Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Walkingpad

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-23, 20:50   #21
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Sv: Walkingpad

Ok.

For ca 15 år siden deltok jeg på et rehabiliteringsopphold for folk med muskel- og skjelettplager pga fibromyalgi-smerter. De kalte det "ryggskolen" da, og det var der man kunne få plass hvis vanlig fysio ikke hjalp.

Etter det oppholdet forsvant mine smerter, det som hjalp var lett styrketrening, og superviktig; uttøyning Etter hver økt, og jevnlig/ukentlig fortsettelse av det, aldri slutte. Flere med samme diagnose på det oppholdet hadde samme resultat som jeg.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 21:13   #22
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walkingpad

Slike opphold må vente til alle ungene er ute av huset. Noe annet er ikke gjennomførbart, hehe.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 21:25   #23
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Walkingpad

Ok.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 22:22   #24
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walkingpad

Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å prøve ut smertestillende på smertene dine. Jeg har et nytt liv etter oppstart og utprøving. Jeg ser nå hvor ekstremt smertepåvirket jeg har vært i alle år, og hvordan det har forringet livskvaliteten min mye, mye mer enn jeg har trodd. Nå kan jeg bevege meg uten å ligge i fosterstilling etter en kort tur. Snakk med legen din

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 23:10   #25
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Walkingpad

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Slike opphold må vente til alle ungene er ute av huset. Noe annet er ikke gjennomførbart, hehe.

Ikke meninga å mase, hadde egentlig tenkt å gi meg nå, men det er ikke gjennomførbart selv om det ikke innebærer overnatting og reising, men et par timer et par ganger i uka over et par uker også?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-23, 23:37   #26
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walkingpad

Det er viktig å adressere smertepåvirkning hvis man vil komme i bedre form, det betyr mye for å faktisk kunne være fysisk aktiv. Det betyr også mye for å bli i bedre form at man respekterer at et ledd i det er at kroppen skal restituere seg - hvile/ mat/ drikke. Det er en del av treningen. Det er også viktig for at man ikke skal slutte fordi man har kjørt på for hardt. Bedre å bruke litt lenger tid og å faktisk holde (gjelder både økta og over tid, egentlig). Så kan man heller presse for blodsmak senere om lysten skulle være der. Tenker jeg.

Endel treningsopplegg, også det fra NTNU, synes jeg, forutsetter at man har fysikk inne i utgangspunktet, f.eks. til å løpe 10 min. Har fulgt en annen tabell hvor man skal jobbe seg opp mot 5 km over 12 uker - nå finner jeg ikke den jeg mente i farta, men den lignet på denne:

https://www.teamimsdal.no/lopeprogra...r-nybegynnere/

Som du ser begynner man med å jogge et minutt (eller gå eller hva du vil) Det som er fint er at jeg etter hver økt tenkte at «dette gikk jo fint! Det klarte jeg!» og da ble det så lett å også gjøre det neste gang man skulle trene. Likte også godt at det var så skjematisk - tre dager per uke - check! Check! Check! og hviledagene er like viktige - de er også en del av opplegget. På den versjonen jeg hadde mener jeg det sto spesifikt at man IKKE skulle jogge mer enn det som sto, men kun følge opplegget. Og det var fordi at man skulle følge opplegget 12 uker helt til ende og føle mestring hele veien så man ikke sluttet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-23, 08:34   #27
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Walkingpad

Om man ikke blir helt bitt av basillen og får gode rutiner, så tror jeg fort at walkinpad'en kun kan bli nok en dings.

Du har jo en hund som må ut. Ut fra det du skriver så høres det ut som om du har hovedansvaret for den. Klarer du å lage deg noen rutiner rundt lufting av de som er faste og som du "må" gjennomføre? 3 korte småturer i løpet av dagen i steden for en lang som du blir utslitt av feks?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-23, 08:53   #28
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walkingpad

Jeg tipper den er rimelig lettsolgt om det skulle vise seg å ikke funke.
Men jeg ønsker meg tredemølle tross to hunder, trapper og fysisk aktiv jobb, så jeg er muligens litt partisk

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-23, 08:54   #29
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walkingpad

Har ikke lest hele tråden, men jeg har en walking pad og synes det er genialt. Bruker den ikke ekstremt mye, men den er gull å ha spesielt på vinteren når det ikke frister å begi seg ut på holka. Enkel måte å få inn mer hverdagsmosjon.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-23, 09:50   #30
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walkingpad

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Har ikke lest hele tråden, men jeg har en walking pad og synes det er genialt. Bruker den ikke ekstremt mye, men den er gull å ha spesielt på vinteren når det ikke frister å begi seg ut på holka. Enkel måte å få inn mer hverdagsmosjon.

Ja, holka er et argument. I vinter hadde vi holde fra januar til april. Og beinkaldt. Eller vått.
Og i de periodene er heller ikke hunden så innmari interessert i gå tur.

Jeg har endel "dødtid" i løpet av dagen som ikke er samlet, hvor jeg ikke kan ut av huset og hvor jeg må være tilgjengelig for ungene. 10 minutter her og 5 minutter der liksom.

Da jeg trente litt på treningssenter i vår oppsto det fort problem med at når jeg hadde trent i 20 min, så måtte Lillesøster hentes på skolen. Hverdagen min er helt uforutsigbar og jeg må sette ungene først. Og hunden lever godt med det, han er like happy for en lekerunde i hagen med ungene, eller en tur i hundeparken for å kaste frisbee. Men han FÅR tur også, det er bare at her i huset nytter det ikke med vane om at "tur kl da og sånn", for plutselig er alt snudd på hodet og jeg må konsentrer meg om ungene.

Jeg står jo opp 05 for å få noen timers arbeidsro nå i ferien. Og å legge inn skikkelig trening før der, det går bare ikke. Litt søvn må jeg ha.

Men jeg prøver rett og slett å finne lommene, som gjør at jeg får fra veldig lite aktivitet, til litt mer. Og forhåpentligvis til mye mer etter hvert.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-23, 10:00   #31
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walkingpad

Det høres ut som gåmølle er midt i blinken for deg, Serafin! Og ta en samtale med legen om smertelindring. Når kroppen din må jobbe med smertene hele tiden, så har man ikke overskudd til noe

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-23, 10:41   #32
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walkingpad

Jeg synes du tenker veldig bra om dette, Serafin. Den viktigste treningen er jo den man gjør! All annen trening er dårligere. Synes du virker veldig gjennomtenkt samtidig som du er åpen for innspill.

Jeg feks startet å trene med ei venninne og få meg konto på Strava. Jeg er sånn som får masse boost av sosiale ting. Viktig å vite hva som motiverer Og når du går "all in" som du beskriver selv, så er det nok bedre å trene på en walkingspad enn en tredemølle.

Ellers heier jeg på det IzziCreo sier: Det er lett å undervurdere hvor påvirket man blir av smerter, kanskje spesielt kroniske smerter siden de blir "den nye normalen"

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-23, 14:02   #33
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walkingpad

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Det høres ut som gåmølle er midt i blinken for deg, Serafin! Og ta en samtale med legen om smertelindring. Når kroppen din må jobbe med smertene hele tiden, så har man ikke overskudd til noe

Ja, problemet mitt er at jeg har egentlig vært sånn siden jeg var tenåring. Jeg kjenner jo ikke til annet. Når jeg har noe som gjør ekstra vondt, da legger jeg merke til det, men ellers så bare er det sånn.

Jeg prøvde en eller annen smertestillende en periode, husker ikke hva den hette, men merket ingen forskjell og bare ga opp. Jeg tar vimeo hvis jeg får betennelser, noe som flere ganger i mnd, og slipper da voltaren-kurer.
Men ja, jeg burde snakke med fastlegen om det igjen. Men tror jeg er litt redd for å være sutrete?

Også passer det meg jækla dårlig å ha vondt. *ler* Jeg prøvde jo å få fastlegen til å fjerne diagnosen, fordi det var jo vanlig å ha litt vondt. Hun bare lo og sa, joda, men å ha utslag på alle unntatt 1-2 punkt, det trodde hun ikke at jeg kunne ha faket til nevrologen, spesielt ettersom jeg uka før hadde vært oppriktig overrasket hvor punktene var da hun testet Storebror.
Dama hadde nok et poeng..

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-23, 18:45   #34
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walkingpad

Jeg syns det var et godt råd å tenke litt på dette med smertelindring.

Selv har jeg gått fra å "aldri" ta noen smertestillende, til å ta minst én type daglig i over et halvt år. Medisinen som nå henger igjen, er den samme som du snakker om, nemlig Vimovo. Som du sikkert vet, så er Vimovo ikke en smertestillende som skal tas ved akutte smerter - det fungerer det dårlig til. Den skal mer ta ut grunnsmerten man har (min tolkning). Selv skal jeg nå trappe ned til én tablett om dagen. Lurer veldig på hvordan det vil gi seg utslag.

Hva angår walking pad, så har vi en slik en. Ble kjøpt i håp om å lure svigerfar til å gå mer. Han lot seg ikke lure, så nå står den i stua vår og er konstant i veien. Jeg har skadet flere tær ved å snuble og sparke i den allerede.

Har du forsøkt å finne deg en passende sti å gå rundt på, inne i leiligheten? Jeg forsøker å få på plass mer lavterskel-hverdagstrening, og har derfor bestemt meg for å få på plass 30 minutter med trim hver dag (Fitbit-en min som registrerer). På kvelden, en dag i denne uka, hadde ikke Fitbit-en min registrert ett eneste minutt, så da begynte jeg å gå rundt i boligen uten å stoppe opp. Det så selvsagt ikke helt smart ut, men jeg fikk mine 30 minutter den dagen også. Kunne det ha vært noe for deg?

Eller skal du bare kjøpe dingsen?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-23, 18:53   #35
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walkingpad

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg syns det var et godt råd å tenke litt på dette med smertelindring.

Selv har jeg gått fra å "aldri" ta noen smertestillende, til å ta minst én type daglig i over et halvt år. Medisinen som nå henger igjen, er den samme som du snakker om, nemlig Vimovo. Som du sikkert vet, så er Vimovo ikke en smertestillende som skal tas ved akutte smerter - det fungerer det dårlig til. Den skal mer ta ut grunnsmerten man har (min tolkning). Selv skal jeg nå trappe ned til én tablett om dagen. Lurer veldig på hvordan det vil gi seg utslag.

Hva angår walking pad, så har vi en slik en. Ble kjøpt i håp om å lure svigerfar til å gå mer. Han lot seg ikke lure, så nå står den i stua vår og er konstant i veien. Jeg har skadet flere tær ved å snuble og sparke i den allerede.

Har du forsøkt å finne deg en passende sti å gå rundt på, inne i leiligheten? Jeg forsøker å få på plass mer lavterskel-hverdagstrening, og har derfor bestemt meg for å få på plass 30 minutter med trim hver dag (Fitbit-en min som registrerer). På kvelden, en dag i denne uka, hadde ikke Fitbit-en min registrert ett eneste minutt, så da begynte jeg å gå rundt i boligen uten å stoppe opp. Det så selvsagt ikke helt smart ut, men jeg fikk mine 30 minutter den dagen også. Kunne det ha vært noe for deg?

Eller skal du bare kjøpe dingsen?

Nå kom jeg på hva smertestillende jeg prøvde var, det var neurotin. (eller noe slikt). Jeg går også på noe lignende som sarotex på kvelden, sarotex sluttet å virke, så jeg byttet til annen type. Men den virker jo mest på angsten og søvn.

Jeg tror faktisk at det ender opp med at jeg kjøper dingsen. Jeg trodde jo samboeren skulle sukke og stønne, men han er helt enig i at det er en god ide. Så kom jeg på at det er jo ikke han som sukker og stønner, men eks-kona som brukte det, haha.

Og en liten baktanke er at vi kan prøve å lure Storebror litt på den også.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-23, 17:49   #36
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walkingpad

Tenkte jeg skulle oppdatere her.

Det endte med at vi henter denne i morgen. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=310321144

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-23, 18:19   #37
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walkingpad

Så flott. Heier på deg og på mer overskudd!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-23, 22:19   #38
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walkingpad

Så bra! Heier på deg

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no