Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 22:44   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

En slags spin-off med andre ord.

Har du begynt på en serie som du ikke likte, selv om "alle andre" digget den? Og hva var grunnen til at du ikke ble hektet,tror du?

Jeg har forsøkt meg på Sopranos, nesten en hel sesong, men det funket ikke for meg. Jeg er ikke så glad i mafia og slikt, det kan være en grunn. Som oftest må jeg heie på "the good guys", og mafiafolk er jo ikke akkurat det.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:45   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Jeg har forsøkt meg på Frusterte fruer flere ganger, men ikke kommet helt inn i det. Det burde jo være en serie som passer meg, men det blir så mye av alt at jeg ikke har likt den.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:47   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

The Wire slo aldri an her i huset, til tross for mye lovende anbefalinger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:47   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Grey's Anatomy.

Jeg likte nesten ingen av de sutreputrete, teite legene, så jeg ga opp.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:48   #5
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Prison Break. Jeg synes det er helt på bærtur!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:50   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Jeg er den eneste jeg kjenner som ikke likte Friends. Hovedårsaken var rollefiguren til Lisa Kudrow, som jeg synes var usedvanlig fjollete. Ellers stiller jeg stort sett i klubben "det har jeg aldri sett". Frustrerte fruer? Sex og singelliv? Lost? Sopranos? Grey's Anatomy? Aldri sett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:52   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Grey's Anatomy.

Jeg likte nesten ingen av de sutreputrete, teite legene, så jeg ga opp.



Og House. Jeg vet alle synes han er så sexy, jeg ser bare arrogansen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:52   #8
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Dynastiet og Falcon crest skjønte jeg aldri poenget med. Heller ikke Hotel Cæsar, men jeg vet jeg er i mindretall

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:52   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Jeg ser lite på TV, og Fustrerte Fruer ser jeg jaffal ikke! Jeg så de første episodene og har sett litt dann og vann og synes hele serien er teit og dønn kjedelig. (Det synes jeg forresten om de fleste serier. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:53   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

House. Og det er fortsatt uforståelig, i og med at jeg er dypt facinert av sære diagnoser og rare sykdommer. Jeg kommer nok til å prøve meg igjen, til tross for at jeg ikke tålte trynet på hovedpersonen. Ikke på en ironisk måte en gang. Sexy?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:53   #11
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Jeg ga opp Six Feet Under. Det døde jo folk hele tida!

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:54   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Frustrerte Fruer er Fæle Fruer!

Og så er jeg ikke så glad i britiske kostymedramaer. :dukker:

(Ja, altså, jeg misliker dem ikke, for det går jo nesten ikke an, men jeg setter dem ikke på DVDen heller. Jeg har alltid noe anne jeg heller vil se. Og synes det var mer morsomt med parodien Cold Comfort Farm, feks. )

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:55   #13
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Lost og Prison Break har eg aldri klart. For ikkje å gløyme 24.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:55   #14
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

House. Jeg er ikke så veldig keen på Greys heller da.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:55   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Sopranos har jeg ikke orket å se på. Jeg kan ikke fordra Seinfeld heller, uten sammenligning for øvrig.
Six Feet Under har jeg heller ikke sett særlig på, det var bare sært eller noe. 24 er bare teit, også.
Lost fenget heller egentlig ikke, men jammen ser jeg ikke litt på det likevel.

Frustrerte Fruer klarer jeg meg ypperlig uten, men jeg kan slå til og se på det en gang i blant.

Egentlig er det få serier jeg klarer meg uten, på et vis.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:55   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Frustrerte fruer, Lost og Prison Break er de jeg kommer på i farten. Frustrerte fruer skule teoretisk sett treffe meg ganske bra, men ett eller annet gjør at jeg ikke blir fenget.

Jeg blir ikke veldig lett fenget av serier, så både Greys, House, og andre "in-serier" blir sånn at jeg kan slumpe til å se en episode, men jeg får likevel ikke lyst til å følge med påfølgende episoder.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:56   #17
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Jeg kan ikke fordra amerikansk sitcom som "Alle elsker Raymond" og " Bundy".

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:57   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg kan ikke fordra Seinfeld heller, uten sammenligning for øvrig.
Six Feet Under har jeg heller ikke sett særlig på, det var bare sært eller noe.

Disse to er de eneste seriene jeg har fulgt med på og virkelig likt de siste 15 åra.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:02   #19
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Prison Break (give me a break)
the Wire, så en episode eller to, fengslet ikke meg
Himmelblå og den andre norske som gikk/går (kanskje de er bra, har aldri sett på dem)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:03   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Lost, 24, Sopranos, Prison Break, - og ikke minst Hotel Cæsar, og nå så jeg noen nevnte Alle elsker Raymond.

Jeg falt heller aldri for Frustrerte Fruer, men de kan sees om jeg er desperat nok.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no