Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-11, 18:25   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Men jeg fatter det bare ikke. Er ikke USA teknologiens vugge, liksom? Ihvertfall nesten?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:46   #42
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Hm, setter mere pris paa noen av forslagene enn andre...

T-skjorta har forlengst blitt henvist til tur-og-trenings -bunken, men har naermest blitt et forskningsprosjekt (og et haap om aa baerge soveposen og de andre klaerne som var med -jeg kan ikke kjoepe ny garderobe hver gang jeg er i felt et varmt sted...)

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:01   #43
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Jeg hadde prøvd med frysing og, det dreper jo en del bakterier og lukt. I alle fall i sko.
Ellers så er jeg enig med røkla, stripping og kokvask.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:05   #44
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men jeg fatter det bare ikke. Er ikke USA teknologiens vugge, liksom? Ihvertfall nesten?

Det trodde jeg ogsaa. Men etter aa ha bodd her en stund har jeg faatt en mistanke om at de ennaa lever paa ryktet de bygde opp paa 60 og 70 -tallet. Naa derimot kan det nevnes at:
-Betaling gjerne skjer med sjekk (nyeste hete tips er aa ta et bilde av sjekken med telefonen din og sende bildet...),
-Mobiltelefondekningen er paa nivaa met Kongo (og AT&T kunne like gjerne brukt brevduer), for aa faa tak i bestekompisen min som bor paa campus var det kjappeste aa kjoere til ham og kaste telefonen paa vinduet hans,
-Bilene bruker mer bensin enn en tysk tanks fra andre verdenskrig,
-Acsa ble avbildet med et type rontgenapparat som jeg ellers bare har sett i Rikshospitalets montere for historisk medisinsk utstyr,
-Vaskemaskinener er ikke vel, vaske-maskiner,
-Myntparkometre er vanlige (jeg liker dem egentlig, de er bare noe jeg ikke har sett paa en stund),
-Spotify er en ny og revolusjonerende ting paa vei inn,
-Bare ca 40% av befolkningen aksepterer evolusjonsteorien, noe som ikke akkurat lover godt for bioteknologisk forskning ettersom det er som aa faa flat-jord-tilhengere til aa finansiere romforskning,
-etc...

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 03-10-11 kl 19:11.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:08   #45
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Signerer ulvefar. Og 78% mener at Gud hadde en finger med i spillet da jorden ble laget, er det tallet jeg har hørt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:12   #46
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Jeg skjønner at vi var veldig heldige, vi hadde ikke noe problem med noe teknisk i vårt hus (og om det var noe småtteri så kom handymannen samme dag).

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:22   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Jeg har en venninne som ringte til Omo direkte med samme spørsmål i hine hårde dager. Det var dog en genser med noe syntetisk i seg. Hun fikk beskjed om å bruke flytende omo - presse med en stålskjei ned i stoffe og vaske på så varm temperatur som plagget tålte. Det funka visst - og hva den stålskjeia har med saken å gjøre vites ei. Vi fniser fortsatt litt av det, men kanskje verd et forsøk?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:56   #48
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Har du prøvd med vaskemiddel spesielt beregnet for treningstøy? Det fungerer utmerket på min bedre halvdels treningstrøyer, og de - vel - luktet IKKE godt i utgangspunktet ! Etter vask går det så meget bedre. Du trenger ikke varmt vann engang, vi brukte vaskemiddelet da vi håndvasket treningsklær på ferie og det fungerte også utmerket.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 20:05   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det trodde jeg ogsaa. Men etter aa ha bodd her en stund har jeg faatt en mistanke om at de ennaa lever paa ryktet de bygde opp paa 60 og 70 -tallet. Naa derimot kan det nevnes at:
-Betaling gjerne skjer med sjekk (nyeste hete tips er aa ta et bilde av sjekken med telefonen din og sende bildet...),
-Mobiltelefondekningen er paa nivaa met Kongo (og AT&T kunne like gjerne brukt brevduer), for aa faa tak i bestekompisen min som bor paa campus var det kjappeste aa kjoere til ham og kaste telefonen paa vinduet hans,
-Bilene bruker mer bensin enn en tysk tanks fra andre verdenskrig,
-Acsa ble avbildet med et type rontgenapparat som jeg ellers bare har sett i Rikshospitalets montere for historisk medisinsk utstyr,
-Vaskemaskinener er ikke vel, vaske-maskiner,
-Myntparkometre er vanlige (jeg liker dem egentlig, de er bare noe jeg ikke har sett paa en stund),
-Spotify er en ny og revolusjonerende ting paa vei inn,
-Bare ca 40% av befolkningen aksepterer evolusjonsteorien, noe som ikke akkurat lover godt for bioteknologisk forskning ettersom det er som aa faa flat-jord-tilhengere til aa finansiere romforskning,
-etc...

Ja, jeg har hørt litt sånt jeg også. Og det med sjekk som betalingsmiddel fortalte ei venninne av meg som bodde der for en stund siden. Så jeg visste egentlig det du sier, men jeg kan likevel ikke slutte å undre meg, for selv om det bor mange fattige mennesker i USA, og det er mange som ikke har tilgang til moderne teknologi, så er det likevel merkelig når det tross alt er et land som USA. Et land som liker å se på seg selv som et foregangsland innen det ene og det andre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 21:02   #50
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Nå er den kokt sammen med baking soda (natron). Da skal jeg gni den inn med gallesåpe og vaske den en gang til i maskina, og så får vi se.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 21:11   #51
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Har du prøvd med vaskemiddel spesielt beregnet for treningstøy? Det fungerer utmerket på min bedre halvdels treningstrøyer, og de - vel - luktet IKKE godt i utgangspunktet ! Etter vask går det så meget bedre. Du trenger ikke varmt vann engang, vi brukte vaskemiddelet da vi håndvasket treningsklær på ferie og det fungerte også utmerket.

hvor får man slik vaskemiddel? hva heter det?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 21:27   #52
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Sportsvaskemiddelet jeg hadde i USA hadde orange flaske, Acsa. Ikke så veldig stor flaske, maks 1 liter.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 21:31   #53
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Nå er den kokt sammen med baking soda (natron). Da skal jeg gni den inn med gallesåpe og vaske den en gang til i maskina, og så får vi se.

Hvis du gjør mange forskjellige ting i én operasjon, og skjorta så blir luktfri, så vet du ikke hva det var som gjorde utslaget.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 21:47   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men jeg fatter det bare ikke. Er ikke USA teknologiens vugge, liksom? Ihvertfall nesten?

Historieløse menneske. Og du kaller deg lærer. :tsktsk:

http://no.wikipedia.org/wiki/Den_ind...lle_revolusjon

Ikke at det nødvendigvis står noe bedre til med den engelske teknologien disse dager altså. :har blogget om britisk VVS før, og har mange synspunkter på britiske støvsugere:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 21:59   #55
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Bakteriene våkner til liv og begynner å produsere gass når de blir varme. Jeg hadde glatt kastet trøya om lukta ikke forsvant i kokvask

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Problemet i USA er at man ikke har noen kokvask ( ) den forrige maskinen vår brukte varmt vann fra springen. Og hadde Kverneland i midten som ødela vasken.

Det hørtes ødeleggende ut, ja!

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:17   #56
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

hvor får man slik vaskemiddel? hva heter det?


Den vi har nå er fra Assos (sykkelbekledningsmerke) og heter Active Wear Cleanser. Flaska er på 300 ml og koster mye, tipper rundt 150 kr. Vi kjøpte denne på en sykkelbutikk i Salzburg i fjor (skikkelig tilgjengelig, ikke sant?? )

Jeg vet vi har kjøpt tilsvarende middel på sportsbutikken på Torshov i Oslo (den som har mange filialer like ved hverandre, sykkelavd. har dette). Husker ikke om navnet var det samme, men det fungerer like godt. Jeg innbiller meg også at G-sport har et slikt middel, mener en jeg kjenner anbefalte meg middelet og sa han hadde fått det der. Vi vasker konsekvent alle treningsklær med dette vaskemiddelet og er kvitt all svettelukt.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:22   #57
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Og hadde Kverneland i midten som ødela vasken.

Kverneland?

Må si jeg blir overrasket over at vaskemaskinene i USA ikke vasker med varmt vann. En i familien (ikke meg!) bruker t-skjortene til de ikke lenger henger sammen i en hel del, og jeg må nødt til å vaske dem på minimum 60 innimellom for å få dem helt rene. Leste et sted eller så på Puls at veldig mange bakterier overlevde 40-graders vask og at det var anbefalt å vaske klær som var inntil kroppen på 60 iallefall av og til. Jeg vasker masse ¨på 90 også, og hadde blitt gal om jeg ikke fikk høyere temp. enn vannet i springen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:54   #58
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Til mitt og T-skjortas forsvar viste en kjapp gjennomgang av egne FB-bilder at den har vært med på alt fra muldyrsvette til døde hvaler, radioaktive gamle gruver, sauna i ørkenen, som padletøy under våtdrakt, jordprøve-graving i 50 grader og generelle teltturer. Kansje ikke så rart at pinglete vaskemaskiner sleit litt.

Vedlagte filer
Filtype: pdf tshirt1.pdf (625,2 KB, 129 visninger)
__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 04-10-11 kl 00:00.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:57   #59
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Vask den med litt eddik i vannet. Det tar svettelukt på treningstøy som er syntetisk i alle fall.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 00:00   #60
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Til mitt og T-skjortas forsvar viste en kjapp gjennomgang av egne FB-bilder at den har vært med på alt fra muldyrsvette til døde hvaler, radioaktive gamle gruver, sauna i ørkenen, som padletøy under våtdrakt, jordprøve-graving i 50 grader og generelle teltturer.

Haha! Det var en bereist tskjorte. Fasinerende hvalebilde.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no