Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Juletre: plast eller ekte?
Plast er bra! 30 22,90%
Skikkelig ekte juletre, selvfølgelig 98 74,81%
Har ikke juletre 2 1,53%
Dustepoll 1 0,76%
Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 22:51   #41
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Er det bare meg som dropper juletre pga. små barn?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 22:54   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Er det bare meg som dropper juletre pga. små barn?

Hvorfor det? Allergi kan jeg skjønne, men ellers er jo små barn den beste grunnen til å ha juletre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 22:56   #43
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Har aldri falt meg inn å droppe juletre på grunn av små barn. De syns jo juletre er fantastisk!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:00   #44
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Ekte tre eller ingenting.

Småbarn er ingen hindring.

veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:02   #45
Kims
Aktiv
 
Kims sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 264
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi bruker alltid å reise bort noen dager før julaften og kommer ikke hjem før i begynnelsen av januar, så vi bruker ikke å ha juletre. Når vi skal ha juletre kommer vi til å kjøpe ekte.

__________________
Storebror 2009 og lillesøster januar 2014
Kims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:08   #46
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Ekte tre, og kan ikke tenke meg noe annet. Med mindre noen i familien blir sterkt allergisk, så klart.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:17   #47
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Er det bare meg som dropper juletre pga. små barn?

Vi har alltid hatt juletre selv når vi hadde en hyper 1-åring, 3-åring og 5-åring. Det har så og si alltid godt bra. En velt tror jeg vi har hatt. Siden lot de treet stå i fred.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:38   #48
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Juletre er jo der for ungane! Om eg ikkje skulle hatt ungane hadde eg heller ikkje hatt tre.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:43   #49
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Juletre er jo der for ungane! Om eg ikkje skulle hatt ungane hadde eg heller ikkje hatt tre.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 01:15   #50
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Ekte tre!!!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 01:21   #51
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet
 
Ulvhedina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 496
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi pleier bare å henge opp en Wunderbaum med "New car"-lukt. Bare sånn at vi kan si at vi har tre, men slipper å pakke det ned.

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 01:30   #52
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Her er det bare ekte tre som gjelder; vanlig gran, sølvgran eller edelgran. Vi MÅ ha lukta av grantre, ellers er det noe som mangler. Treet overlesses for øvrig av julepynt, hehe.

Forsøkte plasttre for noen år siden - det var stusselig...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 08:10   #53
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Hmm, kanskje jeg må skaffe tre da.
Bare det at vi har så liten stue, og med selskap her til tolv 1. juledag blir det litt trangt.

Leste noe her om en tråd festet i taket, kanskje jeg skal prøve det.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 08:15   #54
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi pleier å kjøpe fjelledelgran.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 08:28   #55
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi har uekte juletre, og det er alldeles vakkert! Dette kjøpte vi med oss fra Usa, når vi bodde der. Et stort og fint "Donald-Duck"-tre.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 09:58   #56
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi skal ha ekte så lenge gubben kommer seg til skogs for å hogge et Jeg og ungene er også med da!
I det siste har vi hatt gran, men furu er også fint.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 10:32   #57
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Plast.
Astma og allergi hele gjengen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 10:34   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Er det bare meg som dropper juletre pga. små barn?

What? Jula (med juletre) er jo for barna. Kunne ikke falle meg inn i måneskinn å droppe noe som helst julegreier pga. barna. I år har jeg en liten på snart 2 år som løper rundt og sikkert river ned halve julestæsjet første uka, men så går det seg nok til. Gleder meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 10:39   #59
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Det er penest med edelgran synes jeg, men vi har plast. Det er viktigere at lillebror kan feire jul og få puste enn at han ligger dausjuk på grunn av granen.

  Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 10:43   #60
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Min mellomste datter reagerer sterkt på ekte, så her går det i plast. Blir så fint så.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
juletre


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no