Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 23:12   #21
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Det er faktisk ikke rapportert et eneste innlegg her inne. Den eneste brukeren som har blitt rapportert har vist seg å være en riktig så hyggelig person. Rapporteringsknappen er også for alle registrerte brukere.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:15   #22
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er faktisk ikke rapportert et eneste innlegg her inne. Den eneste brukeren som har blitt rapportert har vist seg å være en riktig så hyggelig person. Rapporteringsknappen er også for alle registrerte brukere.

Nei, for det går an å være ganske så ufyselig uten at man direkte kan ta vedkommende for det. Bruk av ironi, indirekte latterliggjøring, diverse hersketeknikker...

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:16   #23
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Hva er dette for noe tull?
Det er da for i svarte bare å droppe ut av forumet hvis det er så ille!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:16   #24
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

jeg viste til konkret innlegg

Du viste til en konkret tråd, ikke innlegg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:16   #25
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Oskarsmamma, her.

Nei, for det går an å være ganske så ufyselig uten at man direkte kan ta vedkommende for det. Bruk av ironi, indirekte latterliggjøring, diverse hersketeknikker...

Du kan jo likevel velge å rapportere?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:16   #26
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Oskarsmamma, her.

Jeg synes det for eksempel er helt latterlig å få rød prikk fordi man har en annen mening (når man diskuterer saklig).

Der er jeg helt enig. Er en av en annen oppfattning så får en enten stå for den i den aktuelle tråden, eller holde den for seg selv.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:17   #27
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Har jeg gått glipp av action, nå da.

Har jeg godt glipp av action, nå da.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:17   #28
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Har jeg gått glipp av action, nå da.

Har jeg godt glipp av action, nå da.

Ja, det har du.

Ja, det har du.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:19   #29
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Ikke er jeg akademiker og heller ikke høyt utdannet, men jeg liker meg her.
Men jeg liker å diskutere da.

Mange av de som er her kommer vel fra NM og savnet litt takhøyde der inne.

Å sette sprørsmålstegne med andres meninger vil jo alltid være endel av slike forum. Men det behøver jo ikke være personangrep av den grunn?
Om noen hakker løs på et innlegg jeg har skrevet så tar jeg ikke det som personangrep. Heller at noen setter spørsmålstegn med hva i all verden jeg mente.
Selvfølgelig kan angrep skje, og jeg regner med at moderatorene tar tak i de tilfellene hvor det blir tråkket for langt over sterken.

Nå har ikke jeg lest hele helseattest tråden da, så den kan jeg ikke uttale meg om. Bare det jeg har lest og det var helt i statrten, og der synes jeg det ikke var noen personangrep. Men ja, noen satt spørsmålstegn med utsagn som det ble kommet med.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:19   #30
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Jeg tror du har gått skremmern. Gått, gått.

(Ellers, så er jeg også av den oppfatning av at rødprikker er for innlegg som går over streken, og ikke til uenighet; den er diskusjonstråden til. )

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:19   #31
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Der er jeg helt enig. Er en av en annen oppfattning så får en enten stå for den i den aktuelle tråden, eller holde den for seg selv.

Vi har forøvrig heller ingen regel som forbyr diskusjon av prikker.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:19   #32
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ja, det har du.

Ja, det har du.

Du glemte noe.

Du glømte no.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:21   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Når det gjelder prikkesystemet så er det fint lite vi kan gjøre for å endre måten folk prikker på. (Les signaturen min. ) Annet enn å rapportere kanskje?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:22   #34
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Når det gjelder prikkesystemet så er det fint lite vi kan gjøre for å endre måten folk prikker på. (Les signaturen min. ) Annet enn å rapportere kanskje?

Hvilken signatur?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:22   #35
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hvilken signatur?

Fint lite kansje?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:23   #36
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Fint.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:23   #37
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Ikke er jeg akademiker og heller ikke høyt utdannet, men jeg liker meg her.
Men jeg liker å diskutere da.

Mange av de som er her kommer vel fra NM og savnet litt takhøyde der inne.

Å sette sprørsmålstegne med andres meninger vil jo alltid være endel av slike forum. Men det behøver jo ikke være personangrep av den grunn?
Om noen hakker løs på et innlegg jeg har skrevet så tar jeg ikke det som personangrep. Heller at noen setter spørsmålstegn med hva i all verden jeg mente.
Selvfølgelig kan angrep skje, og jeg regner med at moderatorene tar tak i de tilfellene hvor det blir tråkket for langt over sterken.

Nå har ikke jeg lest hele helseattest tråden da, så den kan jeg ikke uttale meg om. Bare det jeg har lest og det var helt i statrten, og der synes jeg det ikke var noen personangrep. Men ja, noen satt spørsmålstegn med utsagn som det ble kommet med.

Ja, men alle er jo ikke fra NM, noen er faktisk helt nye og vet ikke at flesteparten her inne kommer fra MM på NM

Jeg trives her inne og jeg liker definitivt diskusjon, det som for meg er påfallende er hvor enige en bestemt gruppe ofte er og hvordan de med ekle kommentarer og bemarkninger backer hverandre opp mot andre brukeres meninger og i noen tilfeller går det så langt som at det absolutt kan karakteriseres som mobbing og det har ikkeno med takhøyde å gjøre syns jeg

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:23   #38
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Der er jeg helt enig. Er en av en annen oppfattning så får en enten stå for den i den aktuelle tråden, eller holde den for seg selv.

Og i hvert fall synes jeg det er tåpelig å få rød prikk fra noen som ikke engang har deltatt i diskusjonen.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:24   #39
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Når det gjelder prikkesystemet så er det fint lite vi kan gjøre for å endre måten folk prikker på. (Les signaturen min. ) Annet enn å rapportere kanskje?


Ehhh, signaturen din....

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:24   #40
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Oskarsmamma, her.

Og i hvert fall synes jeg det er tåpelig å få rød prikk fra noen som ikke engang har deltatt i diskusjonen.

Akk.... Nå er nå engang disse prikkene her, og jeg ser ikke hvorfor man skal henge seg opp i det. Det er en PRIKK.. ikke en drapstrussel.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paul anka


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no