Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-14, 22:23   #21
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

En gullstripete vase fantastisk? Jeg kjenner jeg skjønner ikkeno'. :lister meg stille ut igjen:


Jupp, fordi jeg liker den

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 23:15   #22
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?



Sukk og akk. Har ikke blomster nå.. hehe.
Jeg visste ikke at folk driver og byr på den da! Jeg kjøpte min i butikk hos den lokale damen jeg prøver å støtte! Så jeg har en del Kahler hehe. Men mest ting som ingen andre liker. Brune ting.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 23:25   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Nettopp derfor har jeg ingen av lyshusene heller...

Ikke jeg heller. Eller konglelysestakene eller juletrelysestakene. #sær

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 23:26   #24
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Ikke jeg heller. Eller konglelysestakene eller juletrelysestakene. #sær

Hva er en konglelysestake?? Og hva er en juletrelysestake?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 23:27   #25
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Mener du sånn jødisk hannukkahsak?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 23:41   #26
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Hva er en konglelysestake?? Og hva er en juletrelysestake?


De mener Kähler sine hus, kongle- og juletrelysestaker.

Jeg er også over gjennomsnittet interessert i interiør og synes det blir litt rart med uttalelser som at man ikke vil ha noe fordi "alle" har det. Å ikke like en ting er selvsagt helt greit. Men å la være og kjøpe noe man liker fordi det er en populær gjenstand?
En designklassiker er ikke en klassiker fordi man er den eneste som eier den, esse. Hvis man har en interesse for interiør, og antakeligvis også design, eier man som regel veldig mye som "alle" har. Eventuelt har man kanskje huset fullt av spesialdesignede møbler bygd av en lokal møbelsnekker og prototyper av lamper som aldri ble satt ut i produksjon. Eller man har fått tak i den supersjeldne treseteren til Sven Ivar Dysthe . Det tilhører, etter min erfaring, til sjeldenhetene å være så original på interiørfronten.

Jeg har ikke denne vasen, btw., men er ganske sikker de fremdeles har den til salgs på iallefall en av interiørbutikkene som fører Kähler her i byen.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 25-09-14 kl 23:49.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 23:45   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Jeg liker den i gull mye bedre enn de andre fargene vasen kommer i. Den svarte begynner jeg å venne meg til da, men jeg synes den grønne, blå og rosa er så blass i malingen sin. Jeg har den store i gull (kjøpt selv til normalpris) og den minste i svart (fått i gave).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 23:50   #28
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

De mener Kähler sine hus, kongle- og juletrelysestaker.


åååjaaa! De HAR jeg jo! Juletre, i hvitt

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 23:51   #29
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

De mener Kähler sine hus, kongle- og juletrelysestaker.

Jeg er også over gjennomsnittet interessert i interiør og synes det blir litt rart med uttalelser som at man ikke vil ha noe fordi "alle" har det. Å ikke like en ting er selvsagt helt greit. Men å la være å kjøpe noe man liker fordi det er en populær gjenstand?
En designklassiker er ikke en klassiker fordi man er den eneste som eier den, esse. Hvis man har en interesse for interiør, og antakeligvis også design, eier man som regel veldig mye som "alle" har. Eventuelt har man kanskje huset fullt av spesialdesignede møbler bygd av en lokal møbelsnekker og prototyper av lamper som aldri ble satt ut i produksjon. Eller man har fått tak i den supersjeldne treseteren til Sven Ivar Dysthe . Det tilhører, etter min erfaring, til sjeldenhetene å være så original på interiørfronten.

Jeg har ikke denne vasen, btw., men er ganske sikker de fremdeles har den til salgs på iallefall en av interiørbutikkene som fører Kähler her i byen.

Ting jeg ser ofte i stylinger og hjem mister interessen for meg. Rett og slett fordi jeg blir lei av det. Jeg sverger til bruktkjøp. Da får jeg ikke sjansen til å bli lei av det hos andre.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-14, 23:58   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Jeg syns ofte det er litt nedtur når jeg er veldig tidlig ute med å finne en flott ting, som deretter går hen og blir mainstream. (Sikkert fordi det ikke skjer så ofte )

Jeg har ingen problem med å kjøpe noe mange har fra før hvis det er noe jeg liker og som allerede er en etablert greie.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 00:04   #31
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Bruktstilen er jo også en interiørstil mange har i dag. Og selv om det sjelden er de samme møblene, har jo ofte hjemme de samme uttrykkene (jeg sier ikke at det gjelder hjemme hos deg, jeg aner jo ikke noe om hvordan du har det). Da er det jo loppiskuppene som skal understreke den personlige smaken og "det lille ekstra" i interiøret. Ikke bare har man pengene til å kjøpe design, man har også et øye for detaljer og en evne til å kombinere nytt/gammelt- billig/dyrt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 00:10   #32
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syns ofte det er litt nedtur når jeg er veldig tidlig ute med å finne en flott ting, som deretter går hen og blir mainstream. (Sikkert fordi det ikke skjer så ofte )

Jeg har ingen problem med å kjøpe noe mange har fra før hvis det er noe jeg liker og som allerede er en etablert greie.

Haha! Det er jo som regel en grunn til at man velger som man gjør, tenker jeg. Jeg tror smaken vår blir styrt mye mer av trender enn vi er villige til å innrømme. Jeg kjøpte, når vi er inne på det, min første Kählerting lenge før det var i alle blogger og interiørblader, men det var jo ikke noe jeg hadde funnet på selv. De hadde jo allerede tatt dem inn på en av byens trendy interiørforretninger og selv om det var "nytt" var det jo en del av trendbildet- kanskje helt i startfasen, men læll. Det er jo gjerne slik at om man finner det tilgjengelig i en butikk nær deg, er vel "faren" for å være en trendsetter temmelig liten. Early adapter får være bra nok .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 00:27   #33
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Idet man finner noe på en interiørbutikk i byen er det vel veldig mainstream.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 00:33   #34
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Idet man finner noe på en interiørbutikk i byen er det vel veldig mainstream.

Nja. Det vet jeg ikke. De selger jo en del ting som er såpass sært at det aldri blir trendy også. Noe av det som tilbys innen design er jo ganske smalt og de regner vel neppe med å selge mange eksemplarer. Men er man en seriøs tilbyder av design, vil man vel som butikk også vise at de kan interiør med å selge slike gjenstander og å være tidlig ut med det aller nyeste. De drar jo gjerne land og strand rundt på messer og tar inn nye ting fra ferske desingere som ikke en gang er kommet i salg, og av og til ikke er startet opp med produksjon.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 00:57   #35
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Haha! Det er jo som regel en grunn til at man velger som man gjør, tenker jeg. Jeg tror smaken vår blir styrt mye mer av trender enn vi er villige til å innrømme. Jeg kjøpte, når vi er inne på det, min første Kählerting lenge før det var i alle blogger og interiørblader, men det var jo ikke noe jeg hadde funnet på selv. De hadde jo allerede tatt dem inn på en av byens trendy interiørforretninger og selv om det var "nytt" var det jo en del av trendbildet- kanskje helt i startfasen, men læll. Det er jo gjerne slik at om man finner det tilgjengelig i en butikk nær deg, er vel "faren" for å være en trendsetter temmelig liten. Early adapter får være bra nok .

Joda, men hvis jeg finner det på en interiørbutikk i Trondheim, tror jeg jo ikke at jeg er først ute akkurat. Jeg snakker selvsagt om ting jeg har "oppdaget" før de ble tilgjengelig i interiørbutikkene i nærheten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 00:58   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Jeg har for øvrig aldri trodd at jeg er noen trendsetter.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 08:40   #37
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jupp, fordi jeg liker den

Vakkert. . Tar gjerne et tips hvis noen av dere i bartebyen ser denne i butikk. Den hadde tatt seg bra ut i den ellers enkle stuen min. Kan innrømme å like gull.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 09:33   #38
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Kähler har mye fint synes jeg. Selv om "alle" kanskje har det så er det jo gjerne fortsatt fint. Det er vel heller det spennende momentet som forsvinner, tenker jeg.

Jeg kunne godt hatt en slik vase, men den med sorte striper passer nok best hos meg, hvis noen. Jeg har forøvrig lyshusene deres, hele seks stykker, og er veldig glad i dem. Selv om mange andre har disse lyshusene, så har de gjerne ikke alt det andre jeg har - og de setter sitt preg på mitt hjem, et helt annet hos andre.

Å betale helt sinnsyke priser for slikt fordi privatpersoner skal tjene penger på at slike ting, som ikke har særlig stor affeksjonsverdig eller verdi av å være eldre gjenstander etc., er helt hinsides. Jeg hadde aldri betalt mer for hverken vaser, lyshus eller noe annet, enn det de koster i butikk. Virkelig ikke. Så fint og viktig er det ikke.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:18   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Nå fikk jeg ENORMT lyst på boller!!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:21   #40
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Jeg også. Mye mer enn på vase.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no