Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Neglelakk som blir hard og tørker fort?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-12, 10:30   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Neglelakk som blir hard og tørker fort?

Finnes det en neglelakk som tørker fort og blir hard? Og hvilket topplag er best for fort tørking/herding?

Essie feks- tørker jo forsåvidt fort, men den er liksom litt myk frem til dagen etterpå, så om jeg gjør noe som helst med hendene mine i et halvt døgn, så blir det hakk i lakken, og tar jeg flere lag samme dagen, så forsterkes jo den mykheten, og lakken blir nesten garantert ødelagt.

Jeg har hørt det finnes noe topplakk som jeg kan legge på?

Jeg så en anbefaling av Poshe Superfast Drying Top Coat i en blogg, og lurer på om noen andre har prøvd den, og hvor den evt selges? Og så har jeg fått med meg Seshe Vite. Er den noe god, og selges den i butikker?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 10:41   #2
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk som blir hard og tørker fort?

Jeg har samme erfaring som deg. Blir hakk i Essie etter par kort tid, jeg gjør jo mye med hendene mine. Kjøpte ny Essie () i går og toppcoat fra samme merke og tok på, og i dag er det ikke et eneste merke eller hakk i neglelakken. Så superenkel forskning viser hvert fall at topcoaten har noe for seg! Blir spennende å se hvor lenge den holder seg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 10:46   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk som blir hard og tørker fort?

Hm, så hvis jeg tar på topcoaten jeg har med en gang, så blir det bedre? Jeg har liksom ventet et halvt døgn før jeg har tatt på. Skal forsøkes!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 10:56   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk som blir hard og tørker fort?

Hvis du legger tynne lag, tørker lakken fort og blir ikke myk i et halvt døgn etterpå. Og top coat skal på med en gang, ja.

Jeg har Seche vite og kjøper den for nesten ikke noe penger på Ebay.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 01:15   #5
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakk som blir hard og tørker fort?

Det er kommet enn lakk fra Isadora(?) som heter Second Nail. Den brukrs egentlig under annen lakk, men kan sikkert brukes overxen del også og alene.


Sist redigert av Dronningen : 30-07-12 kl 12:59.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 08:13   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Neglelakk som blir hard og tørker fort?

Isadora tørker på et blunk og sitter lenge, faktisk.

Jeg bruker mye Deborah Lippman. Da legger jeg to strøk ca rett etter hverandre, gir det et kvarter og høljer på seshe vite eller hva den heter - det blir hardt og solid det altså. Lakken på føttene sitter kjempelenge. Hendene mine er i vann hele tiden, så der flasser all lakk av eller slites av ytterst på et par dager.

  Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 15:53   #7
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neglelakk som blir hard og tørker fort?

Jeg bruker Sally Hansen sin Dry-Kwik. Det er en "olje" som gjør at lakken tørker i full fart og blir hard.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 20:47   #8
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakk som blir hard og tørker fort?

Essie har en topplakk som heter good to go. Er det den du har forsøkt? Min erfaring med den er at den er veldig, veldig god!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 21:50   #9
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk som blir hard og tørker fort?

Jeg legger på alle lagene schmokk-scmokk (base, farge, farge, top coat) siden det var sånn salongen gjorde det første gangen og det blir helt bra. Bruker sache vite top coat. Har ikke sett forskjell fra chanel, essie og opi.

Jeg gjør det mens jeg ser en film og da er det hardt til filmen er ferdig.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 15:40   #10
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Neglelakk som blir hard og tørker fort?

IsaDora neglelakk tørker raskt og sitter bra synes jeg. Bruker Second Nail som base og en base/topcoat oppå fargen etterpå. Går raskt å legge alle 3 lagene. Sitter også bra og ganske lenge.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no