Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Juletre: plast eller ekte?
Plast er bra! 30 22,90%
Skikkelig ekte juletre, selvfølgelig 98 74,81%
Har ikke juletre 2 1,53%
Dustepoll 1 0,76%
Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 18:54   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Edelgran drysser lite eller ingenting.

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Synes edelgran er penest

Edelgran altså. Da blir det det. Jeg setter det opp i midten av desember så jeg får nyte det lengst mulig i førjulstiden (som er min favorittid), men siden jeg hiver det ut 2. januar så blir det jo ikke stående så lenge uansett, så da holder det seg kanskje bra.
Jeg får se hvordan det går i år.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:04   #22
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi har ca. verdens styggeste plasttre. Det duger i år og kanskje et år til, hvis ikke mus har mumset på det der det står oppe på loftet.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:06   #23
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Ekte, MÅ ha lukta av tre i hus.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:22   #24
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi har plast pga allergi. Treet er kjempefint.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:31   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Vi har alltid hatt ekte tre, og jeg bekymrer meg null og niks for "dyr og dritt". Edelgran drysser lite eller ingenting. Hvis noen i familien skulle bli allergiske så vi ikke kan ha ekte tre, ville nok jeg personlig foretrukket å ikke ha noe juletre. Men jeg regner med ungene heller ville hatt plasttre enn ikke noe tre. Håper ikke det skjer, for jeg syns ikke plasttrær er fine i det hele tatt.


Det er da du setter opp vrihasselen, lerken eller bjørken.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:37   #26
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Edelgran altså. Da blir det det. Jeg setter det opp i midten av desember så jeg får nyte det lengst mulig i førjulstiden (som er min favorittid), men siden jeg hiver det ut 2. januar så blir det jo ikke stående så lenge uansett, så da holder det seg kanskje bra.
Jeg får se hvordan det går i år.

Vi har hatt edelgran så lenge jeg kan huske og de drysser minimalt (om noe i det hele og store). Og jeg er virkelig slurven med å gi det vann.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:38   #27
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi har plasttre, og det ser riktig så snasent ut når det er dekorert med lys og pynt.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 19:42   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Vi har hatt edelgran så lenge jeg kan huske og de drysser minimalt (om noe i det hele og store). Og jeg er virkelig slurven med å gi det vann.


Åja blæh, må jo vanne det og, sånt er jeg ikke vant med.
Juletre-stell for dummies? Jeg husker jo ingenting av det å ha ekte juletre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 20:23   #29
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Fjelledelgran må til, og den må helt opp til taket.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 20:28   #30
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Plast. Mest fordi jeg synest det er helt idiotisk å kappe et levende tre, dra det i hus, pynte det med glitter og se det dø langsomt.

__________________
HARIBO MACHT KINDER FROH UND ERWACHSENE EBENSO
pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 20:28   #31
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi har ekte juletre.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 20:30   #32
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
 
Thelma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 217
Thelma er litt kul
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Ekte tre.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 20:51   #33
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Helt klart ekte tre,som er selvhogd!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:04   #34
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi har ikke noen tradisjon enda. Reiser bort annenhver jul, og har da ikke tre.
Med galne 1-2 åringer i hus dropper vi tre. Vi har hatt ekte tre en jul siden jeg flyttet hit (6 år siden).

I år har også gal snart 2-åring i hus, så kommer til å droppe tre inni og pynte thuia utenfor inngangsdør. Hadde jeg hatt større stue hadde jeg kanskje tatt sjansen på tre inne.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:43   #35
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi har ekte juletre. Og jeg spyler det før det kommer inn i stuen, så jeg slipper og dele stuen med småkryp.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:44   #36
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Eg skal ha plast i år. For eg kjem til å vere litt her og der heile jula og orkar ikkje styre med det.

Kor finn eg fine, nette plastjuletre da?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:44   #37
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi har plast. En av guttene reagerte med såre øyne og rennende nese da vi dro inn en edelgran for noen år siden. Det vil vi helst ikke oppleve igjen og derfor kjøpte vi plast.

Jeg synes plast er helt OK.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:45   #38
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Ekte tre.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 22:44   #39
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Vi har alltid Edelgran.Jeg synes det drysser minst og er det peneste.

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 22:49   #40
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Ekte juletre eller plast?

Ekte eller ingenting. (eller dvs, allergi er godkjent grunn for å ha plast)

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
juletre


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no