Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 23:34   #221
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.036
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Usikkerheten til hvem?

Jeg vil tro det menes usikkerheten til mange av brukerne her inne. I og med at det er mye sletting (jeg forstår at trådstarterne gjør det selv altså) og hinting om ting og tang, så skaper det en usikkerhet blandt oss andre. Hvordan skal vi oppføre oss? ER det slik at man ikke kan snakke 'fritt'? Osv

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:35   #222
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.036
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jepp. På en tidligere jobb hadde vi avstemning om hva som var det styggeste banneordet. Det ble rævjævler.

Den slo fyrstikken ja. Bigtime!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:35   #223
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Trekker du deg fordi ingen nevner elefanten i rommet, og du mener at det bør gjøres? Eller fordi disse to etter din oppfatning har en konflikt? Jeg mener ikke å kverulere altså, men når en gammel og garvet bruker vil takke for seg, så lurer jeg jo på hva som ligger bak. Håper du ombestemmer deg.

Jeg synes det er ubehagelig når sf, tilsynelatende uten grunn smeller til i en tråd helt ut av proporsjoner. Jeg opplevde at Safran mente det var bedr jeg tok det her, så jeg slettet den andre tråden.

Personlig bruker jeg alt for mye av tiden min her, og jeg merker at jeg ikke liker den jeg blir når det er konflikter der jeg er.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:36   #224
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.991
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

This too shall pass.

Her er så mange fine folk.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:39   #225
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg er på linje med Milfrid her jeg altså. Halvkvedede viser og sletting av innlegg er utrolig slitsomt å forholde seg til og gjør at noen av de som ikke var til stedet akkurat i det tidsrommet konflikten oppsto, står igjen som spørsmålstegn, mens resten blir oppdatert på PM. Resultatet er at vi har konflikter som alle kjenner eimen av, men bare de involverte egentlig vet hva dreier seg om.

Det med sletting er en uting som har bredt om seg i det siste, synes jeg.
Der man før fikk beklage det man sa, om man hadde gått for langt, sletter man nå alle beviser og får alle som har quotet til å slette også. Resultatet er rotete og uforståelige tråder. Jeg synes man kan drive litt mer selvkritikk på egne innlegg før man poster i stedet for å angre når det allerede egentlig er for sent.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:40   #226
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Altså, jeg ba det ikke om å ta side. Jeg bare lurte på om jeg hadde forstått deg riktig. Jeg forsto deg slik at når du klagde på at tråder og innlegg var slettet så mente du at det var feil av de som hadde slettet de. Men du mente kanskje noe annet? (Jeg kjenner jeg begynner å bli forvirret her)

Jøss Him, jeg prøvde å være morsom.

Jeg synes generelt det er fryktlig trist at brukere ikke kan la tråder og innlegg stå. Det være seg om de føler seg presset til å slette/redigerte og ikke tør annet, eller om de angrer seg eller endrer mening av en eller annen grunn. Det er ikke sånn jeg ønsker å ha det på et forum (det eneste forumet) jeg frekventerer ofte, og setter så stor pris på.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:41   #227
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg vil tro det menes usikkerheten til mange av brukerne her inne. I og med at det er mye sletting (jeg forstår at trådstarterne gjør det selv altså) og hinting om ting og tang, så skaper det en usikkerhet blandt oss andre. Hvordan skal vi oppføre oss? ER det slik at man ikke kan snakke 'fritt'? Osv

Ah! Takk for innspill. Da tror jeg at jeg tok den (omsider). Man kan snakke like fritt som man alltid har gjort på FP Det er ingenting som er endret. Hvis det er slik at noen går over noe som helst strek vil det bli sagt ifra.

Jeg skjønner hva du mener. Det blir som i RL, man merker at noen er veldig sinte, og automatisk begynner man å granske seg selv. "Sa jeg noe dumt?", "Hvorfor skjedde det da jeg sa det?".

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:46   #228
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.036
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ah! Takk for innspill. Da tror jeg at jeg tok den (omsider). Man kan snakke like fritt som man alltid har gjort på FP Det er ingenting som er endret. Hvis det er slik at noen går over noe som helst strek vil det bli sagt ifra.

Jeg skjønner hva du mener. Det blir som i RL, man merker at noen er veldig sinte, og automatisk begynner man å granske seg selv. "Sa jeg noe dumt?", "Hvorfor skjedde det da jeg sa det?".

Ja jeg tror det blir i den gaten der.
Jeg er selv ganske fersk i forhold til mange andre, og er nok enda på 'føle meg fram og ikke tråkke for hardt'-moduset, og da kan den trenden som har vært i det siste med mye hinting, tisking og hvisking føre til usikkerhet.

Men jeg trives godt her inne, selv om jeg er ganske nervøs for å danse i salaten.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:50   #229
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.290
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jepp. På en tidligere jobb hadde vi avstemning om hva som var det styggeste banneordet. Det ble rævjævler.

Hvis det var det verste, så lurer jeg på hva alternativene var. For i min bok var det der ikke så veldig stygt. Litt kreativt, ja, men langt fra det verste.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:53   #230
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Hvis det var det verste, så lurer jeg på hva alternativene var. For i min bok var det der ikke så veldig stygt. Litt kreativt, ja, men langt fra det verste.

Alternativene var vel de kjedelige vanlige banneordene, dette var liksom så saftig.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:57   #231
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg kan mange banneord, men forsøker å begrense bruken av de.

Den store endringen her på FP (sånn utenomdet som nå forsurer litt), er når bloggene kom synes jeg. Uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:57   #232
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Dere vil ikke lese de styggeste ordene jeg kan. : oppvokst i Nord-Norge:

Å jo da! Om du ikke vil skrive dem åpent så kan du sende dem på pm til meg. Jeg har glemt så søkkanes mange av dem skjønner du.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:01   #233
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Sånn tilbke til hi.
Nå så ikke tråden det gjelder (ingen bombe det), jeg forventer at folk i alle fall forsøker å være saklig i sine innlegg. Ja, ikke flåseinnlegg dah.

Men tråder som: "svarte f, den brukeren er bare såååååååååå teit" er ikke min greie.
Om en slik tråd hadde blitt startet av en moderator hadde jeg nok blitt ekstra skeptisk.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:07   #234
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Den store endringen her på FP (sånn utenomdet som nå forsurer litt), er når bloggene kom synes jeg. Uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor.

Kanskje fordi det nå foregår en del på bloggsiden(e) i steden for i forumet og ikke alle har tilgang til alle blogger? Jeg leser ikke blogger, så for mid del spiller det ingen rolle. Men kanskje det er derfor? Det er bare spekulasjon altså. Jeg aner ikke om det har rot i virkeligheten.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:20   #235
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg leser heller ikke blogger og henger meg på de som sier at dette begynner å bli kjipt for oss som ikke er her hele døgnet og mister disse "episodene" som tar så jævla mye plass i ettertid.
Det hjelper jo ikke å slette tråder så lenge det i neste øyeblikk lages tråder i den hensik å diskutere de slettede trådene. Skikkelig barnslig altså, if i may say so.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:29   #236
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg syns alle bør gi meg tilgang til bloggene sine, pluss gi ukentlige oppdateringer av tråder jeg ikke gidder å lese eller ikke har tilgang til.

Seriøst: Er helt enig i at det er alt for mye hinting og halvkvedete viser her om dagen. Det mest irriterende er denne trollhintingen og ignoreringssnakket. Da blir jeg ihvertfall paranoid.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:30   #237
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tror ikke det er noe moro å være modde, nei, det vil si all min erfaring tilsier at det er mye jobb og lite gøy. Det betyr jo ikke at man ikke kan utvise vanlig folkeskikk?

Pøh, du fikk med deg litt av hvert (.bl.a. et par snacksne bilder som du sikkert har som bakgrunn i dag) som modde så jeg tror nok du syns det var mer gøy enn du gir uttrykk for

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:34   #238
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.036
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Pøh, du fikk med deg litt av hvert (.bl.a. et par snacksne bilder som du sikkert har som bakgrunn i dag) som modde så jeg tror nok du syns det var mer gøy enn du gir uttrykk for

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 01:54   #239
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Det er en skikkelig uggen stemning her om dagen, hinting og snakk om mistillit, knebling, utestenging og så videre.
Jeg synes det burde åpnes for at en kan ta en skikkelig diskusjon der alle fritt kan si det de mener for å få reset luften. Nå er det jo skikkelige "det andre forumet" tendenser her.
Jeg eier/driver selv et lite forum, og hadde ikke kunnet gjøre det om jeg ikke hadde tenkt over det i alt jeg skriver. Og det forventer jeg fra admins/modder i alle fora jeg frekventerer. En modde har et litt overordnet ansvar for å oppføre seg litt bedre enn "vanlige" brukere, litt som et kommunestyre (siden begge baseres på frivillighet i større eller mindre grad), der det selvsagt finnes råtne epler i kurven, men i de fleste tilfeller er man seg sin rolle utad bevisst og oppfører seg deretter.
Hvis det er mistillit mot modder burde det være rom for å ta opp dette åpent i forumet, og er mistilliten velbegrunnet bør da modden(e?) vurdere å ta sin hatt og gå.
Så klart er det ikke slik at man som modde/admin skal tåle alt som kommer, men man bør håndtere det på en ryddig måte slik at man unngår spekulasjoner og sur stemning i et helt forum.
En av grunnene til at jeg begynte å bruke FP, og at jeg har anbefalt det til flere er at det alltid har vært rom for å diskutere ting åpent, ta vanskelige ting opp og ikke minst kunne snakke seg ferdig. Det er min oppfatning at så ikke er mulig lengre, og det finner jeg veldig uheldig, for det ødelegger mye av det som var/er fint med FP.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 07:02   #240
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.761
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Jeg kan ikke forstå at vi har kommet dithen til at folk blir vurdert kastet ut herfra. Det rimer iallefall dårlig med bakgrunnen for at hele dette forumet oppsto. Men for all del, hva vet vel jeg. Det er tydeligvis mye jeg ikke vet..

Det er jo nettopp det, forumet har forandret seg når dette skjer. Når det tas opp blir initiativtaker kalt bråkmaker/oppvigler/surpomp. Å sette spørsmålstegn ved det man oppfatter som en betydelig kursendring er vel ikke så rart, det handler jo om hvordan man vil bruke forumet fremover.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no