Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-11, 11:11   #21
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Legg den i bløt i eddikvann før du vasker den på så høy temperatur som du tror den kan tåle. Det har hjulpet på skikkelig surstinkende sykkeltøy her i huset.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 12:22   #22
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

"T-skjorte? Den har jeg IKKE sett!"

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 12:35   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

"T-skjorte? Den har jeg IKKE sett!"

Fulgt opp med "Seh! Jeg har ny behå! "

Han kommer til å mase videre om den trøya, men det er ikke på grunn av trøya.

  Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 12:43   #24
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

"Internettet sa at jeg skulle kaste den."

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 14:13   #25
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Du må over 60 grader i hvertfall. Koking er en fin ting i sånne sammenhenger. Og krymper de, så krymper de.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 15:54   #26
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Varmere vask pleier å hjelpe. Prøv opp mot 70-80 grader.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Kokvask. Enten blir den ren, eller så er den ødelagt og kan kastes etterpå.


Problemet i USA er at man ikke har noen kokvask ( ) den forrige maskinen vår brukte varmt vann fra springen. Og hadde Kverneland i midten som ødela vasken. Egentlig ganske greit - klærene ble inne rene, men det gjorde ikke noe, for de var jo uansett ødelagt....

Nå har vi en vaskemaskin som varmer opp vannet, men det er neppe snakk om kokvask, men jeg aner jo ikke hva "extra hot" betyr. Vasking av klær i USA er en utfordring, jeg hadde dødd for en vaskemaskin som fortalte meg antall grader og ikke cold, varm, hot og extra hot.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 16:00   #27
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Kjemisk rensing på renseri? Hvor mye er t-skjorten verdt? Er det affeksjonsverdien som er høy her må det bli glass og ramme.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 16:27   #28
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Kok den i en kjele med eddikvann.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 16:29   #29
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Klipp ut trykket og sy det på en annen t-skjorte.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 16:29   #30
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Koking i gryte ja.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 16:29   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Jeg leste en artikkel en gang om kjøp av vintage-klær, og der ble det hevdet at man aldri, aldri måtte kjøpe noe som luktet svette, for det ble rett og slett aldri borte i vask. Jeg kan i alle fall underskrive på at kjemisk rens ikke tar svettelukt fra arvet herredressjakke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 16:29   #32
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Men da koker du opp og lar det koke 10-15 minutter i gryte.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 17:01   #33
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.959
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Noen kaster ikke klær. Ikke t-skjorter som er hele og man har fått fra gode venner og har fine påskrifter om hvor bra det er med store trær.

Så dersom t-skjorten ikke er hel, så kan den kastes?

Det ville da vært veldig synd om den lå i veien mens du klippet noe annet stoff.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 17:02   #34
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Så dersom t-skjorten ikke er hel, så kan den kastes?

Det ville da vært veldig synd om den lå i veien mens du klippet noe annet stoff.

Plutten synes ikke det er litt gøy å leke med saks for tiden?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 17:15   #35
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Legg på masse Vanish under armene (det er der det lukter svette, ja?) og la det ligge på natten over. Vask så på HØY temperatur, 75 grader pleier å gå bra for én vask.

Enten virker det, eller så virker det ikke. Alt å vinne, nothing å tape - for INGEN får LOV å gå med svettelukte-T-skjorter med vilje! Da kaster du den med god samvittighet!

(Og jeg har selv hatt innerplagg som er blitt forsøplet med svette under pågående infeksjon/antibiotikabehandling som bare var å kaste; det sitter vanvittig godt sånn infeksjonssvette. Kanskje bakteriene som får det til å lukte ekstra, hva vet jeg - jeg pleier aldri å lukte svette ellers i hvert fall.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:10   #36
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Vasking av klær i USA er en utfordring, jeg hadde dødd for en vaskemaskin som fortalte meg antall grader og ikke cold, varm, hot og extra hot.

Min har ikke engang "extra hot"! Og velger jeg "hot" vask må det bli "cold" skylling. Klær blir jo ikke reine her!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Enten virker det, eller så virker det ikke. Alt å vinne, nothing å tape - for INGEN får LOV å gå med svettelukte-T-skjorter med vilje! Da kaster du den med god samvittighet!
[...] Kanskje bakteriene som får det til å lukte ekstra, hva vet jeg - jeg pleier aldri å lukte svette ellers i hvert fall.)

Kanskje det er byllepestbakterier? Det er ikke bare under armene heller, det lukter jo av hele greia! Femti varmegrader gjør visstnok sånt. Det skal for øvrig nevnes at Nøstebarntrøya mi han rappa med seg viste nok en gang at ubehandlet ull er uovertruffent som felttøy!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Fulgt opp med "Seh! Jeg har ny behå! "

Han kommer til å mase videre om den trøya, men det er ikke på grunn av trøya.

Verdt et forsøk!

Jeg skal prøve baking soda og koking, tenker jeg. Og så lete på butikken etter noe vanish-aktig. Vanlig flekkfjerner her har jeg prøvd. Og gallesåpe.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:14   #37
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Vi ordnet så at vi fikk kaldtvann inn i maskinen i USA, først var det varmt vann som gikk inn. Jeg tolket det slik ca at cold var 30 grader, warm var 40 grader, hot var 60 og extra hot var 90. Men jeg aner ikke om det var riktig. Vaskemaskinen vår var i hvert fall ny og veldig bra (LGs beste).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:16   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Problemet i USA er at man ikke har noen kokvask ( ) den forrige maskinen vår brukte varmt vann fra springen. Og hadde Kverneland i midten som ødela vasken. Egentlig ganske greit - klærene ble inne rene, men det gjorde ikke noe, for de var jo uansett ødelagt....

Nå har vi en vaskemaskin som varmer opp vannet, men det er neppe snakk om kokvask, men jeg aner jo ikke hva "extra hot" betyr. Vasking av klær i USA er en utfordring, jeg hadde dødd for en vaskemaskin som fortalte meg antall grader og ikke cold, varm, hot og extra hot.

Jeg har hørt mye om amerikansk klesvask. Og jeg undrer meg over hvordan det kan være slik. USA er jo et av verdens mest framgangsrike land, hvorfor står det så elendig til i vaskemaskinparken?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:16   #39
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Jeg forstår veldig godt din , Acsa. Den forrige maskinen (den med kleskvernen) brukte 20 minutt på å bløte ut og ødelegge klærene. Jeg husker jeg vasker alt fire ganger og skrudde var tvannsberederen på maks temp. O leverte alt som ikke var håndklær og sengetøy eller truser til rens. Jeg har spart en del på å kjøpe ny maskin...

Begriper ikke at de ikke kan ha skikkelige vaskemaskiner i dette landet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:23   #40
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har hørt mye om amerikansk klesvask. Og jeg undrer meg over hvordan det kan være slik. USA er jo et av verdens mest framgangsrike land, hvorfor står det så elendig til i vaskemaskinparken?

Nei du kan jo spørre! Men det er ganske mye elendig kvalitet på ganske mye her borte, i grunnen. Feks har de funnet ut at det er en god ide å ha varmtvannsberedere og avløp fra AC på loftet (altså kaldloftet). Der er man jo ofte, så når noe går tett eller lekk, så finner man det ut når man får en stor, bløt flekk i taket. Og det meste er laget for å vare maks 10 år.

Sa jeg at oppvaskmaskinen vår kun har spylehjul i bunnen og på toppen av maskinen, slik at man ikke kan ha store boller eller gryter i nederste kurv, for da blir ikke det som står øverst rent på undersiden.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no