Målet til Øygard og forsvareren er nå å knuse jentas troverdighet, og ut fra det vi har hørt om metodene til Mette Yvonne er det nok ikke spart på noe.
De tror vel at det vil gjøre at han vil ha støtte nok til å sitte godt i ordførerstolen ut perioden. Ikke vet jeg, men mannen har mæktige vænna, som selv etter fredagen vil være vennen hans, så kanskje de har rett. Hvis han er for nok for Dag Terje og gjengen, er han kanskje god nok for Vågå også.

Honey er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 23:14   #618
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Joda, alle vil synes det er helt ok å be en småjente ta av seg "hengekorga" når forsvaret dokumenterer at hun har løyet en gang eller mange. Det gjelder å se det store og hele bildet, ikke sant?

Jeg er nysgjerrig på hvilken unnskyldning han ville ha brukt på "hengekorga" om han ikke var så vennlig å presisere overfor jenta at det var en bh han snakket om? Smykket rundt halsen med en korg på, kanskje?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 23:15   #619
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Vel, jeg synes at jeg leste et annet sted at de opplysningene som kommer fram senere, ikke er noe positive for ham. Han virker absolutt som en mann med psykopatiske trekk som ikke evner å se at han har gjort noe galt. Og om så måtte være, så må det være andres skyld fordi de har lurt ham til å gjøre det. Slike personer er ofte veldig overbevisende, nettopp fordi de tror så sterkt på det de sier selv, og de vil gjerne aldri innrømme egne feil eller mangler.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 14-10-12, 23:27   #620
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Hengekorga?!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no