Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiør til hytta

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-10, 21:50   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Interiør til hytta

Jeg må lage meg en tråd.

Vi skal ikke ha noen luksushytte, men enkelt og rent. Hytta koster jo oss nok, så vi prøver å finne gode men billige løsninger ift interiør.

Kjøkken blir nok IKEA eller Epoq tenker jeg. Helt hvitt og enkelt. Hvitevarer i stål. Vi har ikke noe erfaring md Eopq da, men det ser ok ut.

Har også sett på spisestue fra IKEA. Feks denne, som har to tileggsplater og da plass til ca 8.


Kanskje med stoler som dette?




Evt denne fra Jysk?





Barnerommene skal ha køysenger/familieseng:

Disse fra IKEA er 90 bred:


Disse fra Jysk er 120 bred nederst:




Vi skal nok ha ei dobbeltseng tenker jeg. Vi må også ha gjestesenger oppe på soverommet (hemsen). Men det får vi ta etter hvert.


På loftstua vurderer vi en sovesofa, sånn at det KAN bli en soveplass. Vi vurderer denne:





Nede må vi kanskje ha en hjørnesofa, jeg er usikker. Mulig det blir best med 3 + 2. Litt vanskelig å se før hytta er oppe nesten. Må se litt på målene.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:04   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Fine møbler, men personlig ville jeg hatt litt mere hyttestil jeg da..

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:05   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Tror ikke hytta blir så "hyttete".
Typiske hyttemøbler synes jeg er

Men det er mulig mannen vil ha et ord med i saken.

Jeg tar gjerne i mot forslag på feks spisestuer til en ok pris altså!
Eller senger.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:19   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Vær obs på at det er lavt "under taket" på de familiekøyene fra Jysk.
Vi har slike på ene hytten og det er et mareritt om vi ligger to voksne nederst og den som ligger innerst skal ut ...
På den andre hytten har vi noen som er mye høyere, og mye bedre å ligge i.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:22   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vær obs på at det er lavt "under taket" på de familiekøyene fra Jysk.
Vi har slike på ene hytten og det er et mareritt om vi ligger to voksne nederst og den som ligger innerst skal ut ...
På den andre hytten har vi noen som er mye høyere, og mye bedre å ligge i.

Jeg har i grunn lyst på disse fra IKEA, men vet ikke om det blir plass til 150.



Det er mulig vi bare kjører 90-køyer på barnerommene. Vi har jo mulighet til dobbeltseng for gjester oppe og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:28   #6
Wanda
Aktiv
 
Wanda sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 141
Wanda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Interiør til hytta

Vi har en IKEA innredet sommerhytte og jeg er veldig fornøyd med det. Ikke tradisjonell norsk furu-hyttestil, men mer mot svensk sommerhytte stil... Valgte hvitmalte møbler, dvs. Norden spisebord, Ingolf stoler, Malm senger etc. Hvitmalt familiekøye (120 nede og 90 oppe) fant jeg billigst på Skeidar. Min erfaring er at IKEA har det desidert største utvalget når det gjelder denne typen møbler, men at IKEA har noen huller i sortementet bl.a. når det gjelder familie-/køyesenger. Og at sofaer finner man bedre og billigere andre steder enn på IKEA...

Wanda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:33   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Vi har plassbygde senger på to av soverommene på hytta - 90 oppe, 1.20 nede veldig pjaktiske. Det kan være en ide å høre hvor mye de skal ha for å montere et par sånne fremfor å kjøpe senger selv. Eventuelt spikre dem opp selv, om du er praktisk anlagt (eller har en praktisk anlagt mann).

Vi har heller ikke spesielt hyttete hytte, men har lagt vekt på at det skal være behagelig. Det vil si en stor sofa med plass til å slenge seg i (svigers sliter litt med den, for de er vant til å sitte i sofaen ),

Sovesofaer har jeg dårlig erfaring med, de er stort sett verken gode å sitte eller sove i. Hva med en 1.20 rammemadrass med masse puter i? Det er vel stort sett ungene som skal sitte i den unansett regner jeg med?

Vi har ikke så mye møbler at det gjør noe på hytta - spisebord (eik) med plass til 12, sofa, salongbord (også eik) tv-benk (eik), en bokhylle (Billy, eik) og en kommode (hvitmalt arvestykke), og det er vel det vi har av møbler på stue/kjøkken om jeg ikke tar feil. Hovedsoverommet har en 1.80 rammemadrass-seng. De to barnrommene har to plassbygde senger. Oppe på hemsen har vi foreløpig bare masse madrasser og puter, men skal få opp en liten sofa og en 1.80 rammemadrass-seng når vi kommer hjem igjen.

Når jeg tenker meg om har vi vel gjennomført den minimalismen vi aldri klarte hjemme på hytta .

Men det er koselig, altså, lune farger og mange saufeller. Bare ikke så mange ting som kan gjør at man nyser seg fordærva av alt støvet som har samlet seg på tingene når man ikke har vært der på en stund.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:48   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Dette skal være en lys og trivelig "sjøhytte" tenker jeg. Og en nokså minimalistisk stil.

Jeg har definitivt en handyman, så å snekre senger går vel greit. Vi får se litt på det. De køyesengene fra IKEA er jo VELDIG billlig da, så det kan uansett være en start.

Vi skal også se litt på det med sofa på hemsen.. jeg vet at sofesofaer ikke er SÅ gode å sitte i, men jeg tror ikke barna bryr seg så veldig heller. Tror også jeg skal se om jeg får plassert skuvsenga mi der oppe

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 23:09   #9
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Hytta vår minner litt om deres, bare det er en fjellhytte, men grunnflaten minner en del. Vår har litt større stue/kjøkken, men samme opplegget med store vinduer og mye lys. Helt fantastisk når man har nydelig utsikt .

Savner hytta vår kjenner jeg .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 08:41   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Lys og lamper blir jo et lite prosjekt i seg selv.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 08:50   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Jeg synes ikke at man trenger hyttestil på hytta.

Vi forsøker å kjøpe brukt til hytta vår. Finn.no er en god ting.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 08:53   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Ja, skal sjekke Finn.

Jeg skal ikke ha sånn hytte hvor man samler opp alt ræl man (eller familien) ikke vil ha hjemme.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:04   #13
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiør til hytta

Du kan jo se innom Bruktbo på havna og se om du finner noe der.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:10   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg skal ikke ha sånn hytte hvor man samler opp alt ræl man (eller familien) ikke vil ha hjemme.

Helt enig i dette, men vi har brukt hytta som god unnskyldning til å bytte ut helt ålreite ting hjemme og sette det gamle (og egentlig helt fine) på hytta.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:11   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Helt enig i dette, men vi har brukt hytta som god unnskyldning til å bytte ut helt ålreite ting hjemme og sette det gamle (og egentlig helt fine) på hytta.

Det blir litt annerledes. Vi kommer nok også til å gjøre det, blant annet tv-benk, taklampe over spisestua etc.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:14   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Eksempel: vi vil ha sovesofa på hytta. Vi vet hvilken vi vil ha, men det haster ikke. Så derfor har vi liggende et søk på finn.no, og slår vel til om noe dukker opp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:31   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Det var lurt å ha søk inne, Tjorven - det har jeg ikke tenkt på. *skal også ha sovesofa på hytta*

Jeg ser også for meg at "lyst og luftig" blir bra på hytta - men plastikkstolene har jeg ikke villet hatt. Bare tanken på å sette meg på en slik stol når hytta har stått kald og ubebodd noen uker gir meg kuldegufs.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:34   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det var lurt å ha søk inne, Tjorven - det har jeg ikke tenkt på. *skal også ha sovesofa på hytta*

Jeg ser også for meg at "lyst og luftig" blir bra på hytta - men plastikkstolene har jeg ikke villet hatt. Bare tanken på å sette meg på en slik stol når hytta har stått kald og ubebodd noen uker gir meg kuldegufs.


Jeg får se litt på de. Vi skal jo ikke ha kald hytte
Vi skal jo ha varmepumpe som varmer opp hytta til vi kommer opp

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:51   #19
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Gå i alle fall for familieseng til ungane. Det kjem du aldri til å angre på. Kjekt når dei skal ha med seg vennar på overnatting etterkvart.

Forøvrig syns ikkje eg du skal gå for så veldig kald stil. Eg hadde valgt en Home and cottage-stil. Lunt, brunt, lyst. Men ikkje kaldt!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:52   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør til hytta

Ikkje lyst tre, ikkje plastikk. Den kvite spisestua frå Jysk var fin. Eventuelt kjøpe ei brukt i furu og male kvit? Knallfint!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no