Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken telefon skal jeg ha?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-11, 10:52   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken telefon skal jeg ha?

Samsung galaxy s II, iphone 4 / 4s i september eller HTC desire?

Jeg har idag iphone 3gs og lever lykkelig med den i og for seg. Men kameraet er elendig og jeg liker ikke helt kalenderfunksjonen. Ellers synes jeg den fungerer helt greit. Så har jeg tenkt jeg skal ha meg en ny og la en av podene overta den jeg har. Men hvilken? Jeg har tid til å vente på ny iphone i september hvis jeg bestemmer meg for å gå for iphone igjen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 11:22   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

På iPhone 4 får du jo samme kalender som på 3GS, så om det er viktig for deg, bør du velge Android, der du kan velge blant veldig mange forskjellige kalendere.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 14:52   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

HTC Desire hadde jeg gått for, men jeg er ikke så fan av iPhone. Fornøyd med kameraet også.

  Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 14:53   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

Jeg har hatt to Samsung-telefoner og har vært veldig fornøyd. Nå har jeg Samsung Wave, og den er helt super. Kjenner ikke noe til Galaxy utover det, men merket er bra, i hvert fall.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 15:00   #5
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

iphone 4

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 22:14   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

Jo mer jeg leser om den samsungtelefonen, jo bedre ide synes jeg det er å svikte apple. Men er androider vanskelige å samarbeide med? Har de en kalenderfunksjon som fungerer greit med mulighet til å synkronisere flere kontoer for eksempel?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 22:24   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

Du vet bør kjenne mitt svar

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 22:32   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Du vet bør kjenne mitt svar

Jeg vet du liker den, men du bruker kalenderen på en helt annen måte enn meg for eksempel, jeg vet ikke om den kan synkronisere googlekalenderene til hele familien her for eksempel. Hvis den ikke kan det, skjærer hele opplegget seg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 22:35   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg vet du liker den, men du bruker kalenderen på en helt annen måte enn meg for eksempel, jeg vet ikke om den kan synkronisere googlekalenderene til hele familien her for eksempel. Hvis den ikke kan det, skjærer hele opplegget seg.

Jeg har mulighet til Google-kalenderen, og jeg har alle gmail-kontoene liggende på den, enkelt å svitche mellom de ulike kontoene på gmailen ihvertfall. Men jeg bruker først og fremst Outlook-kalenderen og mailen mht jobb.

Men jeg vet flere av gutta bruker Google-kalenderen til private greier.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 22:51   #10
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

Jeg er jo rimelig godt fornøyd med iphone. Den funker. Den tåler en del. Den er idiotsikker. Til og med plutten kan navigere uten problemer på den. Det er han som er skyld i at thomastoget har fast plass på nederste linje sammen med telefon, meldinger og safari. Men jeg er ikke fornøyd med kalenderen, jeg er ikke fornøyd med kameraet og jeg synes at ganske vanlige telefongreier fungerer under middels. Akkurat som om det er en ipod som tilfeldigvis har telefonfunksjon. Så jeg vurderer en sånn samsung istedenfor selv om det er litt skummelt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 23:31   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

Hvilken telefon har du Fløyel?

Android synkronserer veldig bra med google-kalenderne i hvert fall, jeg er helt avhengig av det jeg også. Familien AS hadde slitt om ikke de avtalene jeg legger inn på min tlf dukker opp hos mannen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 23:32   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvilken telefon har du Fløyel?

Android synkronserer veldig bra med google-kalenderne i hvert fall, jeg er helt avhengig av det jeg også. Familien AS hadde slitt om ikke de avtalene jeg legger inn på min tlf dukker opp hos mannen.

Jeg har HTC Desire HD, brukt den siden desember 2010. Veldig veldig fornøyd.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 15:00   #13
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken telefon skal jeg ha?

Jeg bruker en app som heter Weekly calendar på iPhone og iPad, den synker med delte kalendere hvertfall.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no