Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-18, 12:57   #81
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg trodde ikke det kom mer Outlander. Jeg har sett til og med den hula på andre siden av jorda. Var det sesong 3, bare? Ca et år siden jeg så det. Ikke på Netflix, men jeg husker ikke hvor.

Viaplay, sannsynligvis?
Sesong 3 gikk i fjor høst, sesong 4 kommer i november. Jeg gleder meg, var ikke superfan av ses. 3 så håper det tar seg opp.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 09-09-18, 13:05   #82
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Lacasa de papel 💕 (Money Heist).
Spansk, riktignok.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv  
Gammel 09-09-18, 14:44   #83
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg begynner på ting og går som regel lei ganske fort. Det er ikke mange serier jeg har sett ferdig! Bortsett fra Black mirror og Sherlock. :elsk: Kommer det mer av det tro?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 11:35   #84
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg så The Innocents i helga. Anbefales.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 11:40   #85
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Ikke akkurat Netflix, men er det noen som har sett Ku’damm på NRK?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 11:47   #86
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg så to episoder av The Innocents (Innøcents?) i går. Blir neppe noen tredje episode. Synes det var nesten pinlig dårlig. Også melder jeg meg inn i klubben av dem som ramla av Outlander. Interessen holdt til Frankrike et sted, før jeg gikk lei for alvor. Så jeg er fortsatt på leting, og ser her i tråden for tips.

Jeg har samme problem som Frukt, blir fort lei. Føler meg som den eneste i verden som ikke har blitt fenget av Mad Men, Game of Thrones eller Braking Bad. Det er ikke mange serier jeg har sett helt ut, og fortsatt ønsket mer av. Men Stranger Things (som det heldigvis kommer mer av) og Broen er av de få.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 11:51   #87
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

The Mist (eller kanskje bare Mist) - ser sammen med mannen. Ganske kjedelig. Men Stephen King.

Nå har vi sett ferdig The Mist, og jeg anbefaler at ingen andre gjør det samme. Makan til møl. Det eneste som var bra var siste 20 minutter av siste episode der det så ut som sesong to kunne blitt bra. Men den kommer jo ikke. Så ikke gidd.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 11:52   #88
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ikke akkurat Netflix, men er det noen som har sett Ku’damm på NRK?

Ja, jeg har sett første sesong, og elsket den. Skal se neste nå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 11:56   #89
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg har sett første sesong, og elsket den. Skal se neste nå.

Så bra!

Jeg ser det er to sesonger av «Ku’damm 56», men jeg finner kun én, og så en som heter 59?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 12:12   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så bra!

Jeg ser det er to sesonger av «Ku’damm 56», men jeg finner kun én, og så en som heter 59?

59 er sesong to. Eller på ett vis tre.

Sitat:

Seere som har fulgt NRK serieprogram trofast, har de seneste årene fått med seg en markant nivåheving i den tyske serieproduksjonen. Først tok de for seg krigens traumer i Krigens unge hjerte. Den uavhengige oppfølgeren Ku’damm 56 ble lagt til en danseskole på fasjonable Kurfürstendamm i etterkrigstidens Vest-Berlin. Serien skulle avsluttes med en tredje frittstående sesong fra 70-tallet, men historien fra 1956 ble så populær at den fikk sin egen sesong 2. Så nå er vi fremdeles sammen med søstrene Monika, Eva og Helga, deres mor og menn, og selvsagt danseskolen som er sentrum for handlingen.


Fra aftenpostens anmeldelse. Jeg lenker ikke til resten av den, for den spoiler ganske mye av av Ku'damm 56.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 12:21   #91
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Føler meg som den eneste i verden som ikke har blitt fenget av Mad Men, Game of Thrones eller Braking Bad.

Jeg har ikke sett noen av dem...

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 12:23   #92
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har ikke sett noen av dem...

Jeg har begynt å se dem, etter uendelige oppfordringer om at den MÅ du bare se, og HÆ! Har du ikke sett DEN? Men har ikke klart å la meg fenge, rett og slett.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 13:04   #93
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

59 er sesong to. Eller på ett vis tre.




Fra aftenpostens anmeldelse. Jeg lenker ikke til resten av den, for den spoiler ganske mye av av Ku'damm 56.

Tusen takk!

Stemmer det da at det finnes totalt 6 episoder à 90 minutter? Ja, utenom den Krigens Unge hjerte? Den har jeg ikke hørt om, er den også verdt å se, eller er kvaliteten dårlige, siden de skriver noe om nivåheving? Får man mer ut av Ku’damm dersom man har sett den?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 13:41   #94
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg har ikke sett den Krigens Unge Hjerte, jeg visste ikke om den før jeg så den nevnt i denne anmeldelsen, faktisk.

Ellers stemmer det at det ikke er så mange episoder i hver sesong, men hver av dem er på lengde med en spillefilm.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 13:45   #95
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Eg har sett begge deler men slo meg ikkje før no at Krigens unge hjerte hørte sammen med Ku`damm.

Eg begynte forresten på Havets katedral i helga. Dystre greier men boka var så fin.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 14:58   #96
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Ser på Riverdale fordi ungdommen gjør det. Litt mørk såpe, hvis jeg skulle beskrevet den. Spurte hvorfor det var 13+, og de dreper visst folk. Fascinasjonen min er først og fremst alle skuespillerne som var pop'e den gang da, selv om serien til såpe å være ikke er så dum.

Åh, Molly Ringwald, jo!! Heeyy, det er Luke Perry!

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 16:38   #97
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Jeg så The Innocents i helga. Anbefales.

Sees her og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 18:43   #98
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Er det en klubb for folk som har ramlet av Outlander? , jeg melder meg isåfall også inn. Makan til kjedelige og merkelige greier.

rine er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 18:59   #99
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Regner ikke med at det finnes en klubb for de som ikke fikk et elsk-forhold til Breaking Bad (og forsåvidt andre dop drama)... Not my cup og tea.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 10-09-18, 19:05   #100
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Ikle Netflix, men NRK: begynt på Kiri. Miniserie fra Storbritannia med hun samme som spiller i Happy Valley.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no