Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-10, 11:19   #61
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Når jeg kan få en tur til f.eks Dublin for 700 kr t/r fra Rygge som ligger 15 minutter unna med bil, så slår jeg til. Det kan kanskje ha noe med å gjøre at jeg aldri har flydd RA før, men til det motsatte er bevisst har jeg ikke noen problemer med det. Den billige billetten og den nærliggende flyplassen er utslagsgivende for at turen blir et faktum.

Det kan være at dette blir min første og siste tur med RA, men jeg må prøve det når jeg har muligheten til det.


Sist redigert av Fruktflua : 14-07-10 kl 11:26.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:25   #62
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Interessant lesning dette! Jeg flyr med Norwegian, men aldri med RyanAir. Det har jeg gjort en gang, som 21-åring, og da så flyvertinnene ut til å være yngre enn meg. Jeg fikk en følelse av manglende seriøsitet ifht hele opplegget, og denne følelsen har sittet i meg slik at jeg aldri har ønsket å fly med dette selskapet igjen. Utifra linkene og diskusjonen her tenker jeg at dette ser ut til å ha vært mer enn bare en tilfeldig magefølelse.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:25   #63
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

For dem som sitter og tenker på en spontantur til Riga blir 3000 ganske mye dyrere enn 199 og da betyr prisen et "reise" eller "ikke reise". Mye av billigtrafikken er nok basert på slike spontanturer.

Ja, fly er blitt for alle. Slik var det ikke før. Der har lavpris-selskapene "skylden" og det er også grunnen til den store krisen som luftfarten har havnet i. De store nettverks-aktørene skal konkurrere med de små billig-aktørene på forholdsvis like rutenett men med forskjellig priser.

Det er også et stort miljø-aspekt i dette her. Det er merkelig, men de som forsvarer at lavpris-aktører popper opp og lander på hver lille flystripe over hele Europa ørten ganger om dagen, er også de som mener man bør ta toget fremfor å fly, kjøre kollektivt til jobb og spise økologisk. Den sliter jeg litt med. Det er ingen rød tråd på hva man står for. Norske myndigheter er i særklasse verst kanskje. De vil stå foran for resten av verden og proklamere om hvor flinke vi er på miljøvern, samtidig er det ikke et land i verden som har flere flyplasser og flere flyavganger i fht. innbygger-tallet. Det er halvtomme fly som lander på flyplassene fordi den frie konkurransen har gjort at man kan det...og norske myndigheter bejubler den frie konkurransen i luftfarten fordi det presser flybilletprisene nedover slik at alle kan fly... Jeg sliter veldig med den slags miljøpolitikk kjennner jeg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:28   #64
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Når jeg kan få en tur til f.eks Dublin for 700 kr t/r fra Rygge som ligger 15 minutter unna med bil, så slår jeg til. Det kan kanskje ha noe med å gjøre at jeg aldri har flydd RA før, men til det motsatte er bevisst har jeg ikke noen problemer med det. Den billige billetten og den nærliggende flyplassen er utslagsgivende for at turen blir et faktum.

Det kan være at dette blir min første og siste tur med RA, men jeg må prøve det når jeg har muligheten til det.

Har ikke noe problem med å forstå den jeg, Fruktflua

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:30   #65
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Har ikke noe problem med å forstå den jeg, Fruktflua

Ikke jeg deg heller.

Det er fint at du opplyser om alt dette og at du er engasjert og opptatt av dine yrkesfrenders arbeidsvillkår.

Av ren og skjær feighet velger jeg å ikke gå inn på linkene du la ut før etter dublinturen min.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:57   #66
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Jeg leser og leser her ... Som trådstarter må jeg bare minne om hvor mye tilgjengelighet i avstand betyr for flere av oss som bor rett i nærheten av en av disse småflyplassene som de billige selskapene flyr fra. Hadde jeg bodd i oslo, ville jeg aldri ha valgt å fly Ryanair fra Rygge framfor Norwegian fra Gardermoen (ikke SAS fra Gardermoen heller, for den saks skyld) for å si det sånn. Når jeg skal reise på lengre ferieturer, og kanskje ta lengre flyreiser, betyr ikke avstanden til flyplassen like mye, men for korte reiser, er det vesentlig. Tilgjengelighet betyr nok vel så mye som pris for andre enn meg.

Og for å nevne det: Når jeg som ser på meg selv som både miljøbevisst og mindre glad i å fly stadig lar meg lokke til å ta sånne korte turer til europeiske storbyer (det skjedde sjelden før Rygge åpnet), bør det av miljømessige hensyn være en god nok grunn til å stenge småflyplassene på Østlandet.

(Ser at momentene mine er nevnt i mens jeg skrev ...)

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 13:12   #67
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, jeg forstår at du ikke flyr så ofte på måten du argumentere på, men de passasjerene som betaler fullpris på førsteklasse gjør det nettopp fordi de vil minimere kluss på reisen sin, samt at de selvsagt har råd til det det måtte koste å kjøpe den dyrere billetten.

Ojsann, det var et temmelig tynt grunnlag å fatte en sånn konklusjon på. Min flyerfaring vet du fint lite om, ei heller hva jeg har råd til.

For øvrig er jeg helt enig med Lisa m.fl. i at prisene på flybilletter er blitt ganske så rimelige sammenlignet med tidligere. Uttrykket "blodpris" blir dermed ikke relevant stående alene, men er definitivt betegnende for "dyre" kontra "billige" billetter. Og utslagsgivende for om jeg velger det ene eller det andre, er ikke utelukkende pris, men også destinasjon, avreiseflyplass, reisefølge, formålet med reisen, flytid, avreise- og ankomsttidspunkt m.m.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 15:11   #68
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er merkelig, men de som forsvarer at lavpris-aktører popper opp og lander på hver lille flystripe over hele Europa ørten ganger om dagen, er også de som mener man bør ta toget fremfor å fly, kjøre kollektivt til jobb og spise økologisk.

I find your insights fascinating, and would like to subscribe to your newsletter.

Ben "face palm" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 17:32   #69
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Jeg har flydd endel med Ryan Air og syns det funker helt fint. På kortere flyturer greier jeg fint å sitte litt trangt og høre litt snakk om skrapelodd, hvis alternativet er å betale 8000 mer. Har aldri opplevd hverken forsinkelser eller mistet bagasje, begge deler har jeg opplevd flere ganger med f.eks. SAS. Det gjelder bare å holde styr på bagasjereglene, veldig greit å ha med en liten bagasjevekt (uansett hvilket selskap man flyr med).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 17:51   #70
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Selv om jeg også synes at personalpolitikken til RyanAir høres problematisk ut, synes jeg likevel at det er søkt å sammenligne 5-åringer som syr T-skjorter i Bangladesh og voksne, vestlige arbeidstakere.

Personalpolitikken hindrer meg ikke i å kunne reise for 10'000 kroner mindre enn jeg ville gjort om jeg reiste med SAS & co.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 07:34   #71
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har flydd endel med Ryan Air og syns det funker helt fint. På kortere flyturer greier jeg fint å sitte litt trangt og høre litt snakk om skrapelodd, hvis alternativet er å betale 8000 mer. Har aldri opplevd hverken forsinkelser eller mistet bagasje, begge deler har jeg opplevd flere ganger med f.eks. SAS. Det gjelder bare å holde styr på bagasjereglene, veldig greit å ha med en liten bagasjevekt (uansett hvilket selskap man flyr med).

Nå har jeg lest litt om bagasjereglene hos RA, og siden vi har betalt for å ha med ett kolli hver på 15 kg, så klarer jeg ikke å se noe annet enn at det eneste vi trenger å gjøre er å sørge for at det trillebagene våre ikke inneholder mer en 15 kg. Og at håndbagasjen ikke kan veie mer enn 10 kg. Det er ikke noe mer jeg trenger å vite da, vel?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 08:12   #72
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Sjekk også formatet på håndbagasjen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 08:14   #73
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nå har jeg lest litt om bagasjereglene hos RA, og siden vi har betalt for å ha med ett kolli hver på 15 kg, så klarer jeg ikke å se noe annet enn at det eneste vi trenger å gjøre er å sørge for at det trillebagene våre ikke inneholder mer en 15 kg. Og at håndbagasjen ikke kan veie mer enn 10 kg. Det er ikke noe mer jeg trenger å vite da, vel?

Det er alt du trenger å holde styr på, ikke akkurat det vanskeligste. Pass også på at håndbagasjen ikke overstiger målene den har lov til å være, de sjekker nemlig str på den. Dere får heller ikke lov til å bære poser o.l ved siden av håndbagasjen.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 09:09   #74
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Jeg kjenner jeg blir uvel når jeg leser gjennom alle punktene under "Fees" hos Ryanair....

Er man virkelig sikker på at det alltid lønner seg å fly Ryanair pga. de s.k. lave prisene?
"Name change fee 100 pund"...
"Sportsutstyr og musikk-instrument 80 pund pr. vei" Det betyr altså at man betaler 1500,- norske kroner for å ta med golf-bagen eller fela si på tur....

Man skjønner jo hvor de tar inn kronene sine...

Så utidig og så frekt og så utspekulert.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 09:27   #75
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Skal vi se... 2 voksne til Rygge- Alicante, med hver sin koffert på 15 kg og to golf-bag'er avreise 17.juli, hjemreise 22.juli, at the total of

Norske kroner: 12 242,- med Ryanair.

samme dato fra Gardermoen:

10.392,- med SAS

Jeg håper dere alltid sjekker alternativene, folkens. INKLUDERT alle tillegg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 10:20   #76
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Det er alt du trenger å holde styr på, ikke akkurat det vanskeligste. Pass også på at håndbagasjen ikke overstiger målene den har lov til å være, de sjekker nemlig str på den. Dere får heller ikke lov til å bære poser o.l ved siden av håndbagasjen.

Så vi kan ikke handle på tax free hvis vi ikke putter varene i veskene våre?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 10:23   #77
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Så vi kan ikke handle på tax free hvis vi ikke putter varene i veskene våre?

Stemmer.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 10:50   #78
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Jeg har aldri med golfbag og fele, så hva det koster er ikke relevant når jeg skal sammenligne priser. Jeg passer også på å få navnet riktig første gang, så da plager ikke de gebyrene meg. Sønnen min har forresten fått med gitar på ryan air uten å betale noe ekstra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 10:53   #79
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har aldri med golfbag og fele, og passer på å få navnet riktig første gang, så da plager ikke de gebyrene meg.

Enig der.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 12:41   #80
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Pass også på at håndbagasjen ikke overstiger målene den har lov til å være, de sjekker nemlig str på den. Dere får heller ikke lov til å bære poser o.l ved siden av håndbagasjen.

Ikke bæreposer og ikke fotoapparat eller andre ting ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no