Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Førerkort - antall timer

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-08, 21:01   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Førerkort - antall timer

Noen år siden, men jeg hadde ingen kjøretimer.
Kun glattkjøring og teoriprøven, ikke kurs.Kjørte opp i Drammen.

Tok fase to den gang,og da måtte man ha mørkekjøring, glattkjøring og langkjøring.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 21:05   #22
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Førerkort - antall timer

Kjørte opp for 8 år siden, og jeg hadde 8 kjøretimer. Glattkjøring og langkjøring kom i tillegg. Jeg kunne kjøre bil på forhånd.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 22:46   #23
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Førerkort - antall timer

Jeg tror jeg hadde tilsammen rundt 30 timer. Det var fordi jeg lot meg lure av en gammel ekkel gubbe som mente bestemt at jeg måtte ha dobbeltimer HVER eneste gang. (Og hver dobbeltime ble avsluttet med at han måtte stryke meg over låret for å fortelle meg hva jeg hadde gjort galt ) Vel jeg godtok dette en stund, men fikk til slutt nok og byttet både kjøreskole og kjørelærer og trengte ikke mange timene etter det. Jeg tror jeg at jeg skulle ha greid meg på 20 timer eller færre hvis jeg hadde gått til rett skole første gang.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 09:45   #24
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.690
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Førerkort - antall timer

Noen som har en totalpris de vil ut med? :vurderer:

Og gjerne en anbefaling på trafikkskole i Oslo sentrum.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no