Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du en "morsom" e-postadresse?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Har du en "morsom" e-postadresse?
E-postadressen min er en eller annen variant av navnet mitt 158 94,61%
E-postadressen min er brukernavnet mitt 27 16,17%
E-postadressen min er en eller annen variant av firmanavnet mitt 10 5,99%
E-postadressen min er morsom/spennende/ironisk/tullete/søt 8 4,79%
E-postadressen min inneholder et årstall 6 3,59%
E-postadressen min inneholder ordet "sex" 0 0%
E-postadresse? Jeg er da vel ikke helt utdatert heller! 0 0%
Dustepoll 1 0,60%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 167. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 14:09   #101
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?

Eg hadde ei morsom og fjasete hotmailadresse frå eg først begynte å bruke epost i 16-årsalderen. Då eg var 23 og skulle søke på ein deltidsjobb, laga eg ny adresse på gmail, med fornamn.mellomnamn.etternamn@gmail.com, som eg bruker, saman med ei nyare adresse av typen fornamn@etternamn.no. Eg har tenkt på å lage ei meir useriøs epostadresse utan fullt namn til forumbruk og slikt, men eg har ikkje gjort det ennå.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 14:10   #102
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?

Eg bruker konsekvent ikkje jobbmail privat eller privatmail på jobb.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 17:25   #103
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?

Mine personlige epostadresser er stort sett navnadresser, men jeg har også en gmail som ikke kan knyttes til meg på samme måte.
Jeg er også i mye mailkontakt med samme aldersgruppe som Teofelia, og jeg fniser støtt og stadig når jeg får mail fra sexybabe96, royboy og liknende

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 19:48   #104
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?

Jeg har et ordtak på latin knyttet til min hotmail-adresse.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 22:30   #105
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "morsom" e-postadresse?

Jeg har privat og jobbadresse som består av navnet mitt.

For noen år tilbake jobbet jeg på at callsenter der folk måtte oppgi epostadresse da de ringte inn. Da gjentok jeg de alltid høyt, fikk de til å stave de og sånn, når de oppga de teiteste adressene. bigdick20@hotmail.com og såntnoe.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no