Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor sminker du deg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-23, 12:47   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Hvor sminker du deg?

Mulig dumt spørsmål, men hvor sminker du deg?

Jeg har pr i dag ting i baderomsskapet, men skapet er smalt og ja. Og i skuffene under vasken kan jeg ikke ha det, da Storebror jevnlig oversvømmer de skuffene. (Han har allerede drept sminke for flerfoldige tusen oppgjennom)

Men kanskje finnes det andre lure løsninger?

(Soverommet utgår, da jeg står opp lenge før samboeren)

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 12:58   #2
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Jeg oppbevarer og sminker meg som oftest på lilledoen i 2. etg. Ved ekstreme tilfeller (alle andre må på do samtidig som jeg skal sminke meg) kan jeg ta med sminkesakene og sminke meg foran helfigurs speil i yttergangen.

Dersom det er oppbevaring som er utfordringen: kan du oppbevare i en liten eske/pung på soverommet eller et annet sted på veien til/fra badet? Har du et annet speil som kan brukes? I gangen, eller et av barnerommene?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 12:58   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Mascara tar ikke lang tid. Enten på badet eller i gangen. Har liggende flere steder..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 12:59   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

På badet. Jeg har også tingene mine der. Arvingen sminker seg i sengen Hun har all sminke i en toalettmappe.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 13:02   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

På badet. Har sminke i en liten toalettveske i skuffen under vasken, og den oversvømmes heldigvis ikke, så det går bra. Jentungene sminker seg på rommene sine, og oppbevarer også sminken sin der (og går inn og stj .. *host* låner fra hverandre, noe som fører til stadige gnisninger). De ordner hår på badet, da står vi oppå hverandre, og i veien for hverandre.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 13:04   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

På badet eller i gangen. Det er litt lite lys i gangen, men funker til mascaraen som er det jeg bruker mest.

Kan en vanntett boks eller vanntett pose eller toalettmappe være en løsning?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 13:10   #7
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

På badet her også.
Alt ligger i skuffen under vasken...og heldigvis ingen som oversvømmer noen ting på badet..

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 13:11   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Stort sett på badet. Mascara i bilen, for da kan jeg gni meg i øynene på vei til jobb når jeg er trøtt. Tar på mascara i garasjen på jobb.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 13:11   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

På badet, men jeg bruker ikke akkurat lang tid eller har et spesielt godt utvalg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 13:18   #10
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Har sminken i speilskap på badet, og sminker meg der. Vi byttet ut speil med speilskap for å få oppbevaringsplass til denslags.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 13:23   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

På badet foran speilet over vasken. Jeg har sminken min plassert i skapet som speilet er en del av.

Det er ikke en problemstilling at det søles med vann på det badet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 13:37   #12
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Nei, jeg innser at problemet med vannsøling er veldig lokalt. Og det underskapet skal byttes ut, men vi ble enige om at det er null poeng før Storebror har flyttet hjemmefra, for han kommer til å ta nuven på det neste også.
Pick your battles og alt det der.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 13:42   #13
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

For noen år siden tok jeg tidligere vaskerom/babyrom/kontor/gjesterom/treningsrom og gjorde det om til min garderobe/walk-in og har eget sminkebord der. Funker supert, har speil og stort vindu og alt jeg trenger der.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 14:40   #14
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

På badet. Har sminken i skuff under vasken. Lite vannsøling hos meg.

Hadde nok hatt det i et annet rom om jeg brukte mye tid på sminke. Men det går ganske fort å kline på litt maskara. Fjortenåringen sminker seg på rommet sitt.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 14:50   #15
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Nei, jeg innser at problemet med vannsøling er veldig lokalt. Og det underskapet skal byttes ut, men vi ble enige om at det er null poeng før Storebror har flyttet hjemmefra, for han kommer til å ta nuven på det neste også.
Pick your battles og alt det der.

Hva med vanntett boks/toalettmappe til oppbevaring av sminke?
Av en eller annen grunn ser jeg ikke for meg at du har en beautybag på størrelse med en liten kabinkoffert med sminke. Men jeg er selvsagt åpen for å ta feil.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 15:02   #16
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Jeg har ikke kjempemye, og bruker ikke kjempelang tid. Men har sminket meg mer den siste tiden.
Største problemet er at ting ramler ut av skapet, det har forskjellig størrelse og det blir bare rot.
Og jeg merker at det at jeg sminker meg betyr litt for meg nå. Ene er at jeg har tid. Andre er at jeg føler meg så mye mer vel.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 15:11   #17
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Sminker meg på badet. Kremene står i skapet ved siden av speilet, resten i en sminkepunkt i skapet under vasken.
Datteren sminker seg på rommet sitt, hun har speildører på garderobeskapet og flombelysnining i taket.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 15:19   #18
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Jeg sminker meg på badet og har all sminke i et smalt overskap, og etter at jeg fikk tak en smart oppbevaringsdings i plast hos søstrene grene, ble det en fryd. Finner det ikke i søstrene grene sin nettbutikk nå, men den er av en slik type, og så smal at den akkurat passer i skapet https://www.fashiongirl.no/shop/uniq...zer-2334p.html

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 15:21   #19
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg sminker meg på badet og har all sminke i et smalt overskap, og etter at jeg fikk tak en smart oppbevaringsdings i plast hos søstrene grene, ble det en fryd. Finner det ikke i søstrene grene sin nettbutikk nå, men den er av en slik type, og så smal at den akkurat passer i skapet https://www.fashiongirl.no/shop/uniq...zer-2334p.html

Slike har de på normal også.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-23, 15:33   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sminker du deg?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Slike har de på normal også.

... og på Flying Tiger.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no