Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-23, 12:21   #41
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Jeg lo. Høyt. Antar det ikke er republikanske foreldre som har klaget inn Bibelen, men foreldre som er pissed over loven. Men helt genialt at det får slike konsekvenser.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-23, 20:51   #42
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Er med i gjengen som finleste GT etter gory details og syns også dette er festlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-23, 21:51   #43
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Jeg hadde ei god venninne i oppveksten, som var sterkt religiøs (pinsevenner), og vi hadde mange, lange og gode diskusjoner der vi satt med Bibelen og plukket den fra hverandre (jeg har alltid regnet meg som agnostiker).

Spent på videre utvikling i saken. Så at noen hadde protestert.

Når det er sagt så burde religion blitt undervist i amerikanske skoler. Religion, ikke kristendom. På en nøytral måte. Slik det er nå så undervises folk av kirken, som velger akkurat hvilke biter de vil dele med sine medlemmer, og hva de sier om andre religioner. Jeg opplevde at jeg som agnostiker kunne vesentlig mer om Bibelen og religion en mine sterkt religiøse venner.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-23, 09:07   #44
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Har The Texas Tribune/skribenten rett når denne artikkelen påpeker at en eller flere dommere mener man ikke kan ta våpen fra de man vet er gærninger? Jeg vil liksom ikke tro det er sant. Og hvis det er sant, hvem ved sine fulle fem kan fortsette å støtte et sånt system?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-23, 10:40   #45
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Kan noen forklare meg dette med filmen The sound of freedom?
Ser masse memes om den men jeg har ikke helt skjønt greia?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-23, 13:44   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Kan noen forklare meg dette med filmen The sound of freedom?
Ser masse memes om den men jeg har ikke helt skjønt greia?

Om du googler finner du Wikipedia-artikkelen om filmen, går ut i fra at du finner det du lurer på der.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sound_of_Freedom_(film)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-23, 13:59   #47
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Om du googler finner du Wikipedia-artikkelen om filmen, går ut i fra at du finner det du lurer på der.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sound_of_Freedom_(film)

Takk! Den var bedre enn den artikkelen jeg falt. Lurte særlig på hvorfor den ble knyttet opp mot Qanon. Men det var det jo en forklaring på

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-23, 21:14   #48
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Om du googler finner du Wikipedia-artikkelen om filmen, går ut i fra at du finner det du lurer på der.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sound_of_Freedom_(film)

Linken virker ikke for meg?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-23, 21:50   #49
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Linken virker ikke for meg?

Nei, du må trykke deg litt videre.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-23, 21:52   #50
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Ikke for meg heller him. Jeg får "The article that you're looking for doesn't exist."

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-23, 22:10   #51
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Trykk på den

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2683.jpg (11,0 KB, 196 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-23, 23:23   #52
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Jeg så faktisk siste sesong av Greys, etter tips her inne. Tøft at de tør ta opp viktig tematikk! Det trengs slike motstemmer.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-23, 02:57   #53
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

I USA nå. Texas. Venner sier det er umulig å diskutere politikk, særlig for dem som opprinnelig er skotter. «Bare flytt tilbake om dere er så misfornøyde» er det alle diskusjoner kveles med. De som stemmer Trump er nesten de som trenger å tro på løftene hans om at ting skal bli mye bedre. Eller de som økonomisk tjener på galskapen og som har råd til å betale seg vekk fra galskapen (feks ta abort i en stat det er lov i).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-23, 12:44   #54
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Er det virkelig sant at DeSantis har fått gjennom en lov som begrenser skilsmissebidrag og at skilte (eller kommende skilte) kvinnelige republikanere nå har begynt å protestere. Det er jo først nå det er vedtatt lover som de kan bli påvirket av. Dette gjelder kanskje spesielt de velstående.

Det er ikke loven i seg selv jeg reagerer på, men at disse kvinnene reagerer først nå.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-23, 12:55   #55
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Så vidt jeg klarer å lese meg til er det snakk om å begrense muligheten til å pålegge en tidligere ektefelle til å måtte betale underholdningsbidrag til eksen resten av dennes liv. Ev underholdningsbidrag for barna er ikke berørt.
Her bl.a.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-23, 17:13   #56
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Virker egentlig veldig rimelig. Underholdningsbidrag til voksne mennesker er virkelig antikvarisk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-23, 17:38   #57
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Virker egentlig veldig rimelig. Underholdningsbidrag til voksne mennesker er virkelig antikvarisk.

Der er en del livsførsel her som er antikvarisk. Der er jo helt normalt blant dem med penger at mannen jobber og kvinnene steller hus og hjem. Ikke en republikansk greie, men over hele fjøla. Så det er en haug med kvinner som bil rammes hardt om den loven kikker inn, for å si det mildt.

Samfunnet er jo på mange måter ikke bygger for at man skal kunne være to i jobb og få barn. Man har lange arbeidsdager, lange arbeidsreiser, man har korte ferier, elendige sykelønnsordninger, peemisjonsordningen er elendig, skoleferien er tre måneder, barnehager koster en arm og en fot osv osv. Sånn sett ikke rart at de som kan velger å la en være hjemme.

Det er MYE i det amerikanske samfunnet som er antikvarisk. Og jeg tror ikke de Santos vil endre dette for å få kvinner ut i jobb, men for å holde dem i ekteskapet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-23, 18:35   #58
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Der er en del livsførsel her som er antikvarisk. Der er jo helt normalt blant dem med penger at mannen jobber og kvinnene steller hus og hjem. Ikke en republikansk greie, men over hele fjøla. Så det er en haug med kvinner som bil rammes hardt om den loven kikker inn, for å si det mildt.

Samfunnet er jo på mange måter ikke bygger for at man skal kunne være to i jobb og få barn. Man har lange arbeidsdager, lange arbeidsreiser, man har korte ferier, elendige sykelønnsordninger, peemisjonsordningen er elendig, skoleferien er tre måneder, barnehager koster en arm og en fot osv osv. Sånn sett ikke rart at de som kan velger å la en være hjemme.

Det er MYE i det amerikanske samfunnet som er antikvarisk. Og jeg tror ikke de Santos vil endre dette for å få kvinner ut i jobb, men for å holde dem i ekteskapet.

Før det jeg uthever forklarer du ting jeg egentlig vet, men ikke har tatt innover meg. Det jeg har uthevet tror jeg dessverre at du har veldig rett i. Særlig republikanerne virker jo nå som om de vil tilbake til 1850-taller med kvinner underlagt menn og folk importert til USA mot sin vilje skal også miste muligheter og rettigheter. Flere områder reduserer muligheten for de med minst til å stemme. Møkkaland. Det gjør vondt å si det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-23, 18:50   #59
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Det er synd at det er en slik lov som skal til for at de med midler skal reagere på alt det fryktelige DeSantis har fått gjennom.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-23, 08:57   #60
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

I the "Land of the Free"/s virker det som om flere stater ønsker eller prøver å innføre reiseforbud for gravide mennesker. Ikke overraskende hvor i partilandskapet forslagstillerne hører hjemme. De har muligens glemt at lignende lover om rømte slaver var sterkt medvirkende til borgerkrigen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no