Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er den aller varmeste dunparkasen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-23, 09:19   #21
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er den aller varmeste dunparkasen?

Jeg har Loen fra Holzweiler til hverdagsbruk om vinteren. Den er skikkelig varm, og har i tillegg 10000 i vannsøyle. Jeg betalte 5900 kr for den, men kommer til å ha den i mange år. Jeg har også hatt FP-parkasen fra The North Face, men syntes aldri den var så varm, og nå er den ene glidelåsen ødelagt.

Til våte dager har jeg en goretex-parkas med dun fra Arc'Teryx som jeg fikk i bursdagsgave for noen år siden, men for meg er det en jakke når temperaturen ligger på rundt null grader.

Den aller varmeste jakken jeg har, er en kjempetykk dunparkas fra Non-Stop Dogwear, som brukes av handlere i hundekjøringsløp, ned til -55 grader. Den er mest til friluftsbruk, og stor nok til å kreve sitt eget rom i huset.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-23, 17:19   #22
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den aller varmeste dunparkasen?

Da har jeg handlet meg denne- kom på 30% ekstra salg, så betalte 2400,- for den. Er spent på om den vil passe, da de kun hadde en størrelse igjen, men krysser fingre.

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Denne redder meg gjennom vinteren.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 12:39   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den aller varmeste dunparkasen?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg har Helly Hansen Varanger parkas. Har vurdert å selge den fordi den er alt for varm. Syntetisk fyll og fuskepels. Kan strammes og snøres så det er helt ok å stå ute i -15, snø og vind.
https://www.hellyhansen.com/no_no/w-...9?color=627349

Jeg er stadig på jakt etter en varmere jakke, og jeg vurderer nå denne. Hvordan er den i størrelsen?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 12:44   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er den aller varmeste dunparkasen?

Den er litt stor, men mulig den skal være det for å få mye varm luft inne i jakken. Gå ikke opp i størrelse.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 12:48   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den aller varmeste dunparkasen?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Den er litt stor, men mulig den skal være det for å få mye varm luft inne i jakken. Gå ikke opp i størrelse.

Takk for kjapt svar!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 13:06   #26
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er den aller varmeste dunparkasen?

Jeg fikk den lange fjällreven expedition parkasen til jul. Den er iallfall varm, som å gå i sovepose. Jeg bruker den i slalåmbakken siden jeg aldri blir varm nok. Tror man kan spare noen tusen ved å følge med på nettbutikker siden de av og til har tilbud på akkurat denne jakka.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 18:46   #27
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den aller varmeste dunparkasen?

Jeg skal følge med etter denne. Kjøpte Bergans-jakka, men den var ALT for stor og gikk dessverre i retur.

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg fikk den lange fjällreven expedition parkasen til jul. Den er iallfall varm, som å gå i sovepose. Jeg bruker den i slalåmbakken siden jeg aldri blir varm nok. Tror man kan spare noen tusen ved å følge med på nettbutikker siden de av og til har tilbud på akkurat denne jakka.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 23:28   #28
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er den aller varmeste dunparkasen?

Jeg fikk en fra Holzweiler til jul. Modellen heter Loen. Superlett og supervarm. Veldig fornøyd!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no