Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Outlet på markedspladsen.ml.dk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 08:51   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Outlet på markedspladsen.ml.dk

Sjekk ut denne siden - www.markedspladsen.ml.dk
Utrolig mye billig, og jeg har veldig god erfaring med dem fra tidligere.
Vann-og vindtette votter i cordura til 30 dk. er ikke dumt.

Har bestilt vinterdress til storebror, så nå er jeg spent på hvordan den er. Har kjøpt Mikk-line tidligere og vært storfornøyd, men nå hadde de bare et merke som heter Twins - aldri hørt om. Men vannsøyle på 5000-8000 eller hva det var, så det holder til han tror jeg.

  Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 08:53   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Jeg har handlet derfra. Vottene har litt dårlig passform, men de duger nok veldig bra som reservevotter. Og til den prisen! De trakk fra dansk moms også og leverte raskt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 08:57   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Ok - jeg bestilte en sånn 2pk, og et par andre, så blir spennende å se hvordan de er. Som et votteskift funker det sikkert uansett.

  Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 08:57   #4
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Feil i link?

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 08:59   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

http://www.ml-dk.dk/

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 09:12   #6
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Er det denne du har bestilt Sjuggerpløm?

http://www.ml-dk.dk/product.asp?product=5139

Burde hatt ein dress til veslebror (5 år), kanskje denne kunne vere noko. Likar at det er ein ulldrakt inni.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:29   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Da har jeg brukt litt penger også gitt! To par votter til hver av ungene pluss 6(!) fleece-gensere til minste for 270 kroner eller noe inkludert porto. Takk for tipset - votter er jo forbruksvare her i huset hvertfall!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:38   #8
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Jeg liker veldig godt tec-vottene derfra. Corduravottene er altfor varme etter min mening. Fleecevottene de har på tilbud nå er også veldig gode votter.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:53   #9
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Blei vist nokre vottar til trolla mine.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 10:55   #10
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.911
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Jeg har TWINS dresser til mine barn kjøpt på ml-dk i vår. De er flotte å se på, men vi har ikke tatt de i bruk enda, så hvordan de er i praksis vet jeg ikke. Men de virker veldig bra.

Vottene har vi brukt i flere år og de er knallgode.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 11:36   #11
Verdande
Melkeku
 
Verdande sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 288
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har kjøpt Mikk-line tidligere og vært storfornøyd, men nå hadde de bare et merke som heter Twins - aldri hørt om.

Twins er det nye merkenavnet til Mikk-line, [Oppdatering: Dette stemmer visst ikke likevel, se denne posten.] så kvaliteten skal være den samme. Med unntak av logoen ser jeg ingen forskjell på fjorårsdressen (Mikk-line) og den jeg har kjøpt til kommende vinter (Twins). Jeg er også storfornøyd med Mikk-line, og disse dressene er virkelig et kupp til markedspladsen-priser.

Markedspladsen er super; har bestilt derfra flere ganger, og de trekker automatisk fra dansk moms og sender varene raskt.

__________________
Well-behaved women rarely make history.
2008 2011 2014

Sist redigert av Verdande : 19-10-10 kl 12:30. Årsak: Lagt til oppdatert informasjon.
Verdande er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 12:09   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Er det denne du har bestilt Sjuggerpløm?

http://www.ml-dk.dk/product.asp?product=5139

Burde hatt ein dress til veslebror (5 år), kanskje denne kunne vere noko. Likar at det er ein ulldrakt inni.

Nei, samme dressen men med tynt fast fór i. Vi har allerede Trolldress, så så ikke helt vitsen med løs ulldress. Men jeg er ganske sikker på at denne er tilnærmet like god som Trolldressen sin. Til den prisen definitivt
Nå ser jeg det er Mikk-line, og det har vi veldig god erfaring med. Da er jeg helt sikker på at det er like god kvalitet.
Og når jeg tenker meg om så har vi faktisk hatt Mikk-linedress med uttakbart fór i, og den sto ikke tilbake for Troll sin.


Sist redigert av Left : 15-10-10 kl 12:19.
  Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:03   #13
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Jeg har handlet Mikk-Line dress der, til latterlig lav pris. Begge gutta skal bruke de i år. Fikk også to ulltrøyer til lillebror der en gang, til 15 kroner pr. stk. Morsomt!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:06   #14
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Opprinnelig lagt inn av Verdande, her.

Twins er det nye merkenavnet til Mikk-line, så kvaliteten skal være den samme. Med unntak av logoen ser jeg ingen forskjell på fjorårsdressen (Mikk-line) og den jeg har kjøpt til kommende vinter (Twins). Jeg er også storfornøyd med Mikk-line, og disse dressene er virkelig et kupp til markedspladsen-priser.

Markedspladsen er super; har bestilt derfra flere ganger, og de trekker automatisk fra dansk moms og sender varene raskt.

Så bra! Jeg må kanskje kjøpen vinterbukse til lillebror og kan da evt kjøpe den til 200,- der. Billig, billig!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:07   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Lillebror brukte Mikk-line vinterdress i fjorårssesongen, og den er like hel og vanntett enda.
Jeg ble veldig glad når jeg oppdaget nå at Twins var det samme som Mikk-line

  Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:25   #16
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Då har eg bestilt 3i1-drakt til poden, vottar til begge ungane, fleece-genserar (6 i pakken), og ein til fleece til 5 kroner

Håpar det ikkje tar så lang tid i posten

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:26   #17
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Det har ikke tatt mer enn ei ukes tid med det jeg har bestilt. Jeg bestilte før i dag, og fikk melding et par timer etterpå at varene mine var pakket og klare for sending. De er raske, og seriøse i det de driver med.

  Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:43   #18
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.905
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Opprinnelig lagt inn av Verdande, her.

Twins er det nye merkenavnet til Mikk-line, så kvaliteten skal være den samme. Med unntak av logoen ser jeg ingen forskjell på fjorårsdressen (Mikk-line) og den jeg har kjøpt til kommende vinter (Twins). Jeg er også storfornøyd med Mikk-line, og disse dressene er virkelig et kupp til markedspladsen-priser.

Markedspladsen er super; har bestilt derfra flere ganger, og de trekker automatisk fra dansk moms og sender varene raskt.


Det ble jo etterhvert sagt, at Twins ikke var det nye navnet til Mikk-line likevel.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 19:32   #19
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Jeg har sett at Junior barneklær har tatt inn Twins....vinterdresser også. Synes også de ligner veldig på Mikkline dressene......

Det finnes et norskt merke som heter Twins også.....men det har eksistert i mange år....Kjøpte iallefall Twins klær til storesøster (snart 13 år) da hun var liten.

http://www.twins-kids.com

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 19:38   #20
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

http://www.mikk-line.dk/

Ser ikke ut som om de har byttet navn nei, men uansett så er det vel et greit kjøpt tror jeg. Dressen var billig, og sååå dårlig kan den ikke være.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no