Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-08, 09:03   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Er det noen som har superenkle tips til små forbedringer? Produkter, stell eller annet? Hverdagsglamour-tråden minnet meg på at jeg i selvrespektens navn må dedikere 5 minutter til håret hver morgen. Jeg har tenkt å greie det, og vaske det ca annenhver dag. Alle ambisjoner om føning og styling ender som regel opp med utgåttpådatoproduktfest i søpla. Jeg hater å gre håret, det floker seg etter 3 minutter og jeg er hårsår. Det er tynt, lyst og langt, og der andre har glatte, blanke maner har jeg slangehår med floker. Jeg sliter med å ha produkter i håret, jeg misliker at det er klissete og jeg foretrekker å sove lengst mulig om morgenen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:11   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Såvidt jeg kan se må du enten sette det opp på noe slags vis. Flette det, eller bruke strikk, spenner etc eller du må klippe det kort
Du vil ha langt, blankt og flokefritt hår, men du vil helst ikke stelle det. Tror det er en dårlig kombinasjon.
4 cm lengde kan anbefales
Vask, tørk, 2 skikkelige klyser med fiberpaste - ferdig. Det tar 5 min. ca.

Tror nemlig du må bruke en eller annen form for balsam om du skal ha håp om at håret ikke skal floke seg, og når du sier du ikke liker produkter i håret blir det vel litt vanskelig. Er ganske sikker på at de som har langt, glatt, og ikke minst blankt hår nok har mer enn ett produkt i håret.

  Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:14   #3
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du vil ha langt, blankt og flokefritt hår, men du vil helst ikke stelle det. Tror det er en dårlig kombinasjon.

Tror du det altså? Jeg tenker jo å begynne å bruke 5 hele minutter på det nå?

Kort hår har jeg hatt, men det ser fælt ut på meg. Hvor mye tid hver dag tror du de med fint, langt hår bruker?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:15   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Jeg gjør stort sett ikke noe med håret mitt. Jeg dusjer, har shampo og balsam (heldigvis skal balsamen bare være 2 minutter nå til dags) i, og så har jeg turban på hodetca 10 minutter mens jeg finner frem klær og smører fuktighetskrem i ansiktet og sånn (gjerne lengre også. Så tar jeg av håndkledet, og lufttørker håret og gjør ikke noe mer med det.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:17   #5
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Jeg har langt, glatt men passe tykt hår, som har lett for å floke seg. Min løsning er å bruke bittelitt silkeolje hvis jeg skal gå med håret løst, da floker det seg ikke. Det er litt fett/seigt akkurat når man har det i det nyvaskede håret, men det blir mykt og godt når håret har tørket. Like lett å gre dagen etter det er vasket også.

Jeg kjøpte det egentlig for å klare å gre min datters flokete krøller, men har tatt den i bruk selv.. Koster et par hundre kroner for ei knøttlita flaske, men jeg tror det er bortimot evigvarende, for man bruker jo bare et par-tre dråper hver gang.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:18   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Du kan jo gjøre et forsøk med balsam i håret? Den skal skylles ut, så det vil du vel ikke merke så mye til - altså at det blir klissete? Eller bruke en sånn balsamspray etter at du har vasket det - i vått hår - før du grer det godt og så lar det lufttørke?

  Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:22   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Hvor langt hår må du ha da? Jeg har skulderlangt hår, tynt som bare rakkeren, og det ligger flatt ned uten noen behandling. Jeg vasker håret hver 2.dag, og føner det da i 3-4 minutter. Bruker da et produkt fra redken som heter thickening lotion som er genialt. Det gjør håret mindre glatt og gir godt med volum. I tillegg bruker jeg en paste som rufser håret litt, om jeg ønsker litt rufsefrisyre. Den dagen jeg ikke vasker håret er det selvfølgelig ikke like fint, men helt greit da også, med kun å bruke litt paste.
Jeg syns du burde spørre frisøren om tips, både ift frisyre som er lettstelt uten å være for kort, og ift produkter.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:25   #8
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Jeg har langt hår som floker seg lett. Og jeg tror vi er omtrent like dedikerte til stylingen.

Jeg vasker det annenhver dag, bruker kur når jeg husker det, (alt for sjeldent), grer det to ganger om dagen, sover med det flettet så det ikke skal få floket seg så mye i løpet av natta, og har den der balsamkremen til sunsilk (oransje flaske med sportstut) i en til to ganger om dagen.

Maxine: Silkeolje skal kjøpes inn prompte. Hvor finner man det?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:30   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Maxine: Silkeolje skal kjøpes inn prompte. Hvor finner man det?

Jeg har kjøpt en fra BioSilk, fås hos noen frisører

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:34   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Skikkelig sjampo og balsam.
Jeg har også hår som floker seg, men jeg går for flette om natta.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:35   #11
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Maxine: Silkeolje skal kjøpes inn prompte. Hvor finner man det?

Vet ikke om det er silktherapy hun tenker på, i så fall får man kjøpt den hos enkelte frisører, her i Stavanger er det kun en frisør som selger den. Men det er best å kjøpe den fra ebay, det er betraktelig mye billigere! Eller om man kjenner noe som skal til Usa, for der selger de dem i dagligvare butikker.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:50   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Kan noen lenke til et produkt som er silkeolje til meg?

(Jeg hadde noe slikt til håret mitt for sikkert ti år siden, men når jeg kom på den igjen, så husket jeg ikke hva den het. Håret ble så bløtt og silkemykt av det. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 11:09   #13
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Jeg bruker CHI silkeolje i håret mitt - spesielt vinterstid for å unngå at det blir elektrisk.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 11:32   #14
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Du kan prøve å bruke litt hårkur i håndkletørt hår. Ikke skyll ut.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 11:43   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Anbefaler å sette i litt extencions jeg. Faktisk.

Hadde jo det i hele håret i seks mnd jeg og var veldig pent og naturlig. Ikke mye jobb om man ikke skal ha så mange.

Koster litt da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 17:41   #16
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Tusen takk for mange gode innspill! Jeg måtte tygge litt på dette. Siden jeg må begynne å sykle til barnehage/jobb fra i morgen av er det egentlig ikke tidspunktet å utvide morgenrutinen på, men jeg tror likevel at jeg må ta tak i dette.

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg gjør stort sett ikke noe med håret mitt. Jeg dusjer, har shampo og balsam (heldigvis skal balsamen bare være 2 minutter nå til dags) i, og så har jeg turban på hodetca 10 minutter mens jeg finner frem klær og smører fuktighetskrem i ansiktet og sånn (gjerne lengre også. Så tar jeg av håndkledet, og lufttørker håret og gjør ikke noe mer med det.

Dette er akkurat det samme som jeg gjør. Men mitt hår blir ikke fint da, det blir fullt av knuter og floker, en god del hår står rett ut og litt utpå dagen ser det cirka slik ut (bortsett fra skjegget):


Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Min løsning er å bruke bittelitt silkeolje hvis jeg skal gå med håret løst, da floker det seg ikke.

Jeg vil også prøve. Var innom noen frisører i dag, og de var alle utsolgt fordi det var så populært. Det vil si, et sted hadde de igjen ei kjempestor flaske til 600 kr. Men jeg fant denne fra Kiehl's på strawberrynet.com, er det samme saken? Jeg er litt usikker?



Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du kan jo gjøre et forsøk med balsam i håret? Den skal skylles ut, så det vil du vel ikke merke så mye til - altså at det blir klissete? Eller bruke en sånn balsamspray etter at du har vasket det - i vått hår - før du grer det godt og så lar det lufttørke?

Gode tips, jeg har prøvd. Både balsam i tuppene og balsam spray hjelper litt på flokene, men ikke på utseendet. Der andre har en sammenhengende mane er det akkurat som mitt hår deler seg i "slanger", derfor Medusa referansen. Finnes det noen stylingprodukter som fikser dette tro?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Hvor langt hår må du ha da? Jeg har skulderlangt hår, tynt som bare rakkeren, og det ligger flatt ned uten noen behandling. Jeg vasker håret hver 2.dag, og føner det da i 3-4 minutter. Bruker da et produkt fra redken som heter thickening lotion som er genialt. Det gjør håret mindre glatt og gir godt med volum. I tillegg bruker jeg en paste som rufser håret litt, om jeg ønsker litt rufsefrisyre. Den dagen jeg ikke vasker håret er det selvfølgelig ikke like fint, men helt greit da også, med kun å bruke litt paste.
Jeg syns du burde spørre frisøren om tips, både ift frisyre som er lettstelt uten å være for kort, og ift produkter.

Rett nedfor skulderne, og jeg tror det må være relativt likt som ditt med unntak av flokene. Jeg har forsøkt mye rart som frisørene sender med meg, men det eneste som har fungert på mitt hår er saltvannsspray. Men det fikser heller ikke Medusaproblemet, og gjør mitt hår litt vel "frizzy". Jeg kler virkelig ikke kort hår, og dessuten må man vel gå enda oftere til frisør dersom håret er kort?
:vanskelig:

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Skikkelig sjampo og balsam.
Jeg har også hår som floker seg, men jeg går for flette om natta.

Skal prøve flette, takk! Tror jeg også skal finne frem silkelaken og -pute fra den verste bekkenløsningstiden. Det skal visst hjelpe.

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Du kan prøve å bruke litt hårkur i håndkletørt hår. Ikke skyll ut.

Blir ikke det litt ekkelt hår? Hvor ofte?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Anbefaler å sette i litt extencions jeg. Faktisk.

Hadde jo det i hele håret i seks mnd jeg og var veldig pent og naturlig. Ikke mye jobb om man ikke skal ha så mange.

Koster litt da.

Høres veldig fint ut, bortsett fra det siste der.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 17:48   #17
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

lookfantastic.com hadde forresten denne som vel er den du mener, Macky?


Så har de denne og denne og mange flere. :forvirret:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 20:39   #18
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.
Du kan prøve å bruke litt hårkur i håndkletørt hår. Ikke skyll ut.

Blir ikke det litt ekkelt hår? Hvor ofte?

Neida, blir slett ikke klissete. Hos meg blir håret mindre brusete/frizzy og det blir så mykt og fint atte. Du kan gjøre det etter hver hårvask hvis du synes du har nytte av det.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:12   #19
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Der andre har en sammenhengende mane er det akkurat som mitt hår deler seg i "slanger", derfor Medusa referansen. Finnes det noen stylingprodukter som fikser dette tro?

Skjønner hva du mener, jeg har litt slik. Jeg er egentlig godt fornøyd med håret mitt, men det er litt rart, jeg har bare krøller i halve håret, resten av håret er glatt. Nå er det heldigvis blitt så langt at det ser "naturlig" ut for nå ser det ut som den øverste delen av håret bare er strekt ut pga lengden. Men på den delen som har krøller får jeg også at håret deler seg i passerer, jeg synes det er fint da, men etter denne tråden har jeg begynt å lure på hvorfor det blir slik.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:20   #20
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbedringstips til sjuske med flokete, tynt, langt Medusahår?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

jeg synes det er fint da, men etter denne tråden har jeg begynt å lure på hvorfor det blir slik.

Det er sikkert fint på deg, siden du liker det. Nå begynte jeg også å gruble på hvorfor, før trodde jeg at de fleste hadde det slik, men at "alle andre" kan magiske ting med bokser, flasker og føner.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no