Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fjellstøvler - hva trenger jeg?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-19, 18:52   #21
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjellstøvler - hva trenger jeg?

Du MÅ prøve! Og gå rundt i butikken med dem på. De skal være behagelige fra første stund. Jeg elsker mine Alfa-sko. Det er de første jeg har hatt som ikke gnager noen steder, og som er gode å gå med selv på slutten av en lang fjelltur.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 18:52   #22
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjellstøvler - hva trenger jeg?

Har salomonskoa som Gerbera og mammaugla viser til. Veldig fornøyd.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 18:55   #23
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjellstøvler - hva trenger jeg?

Jeg går veldig lenge om gangen når jeg går i skogen og fjellet, fordi jeg jakter.
Jeg hadde fjellsko fra før, men kjøpte meg jaktstøvler i fjor. Snakket lenge med en fyr i butikken, som ga råd om ulike typer til ulikt underlag. Jeg endte opp med noen Vikingsko, som jeg til nå er superfornøyd med! De skulle være veldig gode til å gå i ulendt terreng og utenfor skogsveier og stier, og det stemmer. Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe noen skinnstøvler som var 1200,- dyrere, men når ekspeditøren rådet meg til å ta noen som var mye billigere, regnet jeg med at han virkelig mente de var bedre.

Jeg tror det er disse jeg har:
https://no.vikingfootwear.com/produk...CountryCode=NO

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 19:41   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjellstøvler - hva trenger jeg?

Jeg har Alfa og er ekstremt fornøyd. Jeg kjøpte dem på Oslo Sportslager, der er de veldig flinke med å hjelpe og veilede på fjellstøvler.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 20:17   #25
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Fjellstøvler - hva trenger jeg?

Har slitt med å finne nye fjellstøvler til ok pris. Kjøpte først et par Salomon etter anbefaling fra flere, men de var for smale for meg. Prøvde både å blokke dem ut og div sprayer som skulle vide dem ut, men måtte bare kvitte meg med dem. Angrer på at jeg ikke kjente bedre etter i butikken. Nå har jeg et par viking, som er veldig gode i foten, men de har ikke god nok støtte egentlig. Likevel er de bedre enn de forrige og får duge til jeg en dag finner de perfekte, hvis de fins. Så mitt råd er å vurdere hva som er ditt «problemområde» og så sørge for å kjøpe sko som i hvertfall dekker det.
Lykke til!

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 20:22   #26
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Fjellstøvler - hva trenger jeg?

Glemte å si at du også bør tenke på hvorvidt du skal gå med tung sekk. Mine vikingsko er fine i ura uten sekk, men helt håpløse med. Trenger mer støtte og tyngre sko med tung sekk.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no