Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-12, 10:11   #1601
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Fengsel er rimelig uaktuelt? Altså han bestemmer da for pokker ikke det,han må nok pent ta sin straff sånn som andre må.

Kjenner jeg blir kvalm og uvel..

Han mener jo at han er uskyldig, så da skal han jo ikke i fengsel. Jeg skjønner ikke at han ikke bare kan innrømme det han har gjort.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 22-12-12, 10:18   #1602
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Han mener jo at han er uskyldig, så da skal han jo ikke i fengsel. Jeg skjønner ikke at han ikke bare kan innrømme det han har gjort.

Ikke jeg heller.Det er jo helt utrolig at han fortsatt mener han er uskyldig etter alt som har kommet frem. Dømt er han nå å fengsel må han nok også i.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 22-12-12, 10:32   #1603
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg blir nesten imponert over at han fortsatt tør å bedyre sin uskyld, og står frem i media som et stakkarslig offer. Har han virkelig ikke skjønt det ennå? At ingen tror ham?

Og det forundrer meg stort at kona fortsatt står ved hans side.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 22-12-12, 10:40   #1604
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg blir nesten imponert over at han fortsatt tør å bedyre sin uskyld, og står frem i media som et stakkarslig offer. Har han virkelig ikke skjønt det ennå? At ingen tror ham?

Det er kanskje den beste forsvarsstrategien de har; nekt på alt, og si at du er uskyldig så mange ganger at folk begynner å lure på om det kanskje må være sant likevel. Og i mellomtiden blir jenta mer og mer en voksen, og det blir vanskeligere og vanskeligere for vanlige folk å se henne som 13-åring.

Jeg har ikke peiling på jus, men som kommunikasjonsstrategi er det ikke sikkert at den er helt feilslått altså. Usmakelig, umoralsk og forkastelig, ja, men muligens ikke helt dumt - gitt at man altså knapt har noe igjen å tape, slik det er tilfellet for Øygard her.

Jeg vet ikke, men det er i alle fall en teori.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 22-12-12, 16:48   #1605
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

VG+ kjører hjemme hos Øygard-reportasje i dag. Jeg synes det er enormt provoserende, og siden jeg nekter å støtte VG, så blir jeg glad hvis noen forteller meg hva som står der og hvordan det er vinklet så jeg kan sende klagemail til redaksjonen. Makan!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 22-12-12, 16:52   #1606
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg abonnerer. Det er litt mer utfyllende enn nettsaken, men de mest hårreisende kommentarene står i nettsaken. De nekter å kommentere noe som har med rettssaken å gjøre, så Skypesamtalene blir ikke kommentert. Kona sier hun bare tror på ham, fordi hun gjør det.

VG stiller kritiske spørsmål og jeg synes ikke de prøver å la dem fremstå noe bra eller noe sånt. Litt sånn at de lar dem framstå slik de gjør, og overlater til leseren å vurdere.,

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 22-12-12, 16:57   #1607
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg abonnerer. Det er litt mer utfyllende enn nettsaken, men de mest hårreisende kommentarene står i nettsaken. De nekter å kommentere noe som har med rettssaken å gjøre, så Skypesamtalene blir ikke kommentert. Kona sier hun bare tror på ham, fordi hun gjør det.

:grøss:

Jeg synes det er så hårreisende at de får spalteplass. Og hun tror på ham fordi hun tror på ham? For meg ville det vært omtrent som å tro på at jorden er flat eller at månen er en gul ost etter å ha lest om de skape-meldingene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 22-12-12, 17:02   #1608
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg har følelsen av at hun ikke drar fra ham fordi hun nå endelig har ham for seg selv. Og han kanskje trenger henne mer enn han noensinne har gjort.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 22-12-12, 23:50   #1609
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg har også lest en del av dommen. En ting er skypemeldingene, så ille og avslørende som de er, men hva med alle tekstmeldingene med at han elsker henne, vil ha bare henne osv, hvordan i huleste bortforklarer han det da? Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan han der kan frifinnes av lagmannsretten.

Ellers er vel å nekte alt vanlig strategi for en høy prosentandel av de som tiltales for det meste i Norge er det ikke?

Storm er ikke aktiv  
Gammel 23-12-12, 00:04   #1610
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Altså, med den skypeloggen og de gjenopprettede meldingene tror jeg det er så godt som umulig for han på noen som helst måte å øke troverdigheten sin. Han har nektet og kommet med de merkeligste bortforklaringer, hvilket er påpekt flere steder i dommen, og jeg kan ikke forstå at han på noe vis skal få forklaringene til fremstå som noe annet enn merkelige, ulogiske og rare uten at han snur og bare innrømmer forbrytelsene han har gjort. Jeg føler meg trygg på at det blir samme resultat i neste runde, jeg kan ikke forstå noe annet.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 23-12-12, 00:14   #1611
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nei, jeg tror heller ikke at han kommer noen vei med noen anke. Det er Skypesamtalene og det som skjedde de siste timene før anmeldelsen som feller ham, og som viser at det er helt usannsynlig at han skal ha hatt en far/datter-forhold til henne. Hans (bort)forklaringer henger rett og slett ikke på greip. Og selv om det er noen detaljer i jentas forklaringer som ikke kan bevises, så er det allikevel ikke noe bevis på at hun lyver.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 23-12-12, 01:11   #1612
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Han har ikke mye å tape, men jaggu ikke mye å vinne. Det virker jo sannsynlig at de kan gjenopprette flere tapte data, de gjør jo stadige fremskritt. Og ikke noe av det de har greid å finne så langt har vært til særlig fordel for han.

Selv om jeg forsøker å se for meg scenarioer der hvor han faktisk er uskyldig og jenta har forsøkt lure ham, så henger det ikke på greip. Om hun skulle ha lurt han til utelukkende griseprat for så å anmelde han, så ville hun jo ha tatt vare på Skype-bevisene selv. Så det henger ikke sammen på noe sett og vis om man ser på de ulike momentene. Likeledes forholdene til de to elskerinnene som han har 'tilstått' forhold med. Det virker å være veldig mange likhetstrekk, så hvorfor skal de to forholdene han ikke kan bli straffet for være de eneste han har hatt? Han har tydeligvis hatt en eller annen form for apell pga sin maktposisjon som han har utnyttet seg av.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 23-12-12, 01:56   #1613
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Gubbe.
Det som kommer frem i dommen, er jo mye verre enn det som tidligere har blitt gjengitt i media. F.eks meldingen "Nuss og klæmc å ut å inn å alt sammen", som Øygard har sendt til jenta. Den alene sier jo sitt. Æsj, ekle mannen. Jeg håper han får strengere straff neste gang.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 23-12-12, 02:11   #1614
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Skymeldingene ja. Og så antall sms og telefonsamtaler da hun "gjorde det slutt". Tidspunkter han har ringt. "Faderlig omsorg" my æs! Og så alt slettet, tilfeldigvis minus den med "jeg forstår ingenting men nå blir det ikke mer leksehjelp". Kvalmt. Og jeg forstår ikke at noen kan lese dette og støtte ham. Og kona? Beklager, ingen som forsvarer den mannen kan forbrente å bli holdt utenfor.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 23-12-12, 12:21   #1615
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nei, det VG-intervjuet i går var ekstremt kvalmende. Hvis kona virkelig ikke fikk noen overraskelser under rettssaken, og fortsatt mener at han er "uskyldig", så betyr jo det i praksis at hun godtar overgrep mot mindreårige. Å prøve å vinkle griseprat med trettenåringer som vanlige utfordringer i ekteskapet, som nesten alle har... At de får lov å ture fram med sine kaker og blomster fra bygdefolket, strikkesokker og votter fra ukjent 72-åring på Lillehammer og hele greia er jo grotesk når dommen er så enstemmig og tydelig. Jeg tviler igrunnen veldig sterkt på at strikkedamen har lest den.

Hvilke andre kriminelle får utbre seg på førstesiden om at de ble kalde og varme da dommen ble opplest, og at fengsel er "uaktuelt"?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-12-12, 12:37   #1616
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg leste VG-intervjuet i går og ble helt kvalm. Hva faen er det journalistene tenker med?! Fyr i peisen, nybakte kaker og en kjælen katt der ekteparet sitter tett sammen i sofaen. Det er jammen ikke mulig å gi mer støtte til mannen. Det hele er så sykt at jeg har ikke ord... Og det siste utsagnet hans; Jeg skal ikke i fengsel.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 23-12-12, 13:56   #1617
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg skal sende Mail til Vg og oppfordrer dere andre som reagerer på dette til å gjøre det samme.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 23-12-12, 14:56   #1618
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg skal sende en e-post, må bare få kjøpt og pyntet tre først.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 31-01-13, 09:13   #1619
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Øygards anke godkjent.

Sitat:

Lagmannsretten har godkjent anken til den tidligere Arbeiderparti-ordføreren i Vågå. Det betyr at overgrepssaken skal behandles i Eidsivating lagmannsrett i en fullstendig ankesak i april

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 31-01-13, 10:15   #1620
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Ja, det var vel ikke noen stor overraskelse at det blir ankesak. Jeg håper han får strengere straff!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no