Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp til håndkrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-08, 22:58   #21
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til håndkrem

Neutrogena. Ingen er bedre, og jeg har prøvd mange. Den er billig, lukter svakt og trekker rett inn uten å klisse.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 23:05   #22
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til håndkrem

Jeg stupte inn i tråden for å misjonere for A-derma Exomega, som jeg fikk tips om her inne, og som siden har blitt universalkremen her i huset. (Jeg er i ferd med å fase ut Dermalogica-ansiktskremen min til fordel for den, men beholder Body Shops bodybutter til kroppen - mest på grunn av lukten.) Men ser at den allerede er utprøvd.

Jeg synes også Eight Hour er veldig god (og lukter godt! Nå minner den meg dessuten om Kina-reisen vår i fjor vinter, da jeg smurte Ulrikkes kinn med den hver gang vi skulle ut da vi kom til iskalde Beijing) - men den er jo veldig fet. Ser her at den finnes i håndkrem også, den skal jeg kjøpe ved første anledning.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 09:26   #23
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp til håndkrem

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg bruker L'Ôccitane shea butter hand cream. Den er bare superdeilig. Ganske fet, men trekker fort inn i huden likevel, og gir lindring til mine tørre og stive hender. Eneste problemet er jo at virkningen er borte neste gang man har vasket hendene. Men sånn er det kanskje med alle hudkremer?

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

8 hour cream fet, klissete og dyr - men uovertruffen og best!

Flotte kremer begge to.

Jeg bruker også: Almond oil hand rescue treatment fra Body shop.

  Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 09:33   #24
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til håndkrem

Jeg bruker også Avène eau thermale cold cream på hendene. Veldig god synes jeg, hendene blir myke og jeg unngår sprekker i huden.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg avene.jpg (1,3 KB, 49 visninger)
__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 09:38   #25
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til håndkrem

Har ein håndkrem som eg trur er frå Aco ?
Rich Care hand cream med canola oil og Q10. Trur den er kjøpt på apotek. Har fått den i gåve sjølv, så derfor er eg litt usikker.

Den fungerer i alle fall der og då. Men eg leser tråden med interesse. Ganske lik kvardag som HI.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 09:40   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til håndkrem

Opprinnelig lagt inn av Tertitten, her.

Jeg har store problemer med at huden på hendene sprekker og jeg får blødene sår og det eneste som hjelper for meg er "Avene Hand cream with Cold Cream". Den trekker fort inn i huden samtidig som den mykgjør lenge.

Denne bruker jeg også, og liker den veldig godt!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:21   #27
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til håndkrem

Har du prøvd Adermas håndkrem? Den er veldig god til mine stelle-barn-hender.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 15:01   #28
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Hjelp til håndkrem

Jeg bruker Essex, en fet krem. Blir ekstremt tørr på hendene i vinterhalvåret, og fikk den anbefalt av hudlegen min. Den er knallfin på mine hender!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 15:33   #29
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hjelp til håndkrem

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Clarins sin er veldig god, men sprekker du opp anbefaler jeg Ceridal lipogel fra apoteket. Vanvittig feit og inneholder ikke vann. Det er vesentlig nå i kulda. Da jeg var plaget med kuldeeksem, smørte jeg på et tykt lag om kvelden og tok på noen lekre bommulshansker.
Eksemet ble borte over natta, banna bein.

Ceridal har vi også brukt endel, det at den ikke inneholder vann er supert, kan brukes som kuldekrem også. Og den er jo så fet.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no