Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-23, 13:16   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

Ja, har en liten time på Lagunen i ettermiddag. Dersom det er tomt for langermet hvit ulltrøye på Obs, hvor kan jeg flakse til å finne da? Har sjekket nettbutikkene til Cubus og Lindex, lite lovende, men kanskje annet utvalg i butikk?
Ja, det er værvarsel 17.mai som sprer panikken…

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 13:22   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

På Nesttun senteret har de pleid å ha på ViC? Er det det den heter? Eller Elle.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 13:55   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

Synes Cubus alltid har? Jeg har derfra.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 14:03   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

Sparkjøp har.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 14:07   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

Sparkjøp er ikke på Lagunen i Bergen. Har bare en time til rådighet der i dag, håper å finne da. Ellers var også Sparkjøp min første tanke, men jeg tipper de er utsolgt.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 14:24   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

Sportsbutikk eller Woolland?


Sist redigert av frukt : 15-05-23 kl 14:31.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 14:51   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

https://www.xxl.no/neomondo-wool-lon...185987_1_style
De har grå på xxl, men finner ikke hvite.
Men tror at Change kanskje har, eller så ville jeg sjekket VIC eller Match.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 16:37   #8
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

Kan melde om at Obs har, men bare store størrelser, de andre kjedebutikkene bare så dumt på meg når jeg spurte. Live inne fra Sparkjøp, vel…, det blir en kald nasjonaldag.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 21:28   #9
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

Finnes Bogerud tekstil i Bergen? De har

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 21:33   #10
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvit Ulltrøye Lagunen (Bergen)

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Finnes Bogerud tekstil i Bergen? De har

Niks.

Og alle som i utgangspunktet har, hadde ikke, eller de hadde bare Str altfor stor igjen.

Jeg endte med å kjøpe to (begge døtrene som trengte) hvite tynne bomullsgensre på Lindex. 2 lag må da være bedre enn 1 lag, selv om frysepinnen i meg helst skulle hatt tak i ull.

Og jeg orker ikke bruke hele 16.mai ettermiddag/kveld i samme ærend. (På Sparkjøp var jeg definitivt ikke alene i jakten på ull, var attpåtil innom de to største Sparkjøp-butikkene, og 2 Coop Obs butikker).

Men tusen takk for tips og engasjement i saken, alle sammen .

Det kunne vært verre - det kunne vært brodder jeg var på jakt etter til nasjonaldagen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no