Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva skal til for at du prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 20:30   #61
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men, OK, HI til Lillemeg var på linje med HI her, jeg mener bare å huske at ting utviklet seg eh- mer negativt-utover i tråden. Vel, den ble jo ganske morsom til slutt.

Det ble en klassikernominert tråd, faktisk! :fremdeles :

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:41   #62
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg er relativt raus med både røde og grønne prikker. Jeg prikker det jeg føler for når jeg føler for det, enkelt og greit. For meg betyr farge på prikken lite, og jeg liker godt å være på et sted som dette der det er flere som tenker sånn om prikker.
Jeg er helt sikker på at du vil trives her Solå, ialle fall sånn som jeg har oppfattet deg fra SG.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:45   #63
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Her er forøvrig en annen tråd om hvordan folk prikker, Solå. Kommer visst opp slike nå og da. Ikke bare fra ferskinger.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:50   #64
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg grønnprikker innlegg jeg liker. Jeg rødprikker sjelden, men det har hendt. Pleier heller å si ting rett ut til den det gjelder.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:51   #65
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

At jeg husker det. :glemsk, distre og noget svimete:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:57   #66
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

og så ta inn drøssevis med koseklemmeprikker.

Eg fekk ingen trøsteprikkar for innlegget om den sørgelige M&Ms-situasjonen.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:58   #67
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Men sånn ellers så kan eg seie meg enig med Maki her. :lat:

Opprinnelig lagt inn av Maki, her.

Jeg grønnprikker hvis jeg finner et innlegg spesielt artig, informativt eller har god argumentasjon.
Jeg kan også grønnprikke som takk for hjelpen om jeg har sput om noe.
Innimellom jeg jeg sendt avgårde en beskjed/opplysning el i stedet for å sende pm.

Jeg tror ikke jeg har delt ut noen røde ennå.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:58   #68
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.290
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg fekk ingen trøsteprikkar for innlegget om den sørgelige M&Ms-situasjonen.

Aldri hørt om. Gikk du tom?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:04   #69
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg har hørt påstått at man bør legge ut bilder av avkommet, bli gravid eller gifte seg. Det gir grønne prikker. Ja, og så begynner jeg etterhvert å tro at man lettere får prikker om man er fersk og sier noe lurt.

Jeg la merke til det selv (hvem skulle trodd!), faktisk. Jeg prikker lettere ferskinger med få grønne under brukernavnet, som sier noe lurt.

Kanskje jeg rett og slett tror de er lettere å manipulere til å gi meg en takk-for-prikk-prikk?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:06   #70
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg fekk ingen trøsteprikkar for innlegget om den sørgelige M&Ms-situasjonen.

Det var da helt utrolig!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:09   #71
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg fekk ingen trøsteprikkar for innlegget om den sørgelige M&Ms-situasjonen.

Næh! Her er en:

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:46   #72
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Esme-Hun er ikke riktig klok! .

Lille meg, da! Det der var ikke særlig hyggelig sagt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:47   #73
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Er det lov å forandre quoter, eller blir man rødprikket for det?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:51   #74
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det er lov å forandre quoter, man blir ikke rødprikket for det!

Det er sant!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:52   #75
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er ikke sant, ditt nek!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:53   #76
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Lille meg, da! Det der var ikke særlig hyggelig sagt.



(Det over der var en målløs Lille meg - sånn i tilfelle dere lurte. Jeg kan nemlig være målløs, det ha.. eh.. )

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:54   #77
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Glemte hun sjefs-tittelen din?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:56   #78
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.217
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Glemte hun sjefs-tittelen din?

Hva er rines sjefstittel?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:56   #79
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.



Det er det verste!

Er det nå jeg skal si at du er så søt når du er...?

Opprinnelig lagt inn av Solå, her.

flytte over til et av forumene som krever at man har barn for å melde seg inn...... For noen av oss er det å kunne melde seg inn i et slikt forum noe som har virket så utrolig uoppnåelig...

Det står vel ingen steder her at det er et krav for å være medlem av foreldreportalen. Heldigvis. Jeg kvalifiserer jo ikke i så måte, men jeg har heller ikke funnet noen andre forum hvor jeg trives og hvor takhøyden er såpass høy. Så dersom det å bli foreldre er eneste måten å kunne delta på forum på, så er jeg utenfor der også - i likhet med mange andre områder man havner utenfor på når man er ufb.
Enn så lenge er jeg ikke kastet ut herfra.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:56   #80
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Å hallo, fluevektere, jeg kan endre innleggene deres!
Og Skilpadda, hun kan endre innleggene deres på en sånn måte at dere tror dere har skrevet dem selv!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no