Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Respekt for yrkestitler

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-15, 10:59   #101
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Bunadspoliti oppfatter jeg som personer som har meget sterke meninger om hvordan bunaden skal bæres, og som aldri lar sjansen gå fra seg dor å kommentere andres måte å bære den på. Ingen sammenheng med de som syr (eller tilvirker) bunad.

Barnevognmafiaen var i alle fall i høyeste grad levende på SnartMamma og NybaktMamma da jeg var aktiv medlem der for mange år siden.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:14   #102
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.143
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Forslag til nytt HI:

"Jeg liker ikke benevnelsen "bunadspoliti" som jeg ser en del her bruker i forskjellige sammenhenger. Jeg syns den er nedsettende og negativ. Folk som jobber på Husfliden og som bunadstilvirkere er utrolig lei benevnelsen, som de ofte blir påklistret i forskjellige anledninger. Hvis man ønsker hjelp fra folk som kan mye om bunad, eller vil omtale sånne generelt, så kan man vel kalle dem for "bunadsentusiaster", "dere som kan mye om bunad", eller, dersom dere mener folk som faktisk syr bunader, deres yrkestittel: Bunadstilvirkere."

I stedet for å konstruere en kunstig problemstilling og trekke helt absurde slutninger om folks respekt for yrkestitler.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:17   #103
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.742
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

, Polyanna!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:17   #104
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg forstår meg selv som bunadspoliti, og jeg lager ikke bunader. Jeg er historiker, gammel museumsomviser og generelt veldig opptatt av draktskikk og tradisjon.

Bunadstilvirker er ikke nødvendigvis bunadpoliti eller omvendt.

Ellers synes jeg det er kjekt å mitraljøsebelære folk om hvordan femtitallet EGENTLIG var, dunke teitinger i hodet med barnedødelighetsstatistikker eller forklare folk ett og annet om "gode gamle dager". Jeg setter også pris på å kunne slå hardt ned på folks halloweenmotstand med å lære dem litt om kulturutvikling. For ikke snakke om saus fra bunnen.

Sausepolitiet!!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:18   #105
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Sausepolitiet!!

Kommer vi ikke her farlig nær Supperådet?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:19   #106
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kommer vi ikke er farlig nær Supperådet?

Jeg vil være Balle Klorin.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:20   #107
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.143
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Matpolitiet:

Damen som i FAU (eller hva det heter) i barnehagen ble sånn: da hun ble fortalt hva de serverte av mat der. "Spaghetti?! Gir de barna spaghetti! Det er jo rart at det er LOV! Med så mye karbohydrater!! "

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:22   #108
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Forslag til nytt HI:

"Jeg liker ikke benevnelsen "bunadspoliti" som jeg ser en del her bruker i forskjellige sammenhenger. Jeg syns den er nedsettende og negativ. Folk som jobber på Husfliden og som bunadstilvirkere er utrolig lei benevnelsen, som de ofte blir påklistret i forskjellige anledninger. Hvis man ønsker hjelp fra folk som kan mye om bunad, eller vil omtale sånne generelt, så kan man vel kalle dem for "bunadsentusiaster", "dere som kan mye om bunad", eller, dersom dere mener folk som faktisk syr bunader, deres yrkestittel: Bunadstilvirkere."

I stedet for å konstruere en kunstig problemstilling og trekke helt absurde slutninger om folks respekt for yrkestitler.

Takk, Polyanna, jeg skjønte ingenting av hva denne tråden egentlig handlet om.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:25   #109
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.178
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Matpolitiet:

Damen som i FAU (eller hva det heter) i barnehagen ble sånn: da hun ble fortalt hva de serverte av mat der. "Spaghetti?! Gir de barna spaghetti! Det er jo rart at det er LOV! Med så mye karbohydrater!! "

Evt de barnehageansatte eller tantene om du vil som kikket i Vakkerungens matboks og snøftet.
Muffins *skingrestemme* (matmuffins, byggryn ost og skinke)
Syltetøy*shi-hii-ngrestemme* (bringebær som var blitt mosa av skiv som lå oppå).
Yoghurt *ropestemme* (naturellyoghurt)

Galskap.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:25   #110
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Sausepolitiet!!

Jeg har, med åpne øyne, latt meg arrestere av Sausepolitiet denne uka, ved å si høyt at Toro-bearnaisen smaker bedre enn den de serverer på restaurant. I forrige uke var det Rengjøringsmafiaen jeg fikk på nakken, ved å fortelle at det hender jeg bruker kost og feiebrett, som viser seg å være den største bakteriebomben på jord.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:27   #111
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Dere har for lite å bedrive tiden med. Virkelig!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:27   #112
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.319
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Sånn bittelitt på siden, angående yrkestitler: Guttungene og jeg så en filmavis med en reportasje fra da en bil ble hentet opp fra Oslofjorden - av froskemenn!

Det synes jeg vi skal gjeninnføre. Dykker er et kjedelig ord, men froskekvinne! Froskemann!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:47   #113
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men da kan man kanskje gjøre det klart hvem som er Bunadspoliti da?


Syntes tråden var interessant på en tirsdag, og melder meg frivillig til det.

Du skal ikke ha en bunad fra et sted du ikke har familiær tilhørighet til.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 11:55   #114
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Jeg kan også være bunadspoliti! Riktignok stjælt fra venners opplevelser hos selveste Husfliden i min hjemby, de er beryktet der.

Du skal ikke bære bunadskniv til kvinnebunaden fra Nordmøre

Bunadsøredobber og bunadsring er ikke en del av norsk drakttraditzi

og

Din bunadsstakk skal ikke strekke seg lengre enn til ca. midt på leggen

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 12:29   #115
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Absurdulum. Dette er det merkeligste jeg har sett på veldig lenge.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 12:29   #116
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.125
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Jeg kan mene litt om bunader jeg også:

Sølvbelte hører ikke med på alle bunader, og ihvertfall ikke om man ikke er gift, så hvorfor skal man ha belte fullt av støler til konfirmasjonen?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 12:35   #117
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.651
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

3-åringen og jeg driver sikkert utstrakt grad av yrkestittel-sjikane når vi/han kaller de som arbeider langs veien for 'jobbemenn'.
Jeg burde sikkert vite hva den enkelte egentlig er/skal kalles, men det gjør jeg ikke..

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 12:37   #118
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

3-åringen og jeg driver sikkert utstrakt grad av yrkestittel-sjikane når vi/han kaller de som arbeider langs veien for 'jobbemenn'.
Jeg burde sikkert vite hva den enkelte egentlig er/skal kalles, men det gjør jeg ikke..

Kan du ikke kalle dem veiarbeidere, så gir du ikke barnet ditt inntrykk av at noen yrker er forbeholdt visse kjønn?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 12:59   #119
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.575
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Finnes de på ordentlig? Og hva er egentlig ståhei i denne sammenhengen?

Mange artikler om at Dronning Sonja brukte solbriller til sin beltestakk på 90-tallet, vil jeg kalle stor ståhei.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er litt som å bruke "flisespikker" om folk som er kjempeopptatt av rettskrivning, uten at dette er ment nedsettende om norsklærere, ordboksredaktører eller andre filologer - eller for den del om folk som er utdannet innen treskjæring. Det er en fleipe-nedsettende betegnelse om en type folk, eller kanskje heller en type oppførsel, ikke om en yrkesgruppe.

Ja. Jeg er (dessverre) litt for ofte flisespikker, men det har ingen sammenheng med at jeg også er norsklærer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-15, 13:01   #120
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Respekt for yrkestitler

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja. Jeg er (dessverre) litt for ofte flisespikker, men det har ingen sammenheng med at jeg også er norsklærer.

Mens jeg er flisespikker helt uten et eneste vekttall i norsk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no