Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Oppdatering av iPhone 4

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-12, 16:43   #1
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Oppdatering av iPhone 4

Alle appene mine henger i "venter" og butikken sier jeg må inn på iTunes og oppdatere telefonen.
Siden jeg er helt grønn på teknikk spør jeg dere.

Inne på iTunes er den eneste oppdateringen jeg finner heter iOS5. Den er ikke tilgjengelig.

Hva må jeg egentlig gjøre?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 19:51   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

koble iphonen til PC'en.. da kommer det spørsmål om å oppdatere.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 19:53   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

Nei, det var akkurat det som ikke skjedde.
Men jeg fant ut av det til slutt. Med en puls på 289 ... Jeg eier virkelig ikke teknisk forståelse.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 19:54   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

Jeg fikk ny telefon nylig. Den kom med iOS4 og jeg har valgt å ikke oppgradere denne, for den forrige jeg hadde ble skikkelig teit å ha med å gjøre da jeg oppgraderte til iOS5. Driver jo support på iPhone også, og det har vært mye tull etter at iOS5 kom. Jeg kan ikke laste ned nye ringetoner nå, men ellers går det bra med iOS4 her.

Jeg ville ikke anbefalt å oppgradere med mindre du MÅ. Men du må kanskje?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 20:01   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

Ja, men det der er det vel ganske ulike opplevelser på. Jeg syntes ikke det var veldig enkelt akkurat å oppgradere, men eterpå har den funket helt fint.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 20:14   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

jeg har jo bare 3gs da, men angrer som en hund at jeg oppdaterte til ios5. alt henger og har blitt døds tregt siden jeg oppdaterte. Hmf..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 20:14   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

Oppgraderte....

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 20:15   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Ja, men det der er det vel ganske ulike opplevelser på. Jeg syntes ikke det var veldig enkelt akkurat å oppgradere, men eterpå har den funket helt fint.

Ja, men jeg supporterer noen hundre brukere, så jeg vet at mange har hatt mye trøbbel i ettertid at oppgraderingen. Dette går mye på at telefonen må restartes ofte for å virke (den klarer ikke koble seg til mobilnettet igjen om man har mistet det en kort stund) og at man ikke får inn anrop og lignende. Jeg slet veldig med å ringe rett og slett. Anropene bare hang, så om jeg fikk opptatt og skulle ringe opp igjen etter en kort stund, så gikk det ikke uten å restarte.

Telefonen min ble fullstendig upålitelig. Jeg kunne ikke nås veldig ofte, men fikk ikke noe forvarsel om dette selv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 20:18   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg har jo bare 3gs da, men angrer som en hund at jeg oppdaterte til ios5. alt henger og har blitt døds tregt siden jeg oppdaterte. Hmf..

De må komme med en oppgradering snart. Så har de kanskje fått fikset alt som ikke virker i iOS5.1 eller 5.2.... som jeg tror er gjeldene nå?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 20:24   #10
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

Ja jeg snakket med applespesialisten og de mente at en ny oppgradering var på vei, pga feil med denne første. Så håper det stemmer.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 20:34   #11
Jeenie
-in the fog-
 
Jeenie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Yste Sunnmøre
Innlegg: 140
Jeenie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

iOS 5.1 er iallefall å få lastet ned som betaversjon for den som har greie på sånt.. Så da er nok den offisielle oppdateringen rett tundt hjørnet..

Jeg oppdaterte iallefall min iPhone 4 til iOS 5 og har ikke hatt problemer

__________________
Poden 07/07 og Lillemor 02/10
Staffeslasken 06/11
I e ikkje synnjmøring asso, berre bur her på fast basis!
Jeenie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 20:43   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppdatering av iPhone 4

Opprinnelig lagt inn av Jeenie, her.

iOS 5.1 er iallefall å få lastet ned som betaversjon for den som har greie på sånt.. Så da er nok den offisielle oppdateringen rett tundt hjørnet..

Jeg oppdaterte iallefall min iPhone 4 til iOS 5 og har ikke hatt problemer

Jeg har tilgang til developersenteret til Apple og alt av betaversjoner og håååpet iOS5.1 gjorde susen. Det gjorde den ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no