Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-19, 14:29   #41
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?

Forsvinnende lite, et supert men eldre anlegg uten Bluetooth som kan kobles til med kabel i stuen, en Geneva S med skikkelig god lyd og BT på kjøkkenet. Siste brukes mest, høres også greit fra terrassesofaen.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-19, 15:03   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?

Eldste har akkurat tatt over det fancy anlegget vi hadde i stua, som kun ble brukt til FM-radio til hunden. Nå har eldste startet å høre på LP på rommet sitt. Jeg er veldig glad for å blir kvitt greiene, samme hvor fancy det en gang var.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-19, 22:48   #43
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags utstyr har du for å høre på musikk hjemme?

Jeg har en Bose SoundLink Revlove oppladbar høyttaler som jeg tar med meg rundt etter behov. Kobler til mobilen med bluetooth og brukes til avspilling av musikk fra Spotify, høre radio eller podcast. Den er liten og snerten, sender lyd i 360 grader, og har 12 timer spilletid, og den tåler en regnskur. Jeg tar den gjerne med ut på verandaen også. Lyden er meget bra, størrelsen tatt i betraktning. Man kan kjøpe flere og koble dem sammen. Tenåringene digger den, så det hender den er "borte". Jeg ønsker meg én til

Jeg har også en Audio Pro T10 som står fast inne, midt mellom stua og kjøkkenet, som jeg bruker som ovenfor når jeg er i de to nevnte rom. Hører spesielt mye radio på den.

Og så bruker jeg ørepropper og bluetooth headset når jeg ikke skal forstyrre andre eller vil bli forstyrret selv. Og når jeg støvsuger eller klipper plen.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no