Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

9 rynker - to helt nye

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-10, 13:18   #41
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 13:38   #42
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

I følge kilder her inne, kan du unngå disse rynkene om du ikke smiler så mye.

Du må ikke glemme at det kan hjelpe å være litt rund i kantene, evt la være å slanke seg.
Sol og røyk må man også holde seg unna, og i tillegg bruke høy solfaktor.

Leste nylig at man kan få rynker mellom puppene av pushupbh. Hvor vitenskapelig dette er har jeg ingen anelse om.


Sist redigert av Frost : 01-04-10 kl 13:52.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:04   #43
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Leste nylig at man kan få rynker mellom puppene av pushupbh. Hvor vitenskapelig dette er har jeg ingen anelse om.

Det leste jeg også, men satser på at det fordrer at man faktisk har noe å pushe opp.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:12   #44
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Så de får ikke rynker fordi hudkvaliteten generelt blir dårligere av å røyke altså... Jeg syntes uansett at det er litt anderledes med folk som soler seg mye og som røyker, kontra de som ikke gjør det. Man får helt klart hudskader av røyk og sol.

Jeg har prøvd å google dette med at man kan unngå å få rynker om man ikke gjør noen grimaser, men finner ikke noe som tyder på det egentlig.

Jeg tror ikke man kan unngå rynkene ved å ikke smile eller gjøre andre grimaser, men når man får rynker kommer de vel først der huden oftest krøller seg, det er jo bare logisk?

Jeg tviler på at jeg hadde fått 2 sinnarynker mellom øyebryna som 25-åring hvis jeg aldri myste eller var morsk.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:29   #45
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Hvorfor synes du det er så usannsynlig at man får rynker der huden vanligvis krøller seg, Joika?

Mimikk-rynker er et hyppig brukt begrep i sminkeindustrien, og på eget ansikt ser jeg godt at jeg har linjer etter egne mimikkvaner (jeg har linjer i panna fordi jeg hever mye på øyenbrynene, og har noen linje rundt munnen etter en bevegelse jeg ofte gjør.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:35   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Barbra Cartland sa: "After forty a woman has to choose between losing her figure or her face. My advice is to keep your face, and stay sitting down.”

Så hun mente at man heller burde være lubben og rynkefri.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:38   #47
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Jeg vet ikke om jeg vil ta imot skjønnhetstips fra en dame som sminker seg på denne måten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:45   #48
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg vet ikke om jeg vil ta imot skjønnhetstips fra en dame som sminker seg på denne måten.

Du har et poeng...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:49   #49
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hvorfor synes du det er så usannsynlig at man får rynker der huden vanligvis krøller seg, Joika?

Mimikk-rynker er et hyppig brukt begrep i sminkeindustrien, og på eget ansikt ser jeg godt at jeg har linjer etter egne mimikkvaner (jeg har linjer i panna fordi jeg hever mye på øyenbrynene, og har noen linje rundt munnen etter en bevegelse jeg ofte gjør.)



De som krøller panna mye får linjer der. De kommer ikke av seg selv. Smilerynker kommer heller ikke av seg selv. Man får ikke smilerynker gratis nei, de må man jobbe for å få. Det er derfor de er så sjarmerende.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 16:54   #50
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Du har et poeng...

Dama ble jo 99 år gammel. Jeg synes hun holdt seg bra.

Dette bildet var ikke så ille.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 17:30   #51
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Kunsten er vel å smile bare litt, så man ikke lager så mange rynker.

Prøvde å lage kolon nemlig kolon :, men den ble til rørt-smiley. Pussig.

Dette er nemlig:
Skriver

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 17:39   #52
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Kunsten er vel å smile bare litt, så man ikke lager så mange rynker.

Nei nei! Smile masse! Smilerynker er flott!

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:10   #53
Alley
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 17
Alley har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Xlift Wrinkle Repairing Serum fra Andrea Milano er kjempe bra. Mora til ei venninne av meg har to "gode" rynker under øynene. Etter å ha brukt denne i ei uke, bare i halve ansiktet, ble det veldig forskjell. Den ene rynka var så og si helt "retta ut"... Var kjempe spesielt å se på...

Alley er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:14   #54
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Det tror jeg på hvis noen skaffer meg den kremen gratis...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:33   #55
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Ny bruker med fire innlegg, hvorav tre handler om merket Andrea Milano?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:17   #56
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Ny bruker med fire innlegg, hvorav tre handler om merket Andrea Milano?

Ja, derav svaret mitt. Jeg blir ganske skeptisk.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:31   #57
Alley
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 17
Alley har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Som sagt, tilfeldig at jeg startet på denne delen av forumet. Beklager dersom det virker som reklame. Jeg kan gjerne slette mine innlegg hvis det er ønskelig Ville bare svare på hva jeg brukte jeg

Alley er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:33   #58
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Alley, her.

Som sagt, tilfeldig at jeg startet på denne delen av forumet. Beklager dersom det virker som reklame. Jeg kan gjerne slette mine innlegg hvis det er ønskelig Ville bare svare på hva jeg brukte jeg

Eller mor til ei venninne.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:33   #59
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Er det vanlig å ha telling på rynkene sine altså? Jeg aner ikke jeg, kanskje jeg rett og slett ikke har noen, for jeg er for feit! :lurer:

All min sympati til HI altså.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:50   #60
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Takk for sympati! Og heldige rynkefrie du! Kanskje du er litt ung ennå for slike ting?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no