Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Beste hårkuren?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-20, 11:59   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beste hårkuren?

Hvilket produkt er den aller beste kuren for veldig tørt hår?
Håret er naturlig krøllet og bølget, farget og preget av en del medisiner. Det er bare frizz i øverste lag selv med oljer og kremer etter hver vask.

Hva anbefaler du for tørre lengder?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 13:50   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Aveda Damage Remedy serien er min favoritt. Hårkuren har jeg brukt mest. Kjøpes hos frisører eller på nett. Og kosmetikk kan vi importere som før til 1. April hvis jeg har forstått riktig.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 16:33   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Jeg bruker Kerastase, på anbefaling fra frisøren. Bruker det hver gang jeg vasker håret, isteden for balsam. Synes håret har blitt mye bedre etter jeg begynte med det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 16:42   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Olaplex som jeg fikk første gang hos frisøren! Bruker den hjemme nå. Skal tas i håret FØR vask.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 19:48   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Jeg bytter på, annen hver gang med fuktkur og proteinkur. Aner ikke om de er best men har fra Redken. Den i gull og den blå. Håret mitt er bedre enn på lang tid.
Bruker også innimellom den etterpåbalsamen etter farging som balsam.
Brukte tidligere JoicoKpak men synes disse er like bra. Joico Kpak lukter skikkelig vondt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 21:26   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Nå har jeg bestilt Olaplex nr 3 og en sjøgrønn sak fra Kerastase. Jeg har nylig brukt opp den i gull fra redken og har hatt Olaplex nr 5 tidligere. Og innehar en menge glatte, smoothe og antifrizze kremer og serumer. Jeg har også noe fra VITA. Det må da bli orden på dette uten å klippe seg helt kort.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 21:27   #7
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste hårkuren?

shu uemura art of hair urban moisture.

Den kostet skjorta i salong, og jeg tenkte at "nå har jeg blitt lurt, den er sikkert ikke verdt det". Men den kuren er fantastisk! Håret mitt får en helt annet kvalitet når jeg kurer med denne en gang i uka. Og produktet er kjempedrøyt. Jeg har langt hår, og krukken holdt i langt over ett år. Jeg prøvde deretter et annet produkt i noen uker, men jeg måtte bare tilbake og kjøpe en krukke til, for jeg bare MÅTTE ha den.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 21:28   #8
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Olaplex.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 21:56   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

shu uemura art of hair urban moisture.

Den kostet skjorta i salong, og jeg tenkte at "nå har jeg blitt lurt, den er sikkert ikke verdt det". Men den kuren er fantastisk! Håret mitt får en helt annet kvalitet når jeg kurer med denne en gang i uka. Og produktet er kjempedrøyt. Jeg har langt hår, og krukken holdt i langt over ett år. Jeg prøvde deretter et annet produkt i noen uker, men jeg måtte bare tilbake og kjøpe en krukke til, for jeg bare MÅTTE ha den.

Fant den til 400 på Lookfantastic nå. Noterer meg til neste bestillingsrunde.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-20, 16:18   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Er det denne, Divine?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 32DAD75A-429F-4C2F-ADC2-050AF72BC791.jpg (7,5 KB, 40 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-20, 16:23   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Jepp, stemmer!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-20, 16:26   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Da tror jeg jeg må prøve den på krølltoppen her som ingenting funker på.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-20, 01:44   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Det høres som du har likt hår som meg, Karamell. Jeg bytter på med John Frieda Dream Curls (shampoo og balsam) fra Vita (se det jeg skriver til CD rett under her) og Lush sin Trichomania (shampoo i fast form) og American Cream balsam. Jeg bruker alltid John Frieda Dream Curls hårskum for å samle krøllene etter vask før lufttørking. Secret Agent etterpå for ekstra definisjon. Den bruker jeg også påfølgende dager etter håret er børstet etc.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Da tror jeg jeg må prøve den på krølltoppen her som ingenting funker på.

Jeg har en krølltopp som har vært helt håpløs å finne ordentlige produkter til. Det skal liksom ingenting til før han har den lyseste afroen man har sett ever Men etter tips her inne så testet vi ut John Frieda Dream Curls produktene fra Vita - shampoo, balsam, hårskum og en krem som kalles Secret Agent som man har i tørt hår for å dempe frizz. Magisk!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-20, 09:56   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste hårkuren?

Ved siste vask hadde jeg i ren argan olje fra The ordinay i håndkletørt hår.I titllegg til en sånn smoothekrem fra KMS som jeg har. Først så det ut som det ble wetlook på meg, men neste dag var wetlooken borte og håret bare blankt og pent. Krøllene i overhåret kom ikke tilbake, men det var ingen frizz og håret kjennes mykt ut å ta i. Produktene jeg bestilte (beskrevet over her et sted) har ikke kommet enda.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no