Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Er det totalt forkastelig å ha en ekstra tv på soverommet?
Nei, det synes jeg alle burde ha jeg. 44 31,88%
Alle har det ikke, men det høres smart ut. 98 71,01%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-10, 16:08   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Asså.
Ikke sant det er ganske normalt å ha en tv på soverommet til de voksne?
Sånn siden mor da kan se den siste episoden for kvelden på senga og slippe å sovne på sofaen og få vondt i nakken og lite søvn og dermed måtte bruke mange penger på fysioterapi?

  Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:11   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Helt normalt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:14   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Se her ja - dette ser jo veldig bra ut.

  Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:16   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

(Resultatet av undersøkelsen skal brukes under diskusjon i viktig familiær sammenheng.)

  Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:17   #5
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Det var kjempelurt, og noe vi så absolutt burde hatt.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:21   #6
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Vi har en tv i stua og storesøster har en tv med innebygd dvd på sitt rom (om sommeren er den i campingvogna). Vi har lånt den noen ganger for å se film i sengen, men jeg sovner momentant.
Jeg vil ikke ha tv på soverommet.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:22   #7
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Jeg går ut fra at det ikke var meg du spurte?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:23   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg går ut fra at det ikke var meg du spurte?


Du får svare i pollen tror jeg.

  Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:23   #9
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Nei.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:24   #10
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Jeg prøver å overbevise mannen om at jeg ville vært mye flinkere å legge meg i rett tid dersom vi investerte i TV på soverommet, men han bare ler av meg.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:28   #11
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Asså.
Ikke sant det er ganske normalt å ha en tv på soverommet til de voksne?
Sånn siden mor da kan se den siste episoden for kvelden på senga og slippe å sovne på sofaen og få vondt i nakken og lite søvn og dermed måtte bruke mange penger på fysioterapi?


Fullstendig enig, selv om det kanskje er en sex-killer. Men hvem bryr seg om sex, liksom?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:32   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Argumentene dine er så gode sett fra et økonomisk, samfunssøkonomisk og helsemessig synspunkt at jeg syns det er totalt forkastelig om du IKKE skulle få den ekstra tven.

Og i tillegg har du verdens søsteste avatar så det så.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:37   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Fullstendig enig, selv om det kanskje er en sex-killer. Men hvem bryr seg om sex, liksom?

Vi har vært sammen et par år vi nå - vi skal da ikke drive og grise sånn mer. Det får ungdommen ta seg av.

  Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:38   #14
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Har vel blitt ganske vanlig, og synes det må være helt ok om man velger det. Personlig hadde det nok kanskje blitt at jeg hadde vært tidligere i seng, men ikke lagt seg til å sove noe tidligere.

Men når jeg tenker meg om er det vel ikke tv-en som forhindrer meg i å legge meg om kvelden. Det er vel heller et spørsmål om man skulle hatt en bærbar pc på nattbordet....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:40   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Har vel blitt ganske vanlig, og synes det må være helt ok om man velger det. Personlig hadde det nok kanskje blitt at jeg hadde vært tidligere i seng, men ikke lagt seg til å sove noe tidligere.

Men når jeg tenker meg om er det vel ikke tv-en som forhindrer meg i å legge meg om kvelden. Det er vel heller et spørsmål om man skulle hatt en bærbar pc på nattbordet....

Ja, altså. Jeg har så innmari mange datamaskiner som det er.
Men jeg har oppe til vurdering en bitteliten laptop med hdmi også. :hvisker:

  Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:41   #16
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Liker måten du har satt opp svaralternativene på. :flire:

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:42   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Vi har en egen dings som fungerer som tv på vårt soverom (en pc-skjerm med usedvanlig god oppløsning tilkoblet en get-boks).

Vi synes det er veldig praktisk med en tv på soverommet. Da kan jeg legge meg i brukbar tid og se litt på tv før jeg sovner. I tillegg kan vi se på forskjellige programmer (mannen ser ofte fotball på soverommet).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:42   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Veldig normalt!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:43   #19
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har en egen dings som fungerer som tv på vårt soverom (en pc-skjerm med usedvanlig god oppløsning tilkoblet en get-boks).

Vi synes det er veldig praktisk med en tv på soverommet. Da kan jeg legge meg i brukbar tid og se litt på tv før jeg sovner. I tillegg kan vi se på forskjellige programmer (mannen ser ofte fotball på soverommet).

Jeg trenger jo igrunnen bare en skjerm - jeg skal ikke koble den til kabel-tv likevel.
Men den må være stor nok da. Jeg orker ikke veldig liten skjerm.

  Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:43   #20
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nøytral undersøkelse om antall fjernsyn i hjemmet

Det var jo en skikkelig fin flervalgspoll det der. Kjøp deg TV på soverommet du smilefjes

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no