Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminke og hår -bryllup i Trondheim

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-12, 20:17   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sminke og hår -bryllup i Trondheim

Ei jeg kjenner skal gifte seg. Hun er på utkikk etter en flink frisør og sminke her i Trondheim. Hun ønsker naturlig sminke. Tips?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 20:35   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sminke og hår -bryllup i Trondheim

Naturlig som i økologisk? Eller som i naturlig sminket?

Jeg var forlover i et bryllup og vi ble pent og naturlig sminket hos Wang Capellen på Solsiden. Bruden ble klipt/fikk fikset håret der.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 02:07   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sminke og hår -bryllup i Trondheim

Sans Stylistene skal visst være veldig flinke!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 09:19   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminke og hår -bryllup i Trondheim

Lurer på om ei venninne av meg var så misfornøyd der. mest fordi de var så innmari trege. (brukte 5 timer - og da så det bare ut som hun var fønet i en fancy frisyre)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 15:21   #5
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sminke og hår -bryllup i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Lurer på om ei venninne av meg var så misfornøyd der. mest fordi de var så innmari trege. (brukte 5 timer - og da så det bare ut som hun var fønet i en fancy frisyre)

Det hørtes en smule talentløst ut ja. Jeg har ingen erfaring selv med dem, har bare hørt mye bra. Hva med Enten Eller da? Jeg bærer jo nag til dem etter at de skamklipte poden i fjor. Men frisøren som gjorde det har sluttet og en venninne av meg var der for sminke og hår til sitt bryllup og hun var iallfall kjempeflott. Og jeg har jo vært fornøyd der mange ganger før *bitter kjerring*

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 18:48   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminke og hår -bryllup i Trondheim

Vidreformidler! - ellers: vi må treffes snart!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 22:10   #7
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Sminke og hår -bryllup i Trondheim

Tror de skal være ganske flinke på Stars & Bangs i Dronningens gate

Sist jeg var innom der, var det ei som skulle gifte seg der, jenta hadde kreft (dermed null hår), men de hadde laget et fantastisk flott hodeplagg og flott sminke der.
Avisa var der og tok bilder til og med

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no