Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiør til hytta

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-10, 10:55   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Jeg synes som Tjorven at finn.no er et genialt sted når vi trenger ting til hytta. (men nå må svigermor være enig i alt vi eventuelt kjøper da, så det er sjelden det blir noe nytt. )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 11:48   #22
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiør til hytta

Home & Cottage, ja, men jeg hadde også ispedd litt lyseblått! Det blir fint til sjøhytte!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 11:55   #23
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiør til hytta



Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:06   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Ikkje lyst tre, ikkje plastikk. Den kvite spisestua frå Jysk var fin. Eventuelt kjøpe ei brukt i furu og male kvit? Knallfint!

Nja. Mørkt tre vil du ikke finne hos meg iallefall, det er jeg møkk lei. Så det blir lyst tre (type eik) eller hvitt Jeg er nok litt mer mot moderne istedet for den Home C stilen. Men jeg vet du liker den stilen. Men det blir nok en forholdsvis lys sofa tenker jeg. Jeg tror ikke jeg vil ha problemer med å få en lun hytte likevel, det har jeg klart hjemme også synes jeg.

Stua er ikke så stor - så jeg vil ikke ha en spisestue som "ruver" noe særlig. Derfor vil jeg ha et forholdsvis lyst bord. Og stoler


Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Gå i alle fall for familieseng til ungane. Det kjem du aldri til å angre på. Kjekt når dei skal ha med seg vennar på overnatting etterkvart.

Forøvrig syns ikkje eg du skal gå for så veldig kald stil. Eg hadde valgt en Home and cottage-stil. Lunt, brunt, lyst. Men ikkje kaldt!

Ja, vi ser i utgangspunktet etter familiekøye. Men får nok ikke plass til mer enn 120. Barnevenner får nok fint plass i ei 90 seng også
Vi skal jo ha dobbeltseng + 2 enkle oppe på soverommet der også.

Kald stil skal jeg nok uansett klare unngå kjenner jeg meg selv rett. Kommer nok til å ha noen innslag av "gammelt" (arv) også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:09   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.


Jeg har det pleddet som ligger på sofaen hjemme da.

Jeg synes stilen er er OK. Men jeg føler at skal jeg kjøre den må jeg være ganske gjennomført. Og så blir det nok kanskje en stil som ikke er helt "meg" tror jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:20   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Jeg liker den stilen som er "tegnet" til hytta.
Vi skal ha ferdigmalte plater på vegg, i kaffe latte. Ellers skal taket og gulvet være "hvitlasert", men ikke helt hvitt.
Kjøkkenet blir nok hvitt med eik benkeplate tenker jeg.

(Jeg kommer dog ikke til å velge rød sofa)

Og her er noen "tegninger" fra hytta innvendig:



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:20   #27
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiør til hytta

Kanskje du kan klare deg med 90-senger og?
En vanlig enkeltseng er vel 70, og jeg og J hadde glatt klart å klemme oss sammen i ei 90-seng for ei natt. Evt kan jo en voksen og et barn ligge i den brede delen, og så den andre foreldren ligge i overkøya?
Siden dere allikevel skal ha gjeste-innlosjering oppe mener jeg.

Er enig med deg i at det blir fint med lyst interiør.
Men ikke bestem deg for alt før dere har fått opp hytta. Det meste kan kjøpes på dagen uten bestillingstid, og det kan være vanskelig å beregne plassen uten å se det fysisk og.
Hvilke farger tenker du på vegger og sånn da?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:23   #28
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiør til hytta

Der rakk du jammen å komme meg i forkjøpet gitt.
Jeg likte veldig godt panelet som er vist over her.
Hvordan løser dere det med plater når det er så høyt under taket?

Hvitlaserte gulv og tak tror jeg blir kjempelekkert, og veldig greit å unngå ubehandlet panel ja. Det er noe herk om man skal gjøre noe med det senere...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:23   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Dette er IKKE min stil.
Jeg takler dårlig blått... og er ikke fan av blå sofa.

http://www.finn.no/finn/realestate/v...nkode=19996207

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:24   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Der rakk du jammen å komme meg i forkjøpet gitt.
Jeg likte veldig godt panelet som er vist over her.
Hvordan løser dere det med plater når det er så høyt under taket?

Hvitlaserte gulv og tak tror jeg blir kjempelekkert, og veldig greit å unngå ubehandlet panel ja. Det er noe herk om man skal gjøre noe med det senere...

Taket er jo furu, lakkert med hvitt pigment. Og pga takhøyden/himling har vi valgt å sette BORT akkurat den jobben.

Vi skal ikke kjøpe noe særlig av møbler før hytta begynner å bli ferdig egentlig. Bortsett fra senger nede kanskje.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:28   #31
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiør til hytta

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Taket er jo furu, lakkert med hvitt pigment. Og pga takhøyden/himling har vi valgt å sette BORT akkurat den jobben.

Vi skal ikke kjøpe noe særlig av møbler før hytta begynner å bli ferdig egentlig. Bortsett fra senger nede kanskje.

Lurt å få noen til å ta taket ja. Vi gjorde jo det her hjemme, og snekkeren banner enda over det taket når han er innom her.

Gleder meg sånn til å se hvordan det blir!!! Tror det blir helt fantastisk fint på hytta deres!
Er det mulig å leie den ei helg en gang eller?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 19:45   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Det skal vel ordne seg
Håper jo på besøk og da!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 01:17   #33
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiør til hytta

Henger meg på for å fange opp noen tips . Likte også den "stilen" som var tegnet til hytta dere skal ha...

Vi skal også møblere ny hytte en eller annen gang etter påske. Fjellhytte, dog ikke på høyfjellet. Forrige hytte var veldig hyttestil, med litt røffe hyttemøbler. (Svart aldringsmalt). Nå ønsker vi litt mindre "hyttete" stil, men regner med at vi bruker møblene fra forrige hytte iallefall en stund (de var kjøpt nye og er kun 2 år gamle). Men noe skal vi ikke ta med videre...

Anbefaler veldig familiekøye på barnerommene. Veldig veldig kjekt når barna har med venner på besøk. Eller til familie/venner på besøk.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 08:42   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Men ift barn så får de jo real plass i ei 90 seng og?

Jeg har surfa litt på Finn nå. Men har funnet lite aktuelt i Trøndelag, bortsett fra hvitevarer kanskje. Ingen ok spisestuer eller senger.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 09:04   #35
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Om du kan øke bredden på barnesengene så hadde jeg gjort det, da er det lett å plassere feks venner av dem der, evt et par voksne ved behov

Hytten ser veldig flott ut, lys og åpen. Jeg ville nok gått for den stilen du har tenkt, kanskje med unntatt av pleksistolene. Samtidig kan det hende de reflekterer lys veldig godt og gir rett innsyn ellers i rommet, som "lukkede" stoler ikke gir.

Det samme tenker jeg om belysning, at om du har glasslamper, i klart glass, så kan en se gjennom, dette skaper noe eget, kontra lamper som ikke man kan se gjennom. Evt mix av glass og stål for å få reflektert lyset.

Caffe latte, beige, hvitt, eik og stål er jo nydelig sammen, kanskje du kan bruke en kontrast farge som feks lilla eller grønn for å sette preg på det?
Ta fargen igjen i pledd, lys, lerret på veggen osv. Men ellers holde det lyst i møbler og tekstiler.

Den var uansett rålekker!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 10:41   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Om du vil kan du få vår gamle spisestue. Med maling og en handyFrank kan den bli ok igjen? Jeg så en på nett som hadde trukket om trekkene på stolene og malt de hvite.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 16:39   #37
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiør til hytta

Kjenner at jeg misunner deg hytteplanleggingen litt! Det er 5 år siden vi holdt på med hytteplanlegging (begynte byggingen sommeren 2005) og du verden så artig det var å legge planer for hvordan hytta skulle se ut. Jeg storkoste meg med å handle litt kjøkkenutstyr, sengetøy o.l. mens byggingen pågikk


Har du bestemt deg for gulv? Jeg tror at eikeparkett og ei benkeplate på kjøkkenet hadde blitt veldig fint. Da kan du få en lys og enkelt stil noe à la tegningene viser, samtidig som det gir litt varme til rommet. Salongbordet som var vist på tegningene var også veldig fint. Jeg tror at Bolia har noe lignende. Eik og noen fargeklatter tror jeg kan bli fint! Noen venner av oss har hytte i nærheten av der dere skal bygge. De har brukt eik i kombinasjon med blandt annet litt orange og grønt. Utrolig sprek kombinasjon! De har for eksempet orange mosaikkflis på kjøkkenet.

Nå vi planla hytta, så tenkte jeg mye på å få til helhet mellom rommene. Vi har derfor like gulv overalt - hvitlutet panel på alle vegger og bjørkeparkett på alle gulv unntatt bad og kjøkkengulv der vi har skifergrå flis. I tillegg har jeg holdt meg stort sett til jordfarger og litt rødt på møbler og tekstiler.

Jeg er veldig fornøyd med at vi la varmekabler i gangen. Det er utrolig deilig at det blir såpass varmt i gangen at klær tørker. Veldig kjekt å slippe å tørke skiklær og sko inne i stua

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 17:06   #38
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Dette blir flott, jeg hadde ikke heller gått for pleksistolene, slike liker jeg bare ikke ...

Så store senger som mulig hadde jeg også gått for, barna har en evne til å ikke leke på rommene sine på hytten uansett.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 17:42   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Det følger med furugulv til hytta, og det beholder vi, men skal hvitlakkere/lasere det.
Det blir samme taket hele hytta, og det blir samme veggene i alle oppholdsrom. Så skal vil male soverommene etter hvert.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 17:43   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Om du vil kan du få vår gamle spisestue. Med maling og en handyFrank kan den bli ok igjen? Jeg så en på nett som hadde trukket om trekkene på stolene og malt de hvite.

Jeg er jo SÅ rævva på maling og slike ting. Male stoler!??
Men skal tenke på det

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no