Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Northug-fan - er jeg helt alene?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-11, 14:38   #101
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg leste også den artikkelen og synes den var herlig. Det samme synes jeg ikke om Northug. At han er et unikum i løypa, ja. Som personlighet – not sp much.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 16:52   #102
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

JEg syns Northug er kul, og er veldig glad for at han vant. Jeg syns faktisk det må være lov til å være en dårlig taper, hvorfor i alle dager skal man lire av seg en hel masse vas om at man er fornøyd dersom man ikke er det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 19:19   #103
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Kan noen fortelle meg hva det er som er så innmari KULT og artig med en oppførsel som bl.a. inneholder å opptil flere ganger HELT bevisst komme for seint til blomster/medalje-seremoni når man taper, for å la vinneren vente?

Er ikke det bare utrolig usportslig og barnslig oppførsel? Når ble det helt ok å oppføre seg slik?

Jeg kan ikke få sagt med ord hvor uspiselig jeg synes Northug er som type. At han er flink til å gå på ski er det derimot ingen tvil om.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 19:35   #104
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Kan noen fortelle meg hva det er som er så innmari KULT og artig med en oppførsel som bl.a. inneholder å opptil flere ganger HELT bevisst komme for seint til blomster/medalje-seremoni når man taper, for å la vinneren vente?

Er ikke det bare utrolig usportslig og barnslig oppførsel? Når ble det helt ok å oppføre seg slik?

Jeg kan ikke få sagt med ord hvor uspiselig jeg synes Northug er som type. At han er flink til å gå på ski er det derimot ingen tvil om.

Flere ganger? Jeg har bare fått med meg at det har skjedd en gang? Men selvsagt, det er jo ikke alt jeg får med meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 20:19   #105
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Flere ganger? Jeg har bare fått med meg at det har skjedd en gang? Men selvsagt, det er jo ikke alt jeg får med meg.

to ganger denne sesongen.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 20:21   #106
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

to ganger denne sesongen.

Det går greit, han er tilgitt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 20:33   #107
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Det skjedde vel en gang og da var det snakk om under et minutt?

Fan her også. Familien min kjenner familien Northug på flere måter og de er faktisk ganske ålreite folk.

Heia Trøndelag! Tenkt at Trøndelag hadde slått Norge i VM.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 20:40   #108
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg leste om norsk skihistorie i DN på lørdagen, og la meg si det slik: PK slitere som taper og vinner med samme sinn, var det nok få av før også. Vegard Ulvang fortalte blant annet at han rappet drikken fra noen. Kona til den andre skiløperen sto og holdt ut drikke til mannen sin og da bare tok Ulvang den da han gikk forbi henne. Og en historie om en finne (som smurte seg bort) - han ble så forbannet at han gikk i dusjen med klær og ski(!).

Det er helt sikkert rett, men da var ikke løperne mediatrente og fikk mikrofoner stukket oppi nesa før de hadde fått reist seg fra bakken. Jeg husker jo også at Pål Gunnar Mikkelsplass strøk til skogs etter en kollektiv smøresvikt en gang på åttitallet, men da var det liksom forståelig. I dag er det FORFERDELIG og UPROFT*og en FORNÆRMELSE mot alle. Aka journalistene, regner jeg med.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 20:41   #109
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Det var da fælt til grining fra den karen da. Jeg har virkelig ikke spesielt sans for Northug, syntes han virker arrogant og barnslig. Men syntes det var flott at de viste hans mer menneskelige side i går eller i dag eller når han gikk tremila (følger ikke så godt med) og hulket som en baby etterpå. Fikk litt mer sansen for han kjente jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 21:06   #110
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det går greit, han er tilgitt.

Jepp.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 21:32   #111
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det var da fælt til grining fra den karen da. Jeg har virkelig ikke spesielt sans for Northug, syntes han virker arrogant og barnslig. Men syntes det var flott at de viste hans mer menneskelige side i går eller i dag eller når han gikk tremila (følger ikke så godt med) og hulket som en baby etterpå. Fikk litt mer sansen for han kjente jeg.

Jeg er ikke så sikker på at pappan hans er like overbevist om at det var lurt å vise frem den siden av Petter:http://www.vg.no/sport/ski/vm/2011/a...artid=10082474

Jeg synes det er flott! Flott av de viste det. Tror mange har fått et annet syn på Petter nå.

Pappan hans er sikkert bare en sånn "tøffing" som synes det er en anelse flaut at hans voksne sønn gråter på tv.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 07:53   #112
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er helt sikkert rett, men da var ikke løperne mediatrente og fikk mikrofoner stukket oppi nesa før de hadde fått reist seg fra bakken. Jeg husker jo også at Pål Gunnar Mikkelsplass strøk til skogs etter en kollektiv smøresvikt en gang på åttitallet, men da var det liksom forståelig. I dag er det FORFERDELIG og UPROFT*og en FORNÆRMELSE mot alle. Aka journalistene, regner jeg med.

Ja, men er det ikke litt deilig ironisk at de gamle ringrevene sitter nå og er helt fortørnet over Northug.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 10:01   #113
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, men er det ikke litt deilig ironisk at de gamle ringrevene sitter nå og er helt fortørnet over Northug.

Tja... men jeg kan også huske de gamle ringrevene i ettertid legge seg litt flate og beklage sin oppførsel offentlig. DET gjør aldri Northug og det kommer han ALDRI til å gjøre. Det er den utrolig arrogante oppførselen hans som er så til de grader ekkel. Han kan godt rase, være sint, si mye dumt osv. men vær bittelitt ydmyk overfor konkurrentene, og vis de i alle fall LITT respekt når de slår han. Han har ALDRI sagt et eneste positivt ord om en konkurrent. Er ikke det litt rart?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 10:36   #114
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg synes ikke det er så veldig rart, og jeg tror mange av de som nettopp gjør det faktisk er litt lite ekte i troverdigheten sin.

Forøvrig synes jeg NRK sitt opptak av at han gråt var i vel overkant å sende. Det var et nært og intimt øyeblikk rett etter et hardt løp, som han hadde sammen med en av sine nærmeste.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 10:39   #115
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Enig med Nessie, jeg syns det var litt i overkant å sende det opptaket, og han var jo ikke klar over at det var en mikrofon der. Men selvfølgelig kan det jo hjelpe på "imaget" hans, jeg ser den.

Forøvrig syns jeg han har oppført seg langt penere enn vanlig under VM, nesten så jeg lurer på hvor han har blitt av? Jeg syns det er greit at han er en dårlig taper - det er jo egentlig en ærlig sak.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 11:10   #116
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Digger Northug!

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 11:22   #117
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Næsj - han tjener millioner på overgangen fra bølle til myk mann. Det der tror jeg var gørsmart å sende. Såpass får'n tåle når'n skal være millionær på ski.

Også har han vel beklaget personligheten sin? Var det ikke en eller annen oppi her som sa det da?

  Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 12:06   #118
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Poenget var vel at NRK uansett burde bedt om tillatelse til å sende klippet. I og med han ikke var klar over opptaket. Synes jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 12:17   #119
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Poenget var vel at NRK uansett burde bedt om tillatelse til å sende klippet. I og med han ikke var klar over opptaket. Synes jeg.

Det er jeg helt enig i, selv om jeg ikke er noen fan så synes jeg ikke at Northug har noen plikt i å stille opp i media.

Ellers er jeg enig med Elin, jeg synes det er en karaktersvakhet å ikke kunne respektere en god motstander, selv om man har tapt. Det har ingenting med hvor lei seg man er for at man ikke vant, men det har mye å gjøre med hvor raus man er som person. Jeg liker rause personer. Jeg liker ikke sutrepettere.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 18:18   #120
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Han var da ganske raus da Hellner vant sprinten. Var han ikke det da?

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no